2014-05-28

Преди около половин век тръгнах сам срещу Системата



Преди около половин век тръгнах сам срещу Системата, но не се чувствувах сам, защото така или иначе тайно ми помагаха мнозина, а тяхната помощ ме окриляше, даваше ми кураж.
         После, преди четвърт век тръгнах с много, много хора, силно ентусиазирани, а официалния брой на членовете на партията ми беше повече от 120 000,
         но ... ПОЧТИ 90% от тях бяха СИТУАЦИОННИ ЕЛЕКТОРАЛНИ ИЗМАМНИЦИ, ТЪРСЕЩИ КЕЛЕПИР,
         и на изборите те не гласуваха за себе си,
         а за поредните официални ситуационни политически измамници, които им обещаваха келепира, който аз не им обещавах.

         Пак продължих сам...
         И сега продължавам сам.
         Ще вървя напред!

         Не упреквам никого, но и никога не успях да преодолея силната болка, която деликатно или имплицитно съм поставил в центъра на книгата си „Българският тероризъм“:
         че истинските терористи бяха И СА не тези, които бяха обвинявни в тероризъм,
         а онези, които ги обвиняваха –
         дори не толкова официалните обвинители от държавната турска или комунистическа власт,
         А ИМЕННО НАСЕЛЕНИЕТО, КОЕТО НИКОГА НЕ ТРЪГНА С ТЯХ.

Лична протестна нота № 4 --- 28.05.2014 г.


Няма коментари:

Публикуване на коментар