Address for letters:
Янко Николов Янков –
Гражданско лице – гражданин на България и на Европейския съюз (имащ
легитимния статус на самостоятелен индивидуален субект на Международното право
– тъй като съгласно Решение
от 05 Февруари 1963 г. на Съда на Европейските общности по дело 26/62, Rec., 1963, p.3, concl. K. Roemer, „Общността представлява НОВ ПРАВЕН
РЕД В МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО, в полза на който държавите са ограничили
суверенните си права и като СУБЕКТИ НА ТОЗИ НОВ РЕД НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО
ВЕЧЕ СА ВСТЪПИЛИ НЕ САМО ДЪРЖАВИТЕ-ЧЛЕНКИ, НО И ТЕХНИТЕ ГРАЖДАНИ)“;
По времето на комунистическия режим политически уволнен от научната и
преподавателска работа в БАН и СУ; интерниран (въдворен) в родното село; осъден
на заточение и принудителен концлагерен труд в химическите заводи в Девня;
осъден на строг затворнически режим за подстрекаване на 24 посолства и 2 информационни агенции за враждебни действия срещу СССР,
Варшавския договор, социалистическите страни и България;
на 30 Март 1990 г. Общото
събрание на наказателните колегии на Върховния съд е издало решение, съгласно
което официалната комунистическа държавна власт е извършила политически
мотивирана престъпна репресивна дейност;
Участник
в Националната политическа „Кръгла маса” Януари-Май 1990 г.; отстранен поради радикалното противопоставяне
срещу подготвеното „Споразумение” между БКП и СДС;
Депутат (сенатор) в Седмото Велико Народно Събрание, имащо легитимния
статус на Горна (Сенатска) Камара на Парламента;
Академик, почетен член на
Сръбската Кралска академия на науките и изкуствата;/// Дописен член (член-кореспондент) на
Българската академия на науките и изкуствата (БАНИ),
Председател на Управителния съвет на Базисния Институт за Проучване и
защита на човешките права; /// Председател
на Съюза на юристите-демократи
ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, София 1172
Национален регистър на издаваните книги в България
=========================================================
28 Март 2020 г.
Fiat iustitia, et pereat mundus!
Четиредесети (40-ти) Персонален Меморандум
До Иван Гешев, официален,
фактически, абсолютно нелегитимно назначен, действуващ от 18 Декември 2019 г.
Главен Прокурор на България; екзекутивен и екзекуционен концлагерен функционер,
марионетен Наложник и Главна Придворна Мадам на Прокурорския бардак на
Правителствено-мафиотската хунта, ВИСОКОПОСТАВЕНО ОБЕЗПЕЧЕВАЩ БЕЗОТГОВОРНОТО РЕАЛИЗИРАНЕ
на всички видове ПРЕСТЪПНИ екстрени и екстремни „прокурорски услуги”,
ВКЛЮЧИТЕЛНО И остро елиминационни, камуфлажно прикрити убийства, ИЗПЪЛНЯВАНИ ОТ
ОПЕРАТИВНИТЕ СТРУКТУРИ на Хунта;
Оперативен Ръководител и
Обезпечител на извършеното още на 21-25 Декември, ВЕДНАГА СЛЕД НЕГОВОТО
НАЗНАЧЕНИЕ, насочено срещу мен ПРЕСТЪПНО Специално Строго Секретно Оперативно
Мероприятие за камуфлажно прикрито убийство, бул. „Витоша” № 2, София Ц 1000, E-mail: press@prb.bg; E-mail: vkp@prb.bg. )
До Военно-апелативната
прокуратура, гр. София, ул. „Позитано“ № 24-А, E-mail: admsec_voap@mil.prb.bg ; E-mail: n.nachev@mil.prb.bg
До Арменския поп при функциониращият
в България още от 70-те и най-вече от 90-те години, включително и днес, перверзно
жесток тотално геноциден Съветско-Руско-Американско-Европейски Либерално
Глобалистичен (НЕО-Троцкистко-Соросоиден) концлагерен Диарбекирски режим
І.
Fiat iustitia, et pereat mundus!
PEREAT
MUNDUS ET FIAT IUSTITIA!
Свят, изтъкан от несправедливост, няма право на
съществуване!
Господин абсолютно нелегитимен
и престъпен Главен Прокурор на България и Главна Придворна Мадам на
Прокурорския бардак на Правителствено-мафиотската хунта,
акуратно обръщам Вашето
Височайше Внимание върху това, че ЗА ПЪРВИ ПЪТ В МОЯТА ВЕЧЕ ПОЧТИ
ПОЛОВИНВЕКОВНА ОПЕРАТИВНА ДОКУМЕНТАЛНО РЕГИСТРАЦИОННА ПРАКТИКА специално
относно документирането на факта на регистрацията СМЕНИХ И ЗАСЕГА
ВРЕМЕННО СМЕНЯВАМ подхода си да извършвам традиционното
документално-доказателствено обезпечение на факта на регистрацията.
Така, датираните на
11-ти Март и т.н. мои адресирани до Главния Прокурор Персонални Меморандуми,
ВЪПРЕКИ НЕСЪМНЕНАТА ВЕРОЯТНА ОПАСНОСТ ДА СЕ ОПИТАТЕ ДА ТВЪРДИТЕ ЧЕ ТАКИВА МОИ
ИСКАНИЯ ВЪОБЩЕ НЕ СА ПОДАВАНИ ДО ВАС,
БЯХА ИЗПРАТЕНИ ДО ВАС ПО ЕЛЕКТРОННАТА ПОЩА,
при това, също така, бяха изпратени по електронната поща
на голямо множество базирани в България дипломатически
мисии,
както и на множество институционални и персанални
адресати.
Това, разбира се, от чисто
формално-юридическа гледна точка въобще не е, не може и не би могло да бъде
какъвто и да е РЕГИСТРАЦИОНЕН проблем, но изрично заявявам, че
САМО НЯКОЛКО ДНИ ПРЕДИ ТОВА, в контекста на вече интензивно протичащите
у нас официални принудителни „карантинни мероприятия”
ми се наложи НЕ САМО ДА си припомня „случки”, каквито са
посочени, описани и дори препоръчани в един лекционен курс по т. нар.
„Оперативна психология” на един от заковите ПРЕДИ ВРЕМЕ преподаватели в полицейското
училище.
Впрочем, ползувам случая
или контекста тук и сега само мимоходом да спомена, че на 20 Февруари 2019
г. и на 20 Февруари 2020 г. в офиса на Главния Прокурор акуратно са
регистрирани два мои меморандуми, в които съм поискал извършването на проверки
и разследвания на секретна систематично провеждана оперативна престъпната
дейност, извършвана от специалните служби на правителствено-мафиотската хунта,
която е била извършвана
под кодовото наименование
„Карантиниране на вироглавците”.
Посочил съм, че от Септември
2016 г. до Юни 2018 г. в почти всички населени места в България са
извършени драстични камуфлажно прикрити т. нар. „профилактични” престъпни
оперативни мероприятия за сломяване на Човешкото Достойнство и икономическия
статус на ПОВЕЧЕ ОТ 1 300 000 (един милион и триста хиляди) души,
а през 2018 г. срещу
ПОВЕЧЕ половин милион т. нар. „знакови личности” относно които вече е било
констатирано (установено), че са не само „активни изразители”, но и
„потенциални експлозивни носители” на високо вербално и поведенческо-критично
несъгласие с провежданата от престъпната държавна власт стратегия за внедряване
на съвременната евро-атлантическа, обществено-политическа, икономическа и
културна ценностна система.
При това съм
посочил, че ОТ ТАКА ВИЗИРАНИТЕ „ОБЕКТИ” през визираният период повече от
200 000 (двеста хиляди) души са били „маркирани” като „обекти на
приоритетно внимание” и като такива са били подложени не само на т. нар.
„профилактични разговори”, но и на „временно” профилактично арестантско
задържане за по 6 (шест), 12 (дванадесет) или 24 (двадесет и четири) часа при
т. нар. „специални шокови условия на предметно-битово и сугестивно третиране”.
При това съм
посочил че ***при извършеният през месец Май 2018 г. критичен анализ
било установено, че въпреки високите задоволителни резултати, за да бъде
постигната максимална профилактична ефективност е нужно да бъдат проведени нови
специализирани мероприятия, при които поне няколко дузини личности и членовете
на техните семейства, спрямо които проведената рутинна профилактика се е
оказала неефективна,
да бъдат оперативно
поставени в екстремни камуфлажно маскирани като битови
скандални взаимоотношения със съседи по местоживеене, местопребиваване,
месторабота, улични събития, пътно-транспортни събития и прочее, включително и
да бъдат въвлечени и заплетени в контролирани от службите криминогенни ситуации
на сблъсък с криминални личности, при което, съобразно конкретните
характериологични данни на обектите да бъде постигнато не само
превръщането на ежедневието им във всекидневно интензивно напрегнато „бойно
поле”, но и или техното компрометиране, или
осакатяването им, или убийството
им.
НЕЩО ПОВЕЧЕ, ТУК И СЕГА в контекста на
този „предУвод” акуратно съобщавам, че РАЗПОЛАГАМ С
НЕОБХОДИМИТЕ ФАКТИ, че още с появата на настоящата световна
коронно-вирусна епидемия
българските
специални служби ВЕДНАГА са били „яхнали” ситуацията, за да я използват като
изключително удобен повод и претекст за камуфлажно прикрити осакатявания и дори
убийства на определени т. нар. „вироглавци”,
които
ПОД „БЛАГОВИДНИЯТ” ПРЕДЛОГ ЗА РУТИННИ ВИРУСНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ ДА БЪДАТ КАРАНТИНИРАНИ
и подложени на неуспешно „вирусно” лечение.
Впрочем,
с изричното съгласие на съответните лица, които познавам отдавна,
тук и сега ВЕЧЕ
ЗА НЯКОЛКОКРАТЕН ПОРЕДЕН ПЪТ акуратно регистрирам и съобщавам факта,
че точно на 11
Март т. г., по време на моето рутинно
посещение в сградата на централната Съдебна палата с мен се срещнаха две
авторитетни институционали лица, които ми казаха, че
ПРЕДСТОИ
ОФИЦИАЛНОТО ВЪВЕЖДАНЕ НА СПЕЦИАЛЕН КАРАНТИНЕН РЕЖИМ, и че
ВЕЧЕ
СА ОБОСНОВАНИ И ПЛАНИРАНИ СПЕЦИАЛНИ ОПЕРАТИВНИ РАЗРАБОТКИ ЗА СЪЗДАВАНЕТО НА ОПЕРАТИВНИ
СИТУАЦИИ, ПРИ КОИТО ЛИЧНОСТИ КАТО МЕН, ВКЛЮЧИТЕЛНО И МЕН,
ЩЕ
СТАНАТ ОБЕКТИ НА ТАКА НАРЕЧЕНОТО „СИТУАЦИОННО КАМУФЛАЖНО ЗАПЛИТАНЕ”,
КОЕТО
ДА ОБЕЗПЕЧИ ВЪЗМОЖНОСТТА ПОД ПРЕДЛОГ, ЧЕ СЪЩИТЕ СА ВИРУСНО ЗАРАЗЕНИ, ДА БЪДАТ
ПОДЛОЖЕНИ НА „СПЕЦИАЛНИ ГРИЖИ” ДА ТЕХНОТО ОФИЦИАЛНО „ЛЕЧЕНИЕ” И ФАКТИЧЕСКО
КАМУФЛАЖНО ПРИКРИТО УБИЙСТВО.
Впрочем,
още на другият ден СТАНАХ ОБЕКТ НА ОПИТ ЗА ТАКОВА ЗАПЛИТАНЕ, но засега това е
друга тема.
. . . . . . . . . .
. . . . . . .
За пореден път акуратно Ви
уведомявам, че този адресиран лично до Вас текст ПРЕДИ ДА БЪДЕ НАДЛЕЖНО ИЗПРАТЕН
ПО ЕЛЕКТРОННАТА ПОЩА ВЪВ ВАШИЯТ ОФИС е надлежно изпратен на електронните адреси
на голямо множество адресати, КАКТО И ЧЕ книжно копие на текста е надлежно
предоставено поне на няколко посолства и знакови български личности.
Също така за пореден път акуратно
Ви уведомявам, че както текстовете на всички други мои официални писмени
изявления, така и текстовете от тук визираната адресирана до Вас серия
„Персонални Меморандуми” ОСВЕН ЧЕ ВЕЧЕ СА ПУБЛИКУВАНИ в моите два
Интернет-сайта, предстои да бъдат публикувани в официални книжни и електронни
документални издания, които надлежно ще бъдат регистрирани в т. нар. „Национален регистър на издаваните книги в
България.
КОИТО евентуално
ще бъдат използувани като допълнителни официални доказателствени информационни
масиви към основните доказателствени масиви към заведените дела пред българските,
европейските и международните съдебни (трибунални) институции за налагане на наказателна
и репараторна отговорност
не само от (за)
непосредствено визираните ПО ПЪРВОНАЧАЛНИЯТ КАЗУС престъпни дейци,
но и от (за) всички
конкретни офциални служебни държавни лица, които поръчково и преднамерено са
извършили „втора серия” широкоспектърна престъпна дейност като не са изпълнили
офциалното си служебно институционално държавно-властническо задължение да осъществят
необходимата ЛЕГИТИМНА ДЪРЖАВНО-ПРАВНО-ЗАЩИТНА ДЕЙНОСТ по съответните казуси и
така (по този престъпен начин) фактически са обезпечили наказателна и
репараторна БЕЗОТГОВОРНОСТ за престъпните дейци по първоначалният казус;
и на които ще им се наложи
не само да бъдат третирани като наказателно и репараторно отговорни срямо
жертвите по първоначалният казус,
но и отговорни да репарират
на държавата, на обществото и на пострадалите лица КАКТО предизвиканите
от тех вредни последици, ТАКА И заплатата и статусните придобивки, които са
получавали,
при което, тази
репараторна отговорност може да бъде търсена и понесена и от всичките техни
семейно-фамилни лица, които са се възползвали от неправомерно получаваните
заплати и статусни придобивки.
Също така акуратно обръщам
Вашето внимание върху факта или обстоятелството, че съгласно Принципите и
Нормите на Справедливостта и Правото както всеки преди Вас, така и Вие като
новоназначен Главен Прокурор,
носите институционално и персонално ЗАДЪЛЖЕНИЕ И НАКАЗАТЕЛНА
И РЕПАРАТОРНА ОТГОВОРНОСТ ЗА ОБЕЗПЕЧАВАНЕТО НА АБСОЛЮТНО ЛЕГИТИМНА ДЕЙНОСТ ПО
АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ПРОЦЕДУРИ, по които всички предишни прокурори не са обезпечили
надлежната легитимна процедурност.
При това специално обръщам
Вашето внимание върху факта, че този, тук визиран ПРИОРИТЕНТО АКТУАЛЕН КАЗУС
е предшествуван от повече от 5100 казуси, по които до този момент не е
осъществена абсолютно никаква правосъобразна дейност, и че отделно от това
вътре в „пространствените рамки” на всеки един от тези казуси са осъществени
МНОЖЕСТВО ДРУГИ вътрешно-процесуални и същностни престъпни посегателсва, така
че САМО ПО ПОВОД И ВЪВ ВРЪЗКА С МОИТЕ АБСОЛЮТНО ЛЕГИТИМНИ ПРЕДЯВЕНИ ПРЕД
ПРОКУРАТУРАТА ИСКАНИЯ СА ИЗВЪРШЕНИ МИНИМУМ 51 000 (петдесет и един) хиляди
престъпни действия, осъществени от лица с официален прокурорски статус.
Също така акуратно Ви
приканвам, КАКТО да да се Покаете пред Бога,
ТАКА И да се
опитате ДА ОСЪЗНАЕТЕ своята досегашна престъпна роля в механизма на
функционирането на престъпната дейност на компрадорската Либерално
Глобалистична Правителствено-Мафиотска Хунта, в дейността на която до сега сте
бил изключително активно включен;
И В РЕЗУЛТАТ НА
ТОВА ОСЪЗНАВАНЕ да положите началото на своята готовност ЧРЕЗ НЕПОСРЕДСТВЕНИТЕ
СИ ДЕЙСТВИЯ ДА ПОКАЖЕТЕ ПУБЛИЧНО, че сте готов КАКТО да се Разкаете пред
ПРЕДСТОЯЩОТО ПРАВОСЪДИЕ, ТАКА И, И ДОРИ НАЙ-ВЕЧЕ,
да обезпечите
предприемането на легитимни процедури за надлежно обезпечаване на Справедливо
Правосъдие спрямо (за) всички, включително и най-високопоставените функционери
на формираният още през т70-те и 80-те години български клан на престъпният
перверзно жесток ТОТАЛНО ГЕНОЦИДЕН политико-мафиотски режим на Либералния
Глобализъм.
ІІ.
В ЧАСТНОСТ, тук и сега
поставям на Вашето Височайше Престъпно Внимание следният
5127-ми
Приоритетно актуален казус: Преторианската гвардия на българския
компрадорски неоколониален политическия режим тип хунта. Престъпната дейност на
Бойко Борисов, официален Министър-Председател (Премиер) на Правителството на
Република България, извършена в престъпно съучастие
КАКТО с неговите ИНТЕР- и
ТРАНС-национални неоколониални сутеньори, партньори и господари, ТАКА И с
членовоте на неговата престъпна Правителствено-Мафиотска Хунта, включително или
дори най-вече с членовете на Специалните служби и Главният прокурор и неговата
престъпна банда,
***
Преторианската гвардия на българския компрадорски
политическия режим тип хунта
Приложение:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
5 млрд.лв. за заплати на раздутата
българска администрация
- - - - - - - -
5 млрд.лв. за
заплати на раздутата българска администрация
- - - - - - -
Армията на бг-чиновниците и бюрокрацията
расте неудържимо-над 5 млрд.лв. отиват за заплати
- - - - - - -
Както се случва от години
насам, администрацията расте - и като брой структури, и като щатни бройки, и
като заплати, пише "Фрогнюз".
Според
публикацията в сайта бюрокрацията у нас към 31 декември 2017-а е 139 665 щатни
бройки (132 648 за 2016-а).
Освен
това съществуват общо 70 консултативни съвета, от които 32 са създадени с
постановление на Министерския съвет и 38 - със закон.
От
тях 35 са създадени към правителството, 28 са създадени като консултативен
орган към министър, пет - към председател на държавна агенция, и две - към
изпълнителен директор на изпълнителна агенция.
Прави
впечатление също така, че незаетите щатни бройки в администрацията са 10 760,
като текучеството спрямо 2016-а е подскочило два пъти!
За
заплати са изхарчени над 5 млрд. лева.
Издръжката
също е солидно перо - разходите са се увеличили с 400 млн. лв. в сравнение с
година по-рано.
От
580 административни структури през 2017 г. (559 през 2016-а), които прилагат
Закона за администрацията, две са без годишни отчети, четири - с отчети с
грешки, десет - с частични отчети, една не е дала никаква информация.
Трета
поредна година отчет не представят осем ведомства, втора поредна година - три
структури.
Тези
580 администрации обаче не са всички на брой у нас.
Поради
спецификата на своята дейност в Интегрираната информационна система на
държавната администрация (ИИСДА) не са въвели данни за 2017 г.
***"Авиоотряд 28",
***Държавната агенция "Национална
сигурност",
***Държавната агенция "Разузнаване",
***Държавната агенция "Технически операции",
***Служба "Военна полиция",
***Служба "Военна информация",
***Националното бюро за контрол на специалните
разузнавателни средства,
***Централната избирателна комисия,
***Икономически и социален съвет,
***Националният военноисторически музей,
***Почивната база "Орлица",
***Почивната база "Слънчев бряг" и
***редакцията на списание "Гора".
Интересно
какво е специфично тайното и свръхсекретно в щата и заплатите на
***правителствения
авиотряд,
***на
почивните бази на Министерския съвет,
***на
Централната избирателна комисия,
***на
Икономически и социален съвет,
***на
Военноисторическия музей,
***че
дори и на една редакция на списание?,
изброява Банкеръ.
Освен
изброените в споменатите 580 структури не влизат и някои комисии, звената на
съдебната система, в отчетите на МВР и МНО не са включени наетите лица, липсва
Държавния фонд "Земеделие" и т.н.
С всички уговорки бюрокрацията у нас
към 31 декември 2017-а е
139 665 щатни бройки (132 648 за 2016-а).
Освен
това съществуват общо 70 консултативни съвета, от които 32 са създадени с
постановление на Министерския съвет и 38 - със закон.
От тях
35 са създадени към правителството, 28 са създадени като консултативен орган
към министър, пет - към председател на държавна агенция, и две - към
изпълнителен директор на изпълнителна агенция.
Прави
впечатление също така, че незаетите щатни бройки в администрацията са 10 760,
като текучеството спрямо 2016-а е подскочило два пъти!
За заплати пък са изхарчени над 5 млрд. лева.
Естествено,
издръжката също е солидно перо - разходите са
се увеличили с 400 млн. лв. в сравнение с година по-рано.
Данните
са взети от Националния статистически институт по справки, подавани към него. Те може да са верни, а може и да са
неверни, след като за не подаден години наред отчет към ИИСДА не се носи
никаква отговорност.
В
същото време някои наивници смятат, че най-точната и вярна картина за броя на
структурите, на чиновниците, за равнището на заплатите може да се получи чрез
НОИ и Здравната каса. Явно този прост и надежден
способ не изнася на властта и тя гледа да отбие номера със статистически
справки вместо с финансови документи.
Оказва
се, че и конкурсното начало, толкова широко рекламирано, се прилага сравнително
ограничено - само 33.5% от служителите са назначени по този начин.
Още
един любопитен факт - щатните бройки, заети от жени в държавната администрация,
са 67 500. А на ръководните длъжности жените са точно две-трети - 66% от
всички.
Излиза, че живеем в матриархат и нежният
пол управлява България, макар премиерът да се слави като първи мъжага.
С тези данни Истанбулската конвенция,
предизвикала толкова спорове, е приложена дори с излишък у нас.
Иначе
57% от чиновниците са висшисти.
Лидират
стопанските науки - 33%, техническите - 15.8%, правото -11%, педагогиката -
7.1%, сигурност и отбрана - 6.5% и социалните науки - 5.7 процента.
С
друга специалност са 21 процента.
Най-голямо
текучество през 2017-а е имало в изпълнителните агенции, като почти всеки пети
е бил освободен.
През
тях преминават и се разпределят европейските средства и смяната на
правителствата подсказва за какво иде реч.
Смущават
и оценките за дейността на администрацията, които тя си е поставила:
-
"Изключително изпълнение" - 7559 оценки, или 11.2% от всички
поставени;
-
"Изпълнението надвишава изискванията" - 35 639 оценки, или 52.7% от
всички поставени;
-
"Изпълнението напълно отговаря на изискванията" - 23 585 оценки, или
34.8% от всички поставени;
-
"Изпълнението отговаря не напълно на изискванията" - 827 оценки, или
1.2% от всички поставени;
-
"Неприемливо изпълнение" - 76 оценки, или 0.1%.
Покрай
"изключителното изпълнение" и "надвишените изисквания" през
2017-а са подадени 129 891 жалби по повод лошо администриране!
Исканията
до съда за завеждане на дела заради действия или бездействия на администрацията
са 3045.
Драматични
размери достига у нас диференциацията в заплащането за една и съща работа на
една и съща длъжност в едно и също звено.
Например
началник отдел може да взима 800 лв. основна заплата, може да прибира и 3200
лв., на старши специалистът може да му дават жалките 480 лв., а може и почти
1700 лева. Тези методики за определяне
на заплащането, които са нормативно постановени, облагодетелстват единствено
методиката "наш човек" и отдавна се нуждаят от коренна промяна.
Поразително
е, че от 115 743 бр. компютри и лаптопи във ведомствата на 23 221 не е
инсталиран антивирусен софтуер.
Независимо
от изразходваните няколко милиарда за електронно правителство 13.79% от
администрациите нямат система за документооборот, 15.69% нямат система за
правно-информационни услуги, 31.03% не са въвели система за управление на
човешките ресурси, 3.97% нямат система за труд и работна заплата, 3.62%
нямат... счетоводна система, 43.45% не разполагат със система за управление на
база данни, а 55.86% нямат системи за управление на документи, потоци и
съдържание през WEB.
Затова
пък 132 000 души, вкл. и чистачките, общо ползват 355 327 активни телефонни
номера, от които 150 247 фиксирани,193 521 мобилни и 11 559 комбинирани.
С
други думи, на всеки средностатистически чиновник се падат 3 телефонни номера
от различен тип, а на по-високопоставените - до четири-пет. Единственото
обяснение в случая е корупция и ползване за лични и семейни нужди.
Могъщата
българска бюрокрацията ползва 2648 сгради.
Повечето
ведомства и структури са разположени в няколко - например Агенцията за
устойчиво енергийно развитие ползва шест.
Разбира
се, че е възможно да се преструктурира месторазположението на различните звена
- особено в столицата, така че те да се съберат под общ покрив.
Това
със сигурност ще е много по-удобно за гражданите и фирмите, ползващи услугите
им, само че защо да се прави, след като в нашата държава гражданите работят за
чиновниците, а не обратното.
Срамно
е също така, че днес, в страна от Европейския съюз, чиновническата армия расте,
а електронното управление е потънало в забвение.
Една
съпоставка с времената на социализма показва, че тогава щатът на
администрацията е бил с 22 хил. бройки по-малък, въпреки че се управляваше
цялото национално стопанство и населението бе с 2 млн. повече.
Сега
разходите за бюрократите са много по-големи, но ползите са непропорционални
ниски спрямо създадените административни възможности и капацитет.
ІІІ.
Fiat iustitia, et pereat mundus!
PEREAT
MUNDUS ET FIAT IUSTITIA!
Свят, изтъкан от несправедливост, няма право на
съществуване!
Господин абсолютно
нелегитимен и престъпен Главен Прокурор на България и Главна Придворна Мадам на
Прокурорския бардак на Правителствено-мафиотската хунта,
Изрично, ясно и
категорично НАСТОЯВАМ да бъдат извършени всички ЛЕГИТИМНИ
следствено-прокурорски действия относно визираната престъпна дейност.
28 Март 2020 г. Янко Н. Янков
& Край на документа
Няма коментари:
Публикуване на коментар