2018-01-17

(17 Януари 2018 г.), Шести персонален Меморандум До Румен Радев – армейски Генерал и Президент на България, но ФАКТИЧЕСКИ ПРЕСТЪПЕН ЕНИЧАРСКИ МАРИОНЕТЕН СЪУЧАСТНИК в престъпната дейност на неоколониалния банкстерско-мафиотски политически режим, превърнал Държавата България в Концлагер България,


Address for letters:

Янко Николов Янков –

гражданско лице – гражданин на България и на Европейския съюз

(имащ легитимният статус на самостоятелен индивидуален субект на Международното право

– тъй като съгласно Решение от 05 Февруари 1963 г. на Съда на Европейските общности по дело 26/62, Rec., 1963, p.3, concl. K. Roemer,

Общността представлява НОВ ПРАВЕН РЕД В МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО, в полза на който държавите са ограничили суверенните си права и като СУБЕКТИ НА ТОЗИ НОВ РЕД НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО ВЕЧЕ СА ВСТЪПИЛИ НЕ САМО ДЪРЖАВИТЕ-ЧЛЕНКИ, НО И ТЕХНИТЕ ГРАЖДАНИ);

Академик, почетен член на Сръбската Кралска академия на науките и изкуствата;

Дописен член (член-кореспондент) на Българската академия на науките и изкуствата (БАНИ),

Директор на Научния център по правни, политически науки и дипломация при БАНИ

Председател на Управителния съвет на Базисния Институт за Проучване и защита на човешките права,

Председател на Съюза на юристите-демократи

-------------

ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, София 1172

Web site: http://iankov.blogspot.com/


Web site: http://iankoiankov.blogspot.bg/






=========================================================

17 Януари 2018 г.

Шести персонален Меморандум

            До Румен Радев армейски Генерал и Президент на България, но ФАКТИЧЕСКИ ПРЕСТЪПЕН ЕНИЧАРСКИ МАРИОНЕТЕН СЪУЧАСТНИК в престъпната дейност на неоколониалния банкстерско-мафиотски политически режим, превърнал Държавата България в Концлагер България,

Впрочем: България е под властта на генералитета: Президент – генерал Румен Радев, Премиер – генерал Бойко Борисов, опозиция – генерал Атанас Атанасов.

Чии марионетки са тези пуяци???

І.

            Тук приложено Ви предоставям копие от надлежно регистрирани (вчера, 16-ти Януари) в приемния офис на Министъра на вътрешниште работи 12 (дванадесет) страници, композирани като 40-ти Меморандум до Министъра на вътрешните работи.

Впрочем, текста, както и всички други мой текстове до държавно-мафиотските институции,

е публикуван в моите сайтове в Интернет!

 

            Накратно става дума за неимоверно перверзно жестока престъпна дейност, на българските комунистически и НЕО(ПОСТ)комунистически специални служби, изразяваща се най-вече в

            в поръчкови убийства, отвличания, компрометиране, химико-фармацевтични, медикаментозни и прочее престъпни посегателства върху български и чуждестранни граждани, носители на Висшата Ценностна Система на членовете на семействата, на фамилиите и на етно-националните общности,

            които строго секретни оперативни мероприятия НА СПЕЦИАЛНИТЕ ДЪРЖАВНО-МАФИОТСКИ СЛУЖБИ са имали и имат характера на

ГЕНОЦИДНО ГЕНЕТИЧНО-ПРОЧИСТВАЩО РЕПРЕСИРАНЕ

и на

ВОДЕНА ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО ГРАЖДАНСКА ВОЙНА

СРЕЩУ ВСИЧКИ ПРОЯВНИ ФОРМИ

НА ИНДИВИДУАЛНОТО, СЕМЕЙНО-ФАМИЛНОТО И ЕТНО-НАЦИОНАЛНОТО ДОСТОЙНСТВО.

 

            Впрочем, при очевидното неприкривано ВИСОКОПОСТАВЕНО СЪДЕЙСТВИЕ на Комисар Георги Георгиев, ръководещ приемният офис на Министъра, И ПО ПРЕСТЪПНАТА ВОЛЯ ЛИЧНО НА САМИЯТ МИНИСТЪР НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ,

 

            ВЧЕРА, 16-ти Януари, в 11 часа и 27 мин., още като бех в приемния офис, за да регистрирам текста до Министъра, който текст вече бех публикувал в двата ми Интернет-сайта,

            влязоха в приемната трима полицай от Първо РУ и ме арестуваха тъй като съм бил издирван от месец Май (вече 9 девет месеци),

            но съм се укривал и едва сега са ме открили

 

(като укриващ се в самият приемен офис на Министър, където всяка седмица през тези 9 месеци съм ходел за да регистрирам поредните си текстове до Министъра, които надлежно съм публикувал в сайтове си в Интернет!?!),

 

            Отведоха ме в Първо РУ, където в 11 часа и 50 минути ме приковаха с белезници за една пейка, така, че да не мога не само да избягам ИЛИ ДА ПРИЛОЖА БОЙНИТЕ СИ ИЗКУСТВА, КОИТО СЪМ НАУЧИЛ В ЧУЖДЕСТРАННИЯ ЛЕГИОН, но дори и да ме мога да мърдам,

и ме държаха така ТРИ ЧАСА до 14 часа и 47 мин.,

когато ме освободиха (а лявата ми ръка вече беше подута от стягането на белезниците!).

            Казаха ми, че ме освобождават, тъй като ВЕЧЕ било отпаднало основанието за издирването ми и за арестуването ми.

            Не ми казаха защо съм издирван тъй като не знаели и нямали документация за това.

            Знаели само, че до преди три часа е имало основание за издирване и арестуване, но току-що вече нямало основание за издираване и арестуване, и не знаели какво е основанието.

 

Все пак като имах предвид факта, че само преди броени дни, едно лице, което преди това е било издирвано цели десет (10) години,

е било намерено в къща в гората като самоубило се с пистолет със заглушител,

тъй като макар и специалист от чуждестранния легион това лице се уплашило като разбрало че е извършило шест убийства и че за него ще стане страшно като го заловят след десет годишно издирване,

аз попитах,

а аз кога да очаквам да ме самоубиете?”.

 

 

ІІ.

За пореден път питам,

ТУК ВИЗИРАНИЯТ ГЕНЕРАЛ-ПРЕЗИДЕНТ:

На Вас и на подчинените на Вас специални служби

известно ли Ви е ЧЕ ВЕЧЕ В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА МНОГО ГОДИНИ

НЕ САМО СЪЩЕСТВУВА, НО И Е ПУБЛИЧНО ИЗВЕСТНО

ДЕМОНСТРАТИВНОТО НАЛИЧИЕ

НА ПРЕСТЪПНА ЗАВИСИМОСТ И СИМБИОЗА

МЕЖДУ

Главния Прокурор Сотир Цацаров (и цялата прокурорска система)

И

контролираните от Борисов и Пеевски специални служби?

 

Питам Ви, също така:

Вие НЕ ВИЖДАТЕ И НЕ ЗНАЕТЕ ЛИ ЗА ТОВА,

ИЛИ

И ВИЕ СТЕ КОНСТРУКТИВНА СЪСТАВНА ЧАСТ ОТ СЪЩИЯТ ПРЕСТЪПЕН МЕХАНИЗЪМ НА БАНКСТЕРСКО-МАФИОТСКИЯ НЕОКОЛОНИАЛЕН ПОЛИТИЧЕСКИ РЕЖИМ?

 

Питам Ви:

Защо до сега не сте използвал абсолютно нито една от юридическите и фактическите възможности, с които сте разполагал и разполагате,

И

ЗАЩО ПОНЕ СЕГА

НЕ СЕ ОПИТАТЕ ДА СЪЧЕТАЕТЕ

ДОСТОЙНСТВОТО НА ГЕНЕРАЛА

С ЮРИДИЧЕСКИ И ФАКТИЧЕСКИ ДОПУСТИМОТО И ВЪЗМОЖНОТО

ДОСТОЙНСТВО НА ПРЕЗИДЕНТА?

17 Януари 2018 г.                                                 Янко Н. Янков:

& Край на документа

***

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар