2007-09-14

ПО ЧЛ.40 "А" ОТ ЗНМ


Пре­пис от АПХД № 5 от 13.03. 1984 г.

по чл. 40 „А“ от ЗНМ, Ра­йо­нен съд

Ми­хай­лов­г­рад

Ре­ше­ние

гр. Ми­хай­лов­г­рад, 15.03.1984 г.

В ИМЕТО НА НАРОДА

Ми­хай­лов­г­рад­с­ки­ят ра­йо­нен съд, II-ри гр. със­тав в пуб­лич­но­то за­се­да­ние на 15.03. през хи­ля­да де­вет­с­то­тин 84 г., ра­йо­нен съ­дия: Пе­тър Ка­ме­нов, при сек­ре­та­ря Сво­бод­ка То­до­ро­ва, ка­то раз­г­ле­да док­лад­ва­но­то от съ­ди­я­та Ка­ме­нов АПХД № 5 по опис 1984 г., ОУ на МВР Ми­хай­лов­г­рад е нап­ра­ви­ло пред­ло­же­ние за при­ла­га­не на пре­ван­тив­на адм. мяр­ка по чл. 40 „А“ от ЗНМ за ли­це­то Ян­ко Ни­ко­лов Ян­ков от с. Кли­су­ри­ца Ми­хай­лов­г­рад­с­ки ок­ръг. (...)

При та­ка из­ло­же­на­та фак­ти­чес­ка об­с­та­нов­ка и прав­на ква­ли­фи­ка­ция с ог­лед лич­ност­та на де­е­ца, съ­дът на­ми­ра, че на съ­щия на ос­но­ва­ние чл. 40 „А“ от ЗНМ след­ва да бъ­де на­ло­же­на пре­ван­тив­но ад­ми­нис­т­ра­тив­на мяр­ка – при­ну­ди­тел­но ус­та­но­вя­ва­не в гр. Дев­ня за срок от две го­ди­ни.


Во­дим от гор­но­то съ­дът

РЕ­ШИ:

На­ла­га пре­ван­тив­но ад­ми­нис­т­ра­тив­на мяр­ка по чл. 40 „А“ от ЗНМ на Ян­ко Ни­ко­лов Ян­ков ро­ден на 13.08.1944 го­ди­на в с. Кли­су­ри­ца Ми­хай­лов­г­рад­с­ки ок­ръг, жи­тел на Ми­хай­лов­г­рад, с не­у­с­та­но­вен ад­рес, без­пар­ти­ен, бъл­га­рин, бъл­гар­с­ки граж­да­нин, не­о­съж­дан, раз­ве­ден, при­ну­ди­тел­но ус­та­но­вя­ва­не в гр. Дев­ня ок­ръг Вар­нен­с­ки за срок от две го­ди­ни.

Ре­ше­ни­е­то не под­ле­жи на об­жал­ва­не.

Пре­пис от ре­ше­ни­е­то в два ек­зем­п­ля­ра да се из­п­ра­ти на ОУ на МВР Ми­хай­лов­г­рад за при­веж­да­не­то му в из­пъл­не­ние.

Ра­йо­нен съ­дия: /п/

[Публикувано на стр.49-50 от книгата на проф. Янко Янков-Вельовски (Iankov-Velyovsui) Документ за самоличност (Политическа документалистика). - С., "Янус", 1994. - 640 с.].

Няма коментари:

Публикуване на коментар