2020-05-18

(18 Май 2020 г.), Двеста петдесет и втори (252-ри) Персонален Меморандум, 5339-ти Приоритетно актуален казус


Address for letters:

Янко Николов Янков –

            Гражданско лице – гражданин на България и на Европейския съюз (имащ легитимния статус на самостоятелен индивидуален субект на Международното правотъй като съгласно Решение от 05 Февруари 1963 г. на Съда на Европейските общности по дело 26/62, Rec., 1963, p.3, concl. K. Roemer, „Общността представлява НОВ ПРАВЕН РЕД В МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО, в полза на който държавите са ограничили суверенните си права и като СУБЕКТИ НА ТОЗИ НОВ РЕД НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО ВЕЧЕ СА ВСТЪПИЛИ НЕ САМО ДЪРЖАВИТЕ-ЧЛЕНКИ, НО И ТЕХНИТЕ ГРАЖДАНИ)“;

            По времето на комунистическия режим политически уволнен от научната и преподавателска работа в БАН и СУ; интерниран (въдворен) в родното село; осъден на заточение и принудителен концлагерен труд в химическите заводи в Девня; осъден на строг затворнически режим за подстрекаване на 24 посолства и 2 информационни агенции за враждебни действия срещу СССР, Варшавския договор, социалистическите страни и България;

       на 30 Март 1990 г. Общото събрание на наказателните колегии на Върховния съд е издало решение, съгласно което официалната комунистическа държавна власт е извършила политически мотивирана престъпна репресивна дейност;

            Участник в Националната политическа „Кръгла маса” Януари-Май 1990 г.;  отстранен поради радикалното противопоставяне срещу подготвеното „Споразумение” между БКП и СДС;

            Депутат (сенатор) в Седмото Велико Народно Събрание, имащо легитимния статус на Горна (Сенатска) Камара на Парламента;

            Академик, почетен член на Сръбската Кралска академия на науките и изкуствата;/// Дописен член (член-кореспондент) на Българската академия на науките и изкуствата (БАНИ),

            Председател на Управителния съвет на Базисния Институт за Проучване и защита на човешките права; /// Председател на Съюза на юристите-демократи

ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, София 1172

Web site: http://iankov.info                   Web site: http://iankov.com



Библиография – Юни 2019 г.: http://iankov.blogspot.com/2019/06/2019.html

Национален регистър на издаваните книги в България

Янко Николов Янков , Общ брой резултати: 94,  стр. 1 2 3 4 5


=========================================================

18 Май 2020 г.

Fiat iustitia, et pereat mundus!

Двеста петдесет и втори (252-ри) Персонален Меморандум

            До Иван Гешев, официален, фактически, абсолютно нелегитимно назначен, действуващ от 18 Декември 2019 г. Главен Прокурор на България; екзекутивен и екзекуционен концлагерен функционер, марионетен Наложник и Главна Придворна Мадам на Прокурорския бардак на Правителствено-мафиотската хунта, ВИСОКОПОСТАВЕНО ОБЕЗПЕЧАВАЩ БЕЗОТГОВОРНОТО РЕАЛИЗИРАНЕ В ПОЛЗА НА ХУНТАТА

            КАКТО НА всички видове ПРЕСТЪПНИ екстрени и екстремни „прокурорски услуги”, най-„невинното” определение на които в Общата Социология и в частност в Социологията на Правото се нарича. „ПРОКУРОРСКА ПРОСТИТУЦИЯ”,

            ТАКА И НА ВСИЧКИ ВИДОВЕ БРУТАЛНИ ДИРЕКТНИ СМЪРТОНОСНИ И ОСАКАТЯВАЩИ ПОКУШУНИЯ,

            КАКТО И НА ВСИЧКИ ВИДОВЕ КАМУФЛАЖНО ПРИКРИТИ, ИЗВЪРШВАНИ В БЪЛГАРИЯ И В ЧУЖБИНА, НАРКОТИЧНИ, БИО-ХИМИКО-МЕДИКАМЕНТОЗНИ, ВИРУСНИ, БАКТЕРИАЛНИ И ДРУГИ ЗДРАВОСЛОВНИ И СМЪРТОНОСНИ ПОКУШЕНИЯ, включително и на остро елиминационни, камуфлажно прикрити убийства, изпълнявани от стратегическите и оперативните структури на Хунта;

            Специален оперативен ръководител и обезпечител на извършеното още на 21-25 Декември, ВЕДНАГА СЛЕД НЕГОВОТО НАЗНАЧЕНИЕ, насочено срещу мен ПРЕСТЪПНО Специално Строго Секретно Оперативно Мероприятие за камуфлажно прикрито убийство, бул. „Витоша” № 2, София Ц 1000, E-mail: press@prb.bg; E-mail: vkp@prb.bg. )

- - - - - - - - - - - - -

            До Военно-апелативната прокуратура, гр. София, ул. „Позитано“ № 24-А, E-mail: admsec_voap@mil.prb.bg ; E-mail: n.nachev@mil.prb.bg

- - - - - - - - - - - - -

            До членовете на Експертния Съвет при Главния прокурор, e-mail: press@prb.bg

- - - - - - - - - - - - -

            До Арменския поп при функциониращият в България още от 70-те и най-вече от 90-те години, включително и днес, перверзно жесток тотално геноциден Съветско-Руско-Американско-Европейски Либерално Глобалистичен (НЕО-Троцкистко-Соросоиден) концлагерен Диарбекирски режим

- - - - - - - - - - - - -

            До всички вече традиционно ИНФОРМИРВАНИ ОТ МЕН, още от 70-те и 80-те години ДО ДНЕС, множество: ***чужди дипломатически мисии, ***авторитетни световни и европейаски институции и личности, ***авторитенти български личности, и, ***разбира се, всички, така наречени лично от самият Главатар на Хунтата тулупи и мисирки.

 

І.

Fiat iustitia, et pereat mundus!

PEREAT MUNDUS ET FIAT IUSTITIA!

Свят, изтъкан от несправедливост, няма право на съществуване!  

     

 

            Господин абсолютно нелегитимен и престъпен Главен Прокурор на България и Главна Придворна Мадам на Прокурорския бардак на Правителствено-мафиотската хунта,

            акуратно обръщам Вашето Височайше Внимание върху това, че ЗА ПЪРВИ ПЪТ В МОЯТА ВЕЧЕ ПОЧТИ ПОЛОВИНВЕКОВНА ОПЕРАТИВНА ДОКУМЕНТАЛНО РЕГИСТРАЦИОННА ПРАКТИКА специално относно документирането на факта на регистрацията СМЕНИХ И ЗАСЕГА ВРЕМЕННО СМЕНЯВАМ подхода си да извършвам традиционното документално-доказателствено обезпечение на факта на регистрацията.

            Така, датираните на 11-ти Март и т.н. мои адресирани до Главния Прокурор Персонални Меморандуми, ВЪПРЕКИ НЕСЪМНЕНАТА ВЕРОЯТНА ОПАСНОСТ ДА СЕ ОПИТАТЕ ДА ТВЪРДИТЕ ЧЕ ТАКИВА МОИ ИСКАНИЯ ВЪОБЩЕ НЕ СА ПОДАВАНИ ДО ВАС, БЯХА ИЗПРАТЕНИ ДО ВАС ПО ЕЛЕКТРОННАТА ПОЩА, при това, също така, бяха изпратени по електронната поща на голямо множество базирани в България дипломатически мисии, както и на множество институционални и персанални адресати.

            Това, разбира се, от чисто формално-юридическа гледна точка въобще не е, не може и не би могло да бъде какъвто и да е РЕГИСТРАЦИОНЕН проблем, но изрично заявявам, че

САМО НЯКОЛКО ДНИ ПРЕДИ ТОВА, в контекста на вече интензивно протичащите у нас официални принудителни „карантинни мероприятия” ми се наложи НЕ САМО ДА си припомня „случки”, каквито са посочени, описани и дори препоръчани в един лекционен курс по т. нар. „Оперативна психология” на един от заковите ПРЕДИ ВРЕМЕ преподаватели в полицейското училище.

            Впрочем, ползувам случая или контекста тук и сега само мимоходом да спомена, че на 20 Февруари 2019 г. и на 20 Февруари 2020 г. в офиса на Главния Прокурор акуратно са регистрирани два мои меморандуми, в които съм поискал извършването на проверки и разследвания на секретна систематично провеждана оперативна престъпната дейност, извършвана от специалните служби на правителствено-мафиотската хунта, която е била извършвана

под кодовото наименование

Карантиниране на вироглавците”.

            Посочил съм, че от Септември 2016 г. до Юни 2018 г. в почти всички населени места в България са извършени драстични камуфлажно прикрити т. нар. „профилактични” престъпни оперативни мероприятия за сломяване на Човешкото Достойнство и икономическия статус на ПОВЕЧЕ ОТ 1 300 000 (един милион и триста хиляди) души,

            а през 2018 г. срещу ПОВЕЧЕ половин милион т. нар. „знакови личности” относно които вече е било констатирано (установено), че са не само „активни изразители”, но и „потенциални експлозивни носители” на високо вербално и поведенческо-критично несъгласие с провежданата от престъпната държавна власт стратегия за внедряване на съвременната евро-атлантическа, обществено-политическа, икономическа и културна ценностна система.

            При това съм посочил, че ОТ ТАКА ВИЗИРАНИТЕ „ОБЕКТИ” през визираният период повече от 200 000 (двеста хиляди) души са били „маркирани” като „обекти на приоритетно внимание” и като такива са били подложени не само на т. нар. „профилактични разговори”, но и на „временно” профилактично арестантско задържане за по 6 (шест), 12 (дванадесет) или 24 (двадесет и четири) часа при т. нар. „специални шокови условия на предметно-битово и сугестивно третиране”.

            При това съм посочил че ***при извършеният през месец Май 2018 г. критичен анализ било установено, че въпреки високите задоволителни резултати, за да бъде постигната максимална профилактична ефективност е нужно да бъдат проведени нови специализирани мероприятия, при които поне няколко дузини личности и членовете на техните семейства, спрямо които проведената рутинна профилактика се е оказала неефективна,

            да бъдат оперативно поставени в екстремни камуфлажно маскирани като битови скандални взаимоотношения със съседи по местоживеене, местопребиваване, месторабота, улични събития, пътно-транспортни събития и прочее, включително и да бъдат въвлечени и заплетени в контролирани от службите криминогенни ситуации на сблъсък с криминални личности, при което, съобразно конкретните характериологични данни на обектите да бъде постигнато не само превръщането на ежедневието им във всекидневно интензивно напрегнато „бойно поле”, но и или техното компрометиране, или осакатяването им, или убийството им.

              НЕЩО ПОВЕЧЕ, ТУК И СЕГА в контекста на този „предУвод” акуратно съобщавам, че РАЗПОЛАГАМ С НЕОБХОДИМИТЕ ФАКТИ, че още с появата на настоящата световна коронно-вирусна епидемия

           българските специални служби ВЕДНАГА са били „яхнали” ситуацията, за да я използват като изключително удобен повод и претекст за камуфлажно прикрити осакатявания и дори убийства на определени т. нар. „вироглавци”, които ПОД „БЛАГОВИДНИЯТ” ПРЕДЛОГ ЗА РУТИННИ ВИРУСНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ ДА БЪДАТ КАРАНТИНИРАНИ и подложени на неуспешно „вирусно” лечение.

              Впрочем, с изричното съгласие на съответните лица, които познавам отдавна, тук и сега ВЕЧЕ ЗА НЯКОЛКОКРАТЕН ПОРЕДЕН ПЪТ акуратно регистрирам и съобщавам факта,

           че точно на 11 Март т. г., по време на моето рутинно посещение в сградата на централната Съдебна палата с мен се срещнаха две авторитетни институционали лица, които ми казаха, че

           ПРЕДСТОИ ОФИЦИАЛНОТО ВЪВЕЖДАНЕ НА СПЕЦИАЛЕН КАРАНТИНЕН РЕЖИМ, и че

           ВЕЧЕ СА ОБОСНОВАНИ И ПЛАНИРАНИ СПЕЦИАЛНИ ОПЕРАТИВНИ РАЗРАБОТКИ ЗА СЪЗДАВАНЕТО НА ОПЕРАТИВНИ СИТУАЦИИ, ПРИ КОИТО ЛИЧНОСТИ КАТО МЕН, ВКЛЮЧИТЕЛНО И МЕН,

           ЩЕ СТАНАТ ОБЕКТИ НА ТАКА НАРЕЧЕНОТО „СИТУАЦИОННО КАМУФЛАЖНО ЗАПЛИТАНЕ”,

           КОЕТО ДА ОБЕЗПЕЧИ ВЪЗМОЖНОСТТА ПОД ПРЕДЛОГ, ЧЕ СЪЩИТЕ СА ВИРУСНО ЗАРАЗЕНИ, ДА БЪДАТ ПОДЛОЖЕНИ НА „СПЕЦИАЛНИ ГРИЖИ” ДА ТЕХНОТО ОФИЦИАЛНО „ЛЕЧЕНИЕ” И ФАКТИЧЕСКО КАМУФЛАЖНО ПРИКРИТО УБИЙСТВО.

    Впрочем, още на другият ден СТАНАХ ОБЕКТ НА ОПИТ ЗА ТАКОВА ЗАПЛИТАНЕ, но засега това е друга тема.

. . . . . . .  . . .  . .  . . . . .

            За пореден път акуратно Ви уведомявам, че този адресиран лично до Вас текст ПРЕДИ ДА БЪДЕ НАДЛЕЖНО ИЗПРАТЕН ПО ЕЛЕКТРОННАТА ПОЩА ВЪВ ВАШИЯТ ОФИС е надлежно изпратен на електронните адреси на голямо множество адресати, КАКТО И ЧЕ книжно копие на текста е надлежно предоставено поне на няколко посолства и знакови български личности.

 

            Също така за пореден път акуратно Ви уведомявам, че както текстовете на всички други мои официални писмени изявления, така и текстовете от тук визираната адресирана до Вас серия „Персонални Меморандуми”

  ОСВЕН ЧЕ ВЕЧЕ СА ПУБЛИКУВАНИ в моите два Интернет-сайта,

  предстои да бъдат публикувани в официални книжни и електронни документални издания, които надлежно ще бъдат регистрирани в т. нар. „Национален регистър на издаваните книги в България.

            КОИТО евентуално ще бъдат използувани като допълнителни официални доказателствени информационни масиви към основните доказателствени масиви към заведените дела пред българските, европейските и международните съдебни (трибунални) институции за налагане на наказателна и репараторна отговорност

            не само от (за) непосредствено визираните ПО ПЪРВОНАЧАЛНИЯТ КАЗУС престъпни дейци,

            но и от (за) всички конкретни офциални служебни държавни лица, които поръчково и преднамерено са извършили „втора серия” широкоспектърна престъпна дейност като не са изпълнили офциалното си служебно институционално държавно-властническо задължение да осъществят необходимата ЛЕГИТИМНА ДЪРЖАВНО-ПРАВНО-ЗАЩИТНА ДЕЙНОСТ по съответните казуси и така (по този престъпен начин) фактически са обезпечили наказателна и репараторна БЕЗОТГОВОРНОСТ за престъпните дейци по първоначалният казус;

            и на които ще им се наложи не само да бъдат третирани като наказателно и репараторно отговорни срямо жертвите по първоначалният казус,

            но и отговорни да репарират на държавата, на обществото и на пострадалите лица КАКТО предизвиканите от тех вредни последици, ТАКА И заплатата и статусните придобивки, които са получавали,

  при което, тази репараторна отговорност може да бъде търсена и понесена и от всичките техни семейно-фамилни лица, които са се възползвали от неправомерно получаваните заплати и статусни придобивки.

 

            Също така акуратно обръщам Вашето внимание върху факта или обстоятелството, че съгласно Принципите и Нормите на Справедливостта и Правото както всеки преди Вас, така и Вие като новоназначен Главен Прокурор,

носите институционално и персонално ЗАДЪЛЖЕНИЕ И НАКАЗАТЕЛНА И РЕПАРАТОРНА ОТГОВОРНОСТ ЗА ОБЕЗПЕЧАВАНЕТО НА АБСОЛЮТНО ЛЕГИТИМНА ДЕЙНОСТ ПО АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ПРОЦЕДУРИ, по които всички предишни прокурори не са обезпечили надлежната легитимна процедурност.

            При това специално обръщам Вашето внимание върху факта, че този, тук визиран ПРИОРИТЕНТО АКТУАЛЕН КАЗУС е предшествуван от повече от 5300 казуси, по които до този момент не е осъществена абсолютно никаква правосъобразна дейност, и че отделно от това вътре в „пространствените рамки” на всеки един от тези казуси са осъществени МНОЖЕСТВО ДРУГИ вътрешно-процесуални и същностни престъпни посегателсва, така че САМО ПО ПОВОД И ВЪВ ВРЪЗКА С МОИТЕ АБСОЛЮТНО ЛЕГИТИМНИ ПРЕДЯВЕНИ ПРЕД ПРОКУРАТУРАТА ИСКАНИЯ СА ИЗВЪРШЕНИ МИНИМУМ 51 000 (петдесет и един) хиляди престъпни действия, осъществени от лица с официален прокурорски статус.

 

            Също така акуратно Ви приканвам, КАКТО да да се Покаете пред Бога,

            ТАКА И да се опитате ДА ОСЪЗНАЕТЕ своята досегашна престъпна роля в механизма на функционирането на престъпната дейност на компрадорската Либерално Глобалистична Правителствено-Мафиотска Хунта, в дейността на която до сега сте бил изключително активно включен;

  И В РЕЗУЛТАТ НА ТОВА ОСЪЗНАВАНЕ да положите началото на своята готовност ЧРЕЗ НЕПОСРЕДСТВЕНИТЕ СИ ДЕЙСТВИЯ ДА ПОКАЖЕТЕ ПУБЛИЧНО, че сте готов КАКТО да се Разкаете пред ПРЕДСТОЯЩОТО ПРАВОСЪДИЕ, ТАКА И, И ДОРИ НАЙ-ВЕЧЕ,

  да обезпечите предприемането на легитимни процедури за надлежно обезпечаване на Справедливо Правосъдие спрямо (за) всички, включително и най-високопоставените функционери на формираният още през т70-те и 80-те години български клан на престъпният перверзно жесток ТОТАЛНО ГЕНОЦИДЕН политико-мафиотски режим на Либералния Глобализъм.

 

ІІ.

            В ЧАСТНОСТ, тук и сега поставям на Вашето Височайше Престъпно Внимание следният

            5339-ти Приоритетно актуален казус: Българската неоколониална правителствено мафиотска хунта използва световната епидемия „Коронавирус” като „камуфлажна димна завеса” и превъзходно удобен повод за:

            *засилена тотална диктатура;

            *корупционни фалшификации;

            *и провеждане на специални селективни елиминационни оперативни мероприятия.

            В частност тук приложено предоставям взет от медиите официален публичен текст относно изрично и пределно ясно посочена и описана ДЕЙНОСТ, койт текст изисква (налага) необходимостта от

            НЕЗАБАВНО (СПЕШНО) НЕЗАВИСИМО (ОТ ПРАВИТЕЛСТВЕНО-МАФИОТСКАТА ХУНТА) официално прецизно следствено-прокурорско ангажиране и ОБЕЗПЕЧАВАНЕ НА БЕЗУПРЕЧНО ЛЕГИТИМНА ПРОКУРОРСКА ПОЗИЦИЯ.

            Изрично и пределно ясно настоявам за официално прецизно следствено-прокурорско ангажиране и ОБЕЗПЕЧАВАНЕ НА БЕЗУПРЕЧНО ЛЕГИТИМНА ПРОКУРОРСКА ПОЗИЦИЯ.

            Нужно е чрез официално НЕЗАВИСИМО прокурорско разследване да бъде даден точен и ясен отговор на въпросите, произтичащи от визираният текст.

- - - - - - -



ИНТЕРВЮТО, ПРОПАГАНДАТА И КОНТРАПРОПАГАНДАТА

Двубоят колежката Бенатова и ген. Мутафчийски

            За мен една от основните функции на ген. Мутафчийски и Щаба беше салфетката или ако щете – предпазната маска.

            Мутафчийски и Щаба бяха сложени като буфер между една ужасна ситуация и властта, за да й измият лицето и ръцете, ако епидемията ескалира неудържимо.

            Именно затова при цялата сериозност и тревога за ситуацията в Щаба нямаше включен дори един-единствен министър – дори здравния, което е повече от парадокс.

            Така правителството си надена предпазната маска от политическата отговорност.

            В интервюто освен този основен съществен проблем останаха неизяснени редица въпроси и проблеми

 

            1. Как е създаден Щаба и защо в такъв състав?

            Малко история

            **** С решение на Съвета по сигурността към Министерския съвет, взето на извънредно заседание, на 24 февруари е създаден Национален кризисен център за борба с коронавируса към Военно-медицинска академия (ВМА). Задължително уточнение – без да няма тези законови прерогативи, които ни пропагандираха.

            **** Със Заповед № Р-37/26.02.2020 г. на министър-председателя на Република България Бойко Борисов същият този щаб е превърнат в (пълно наименование) "Национален оперативен щаб с цел координиране, организиране на действията на компетентните държавни органи във връзка с обявената от Световната здравна организация спешност за общественото здраве от международно значение по отношение на заболяването COVID-19".

            Досега нито един журналист не е питал ген. Мутафчийски за юридическия и административен статут на Националния оперативен щаб. За правомощията и задълженията на структурата, която ръководи и има ли тя въобще такива. За нормативните актове, които регулират дейността на Щаба.

            Те са в точка т. 2 и т. 3 на заповедта. Точка 2 дава право на Щаба да привлича за дейността си съветници и експерти. Т. 3 наред с др. задачи му вменява нещо несвойствено – да информира медиите и обществеността.

            Въпросът трябваше да бъде защо публично е приел ролята да носи отговорност за други, чужди действия и решения?

            Чужда, понеже всички решения се взимаха от правителството и здравния министър.

            Но тогава защо беше натоварен с публични функции? Те въобще не са му работата.

            Но на властта й беше необходим орган, който да стане лицето й пред публиката, ако епидемията се изпусне тотално от контрол от една страна, а от друга – да бяга от всякакви неудобни въпроси, които могат да срутят имиджа й.

            Ген. Мутафчийски само мотивираше пред аудиторията взетите решения чрез авторитета на лекарската си професия и генералската си длъжност (затова ръководител не беше някой по-обикновен медик, а военнизиран)

            *** Именно този въпрос трябваше да бъде зададен на генерала – защо се съгласи с тази несвойствена функция, понеже той не ръководеше борбата с епидемията?

            *** И втори подвъпрос във връзка с първия - имало ли е решения на властта, които той и Щабът не се препоръчвали или са възразявали на тях?

            *** И трети подвъпрос – ако е имало, кои са били те? Ако обаче е нямало, защо се проявяваше такава непоследователност в редица мерки (без маски, с маски и др.) и т.н.

 

            2 Къде се изгубиха специалистите в Щаба?

            Както вече посочих още при сформирането на Щаба, в него нямаше нито един епидемиолог, нито един вирусолог, нито един учен. Затова беше създаден втори Щаб, назован Медицински съвет, който по-късно беше разформирован.  

            Ясно се вижда, че премиерът е балансирал между две политически, а аз бих казал – и икономическо-олигархични групи. Мутафчийски не би могъл да отговори на такъв въпрос – той е към Бойко Борисов.

            Но в тази връзка въпросът към ген. Мутафчийски трябваше да бъде: защо в състава на Щаба нямаше епидемиолози, вирусолози, учени, вкл. и математици за създаване на модели на епидемията (както се прави по света)?

            Такива фигури бяха включени далеч, далеч по-късно, въпреки че многократно аз като журналист поставях този проблем.

            Негова ли е отговорността за този пропуск или предложенията на Мутафчийски са били неглижирани и игнорирани?

            От кого?  

            Защо?

 

            3. Националните стратегии

            От 2006 г. България си има Национален план за справяне с епидемии.

            106 страници!

            Съгласуван на европейско равнище и със СЗО. Неколкократно актуализиран.

            Колежката Бенатова вероятно не е подозирала за този документ.

            И затова пропусна логичния въпрос: защо не е приложен Плана, какви са били дефектите му?

            Ако е нямал слабости, защо е пренебрегнат?

            Това облекчи ли или усложни борбата с епидемията?

 

            4. БЪДЕЩЕТО

            За всеки вече е ясно, че болестта няма да си отиде, че вероятно поне в в близките няколко години ще се води постоянна борба с нея.  

            Затова е изпуснат още един изключително съществен въпрос.

            Този!

            *** Сега подготвя ли се Национален план за работа и действия за справяне у нас с Короначумата и нейните последствия (здравни, социални, икономически и т.н.)?

            *** Участва ли Щаба в такава дейност?

            *** Има ли въобще такава дейност (моя бел.: няма)?

            *** Защо?

            *** Правилно ли е или неправилно да се подготви такъв план, д-р Мутафчийски?

 

            5. Тактики и стратегии

            Можа да продължа с въпросите, вкл. и далеч по-конкретни във връзка със случилото се досега, с редица взети и невзети мерки, с избрани и неизбрани стратегии и т.н.

            Ще дам един пример, за който у нас никой не е споменавал и писал.

            Например на фона на случващото се в Италия в редица държави отделни болници бяха специализирани за лечение на Короната, за да не се допусне пренос на инфекция и намалят размерите на вътрешноболничното заразяване.

            От друга страна това позволи да остане медицински ресурс за лечение на останалите заболявания.

            Постигна се резултат системата да не предизвика страх в хората от заразата от една страна, а от друга – да не блокира по липса на кадри.

            Този подход у нас не беше приложен. Не се и предполага да се прилага.

            Защо?

            Можехме ли така да ограничим броя на заразения лекарски персонал?

            Ако да – ще го направим ли най-сетне?

            Ако не – защо не го правим?

            И т.н., и т.н. , и т.н.

            Вместо това се водеше наистина тъпа дискусия много или малко са 11% заразен болничен персонал.

 

            ПОЛИТИКАТА

            Но аз не правя интервюто, на мен такива като генерала, а всеки друг политик и държавник, и виден чиновник няма да ми го даде, ще ми откаже, на мен никой няма да ми осигури каквато и да публична трибуна – вестник, радиостанция, телевизия, за да видите резултата от такава ключова беседа.

            Затова ще спра дотук и направо ще премина към онова, на което бяхме свидетели.

            Както многократно съм писал, Щабът дори формално не беше консултативен орган поради ограничения си състав.

            Телевизионните екрани наложиха фигурата на медика Мутафчийски в образа на здравен министър, но без той да е такъв, в образа на национален ръководител - без да е такъв, в образа на нещо като строг, но загрижен баща на нацията.

            Следователно ген. Мутафчийски не се появяваше като експерт, като компетентното лице, а играеше несвойствена за него роля – тази на най-отговорен държавен фактор и политик.

            Такова няколкомесечно анонсиране е политическа операция – подготовка за изграждане на образа му за целите на кариера на друго, немедицинско поприще. Разговорът между Бенатова и Мутафчийски не акцентира върху това явление - само мимоходом го засегна.

            Затова за мен интервюто се превърна в контраполитическа операция на провежданата политическа операция.

            Като цяло неубедително направени, макар че тази за генерала спечели позиции в по-необразована част от населението, информираща се главно чрез телевизиите.

            Да се предполага, да се очаква коректност, етичност и отговорност и от двете страни в такъв сблъсък, е нелогично.

            И двамата се представиха като чужди високоговорители.

- - - - - - -

 

            ИЗРИЧНО, КАТЕГОРИЧНО И ПРЕДЕЛНО ЯСНО НАСТОЯВАМ ДА БЪДАТ ПРИЛОЖЕНИ ПРИНЦИПИТЕ И НОРМИТЕ НА СПРАВЕДЛИВОСТТА И ПРАВОСЪДИЕТО ОТНОСНО НАКАЗАТЕЛНАТА И РЕПАРАТОРНАТА ОТГОВОРНОСТ

            ***КАКТО НА КОНКРЕТНО ВИНОВНИТЕ ЛИЦА;

            ***ТАКА И НА ВСИЧКИ ТЕХНИ ЛИЧНИ СЕМЕЙНО-ФАМИЛНИ, ОРГАНИЗАЦИОННИ И ИНСТИТУЦИОНАЛНИ НАСЛЕДНИЦИ, КОИТО СА СЕ ОБЛАГОДЕТЕЛСТВУВАЛИ ОТ ИЗВЪРШЕНИТЕ ПРЕСТЪПНИ ДЕЯНИЯ;

            ***ТАКА И НА ВСИЧКИ ДЪРЖАВНО-ИНСТИТУЦИОНАЛНИ ЛИЦА, КОИТО СЛЕД БУТАФОРНИТЕ ПОЛИТИЧЕСКИ ПРОМЕНИ ОТ 1989 Г. ДО ДНЕС ОБЕЗПЕЧАВАТ БЕЗОТГОВОРНОСТТА ЗА ИЗВЪРШЕНИТЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ;

            ***ТАКА И НА ДЪРЖАВАТА.

 

ІІІ.

  Снимка на Янко Николов Янков. 

Fiat iustitia, et pereat mundus!

PEREAT MUNDUS ET FIAT IUSTITIA!

Свят, изтъкан от несправедливост, няма право на съществуване!

            Господин абсолютно нелегитимен и престъпен Главен Прокурор на България и Главна Придворна Мадам на Прокурорския бардак на Правителствено-мафиотската хунта,

            Впрочем, благоволете да си отбележите, че ОЩЕ ОТ 90-ТЕ ГОДИНИ ДО ДНЕС, във всичките мои официални писма и т. нар. Меморандуми, които са адресирани НАЙ-ВЕЧЕ до посланиците на РФ и САЩ, а също и до другите посланици в България,

            И КОИТО МОЙ ПИСМА И МЕМОРАНДУМИ СА АКУРАТНО ПУБЛИКУВАНИ КАКТО В МОИТЕ САЙТОВЕ, ТАКА И В ДОКУМЕНТАЛНИТЕ МИ КНИГИ, аз многократно, изрично и пределно ясно съм писал, че

            видно от цялостната моя научно-изследователска и практическа политическа и правозащитна дейност ОЩЕ ПО ВРЕМЕТО НА КАМУФЛАЖНО-БУТАФОРНИТЕ ПОЛИТИЧЕСКИ ПРОМЕНИ, извършвани от Националната Политическа Кръгла Маса и Великото Народно Събрание ДО ДНЕС, ДО НАШИ ДНИ,

            аз не съм спирал ИЗРИЧНО И ПРЕДЕЛНО ЯСНО да подчертавам, че

  В ИМЕТО НА ОТГОВОРНОСТТА СЪГЛАСНО ВИСШИТЕ ПРИНЦИПИ НА СПРАВЕДЛИВОСТТА И ПРАВОСЪДИЕТО СПРЯМО ПРЕСТЪПНИТЕ БЪЛГАРСКИ ДЕЙЦИ

  както на Регионалният ИнтерНационален Комунизъм, така и на Глобалистичният ТрансНационален Комунизъм,

  лично аз имам НЕ САМО „стари и нови сметки за уреждане”,

  НО И съгласно Правосъдните Принципи на Камбис, а и по колоритния израз на американските трапери – „СТАРИ И НОВИ КОЖИ ЗА ДРАНЕ”.

            Изрично, ясно и категорично НАСТОЯВАМ да бъдат извършени всички ЛЕГИТИМНИ следствено-прокурорски и съдебни действия относно визираната още от тогава до днес престъпна дейност.

            Изрично и пределно ясно заявявам:

Без РЕАЛНО Правосъдие Свободата в България е абсолютна фикция, държавната власт е безскрупулно ГЕНОЦИДНА.

45 години ИНТЕРнационален

и 30 години ТРАНСнационален ГЕНОЦИД стигат!

            Крайно време е за ОТГОВОРНОСТ – наказателна и репараторна!!!

„Картаген трябва да бъде разрушен!“

 България и ЕС – на гражданите,

а не на банкстерско-мафиотския неоколониализъм!

18 Май 2020 г.                                                                    Янко Н. Янков

& Край на документа

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар