2019-12-26

(26 Декември 2019 г.), До Старши комисар Георги Илиев Хаджиев, Директор на СДВР, ул. Антим І” № 5, София-1303, Зона Б-5-3


Address for letters:

Янко Николов Янков –

            Гражданско лице – гражданин на България и на Европейския съюз (имащ легитимния статус на самостоятелен индивидуален субект на Международното право – тъй като съгласно Решение от 05 Февруари 1963 г. на Съда на Европейските общности по дело 26/62, Rec., 1963, p.3, concl. K. Roemer, „Общността представлява НОВ ПРАВЕН РЕД В МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО, в полза на който държавите са ограничили суверенните си права и като СУБЕКТИ НА ТОЗИ НОВ РЕД НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО ВЕЧЕ СА ВСТЪПИЛИ НЕ САМО ДЪРЖАВИТЕ-ЧЛЕНКИ, НО И ТЕХНИТЕ ГРАЖДАНИ)“;

            По времето на комунистическия режим политически уволнен от научната и преподавателска работа в БАН и СУ; интерниран (въдворен) в родното село; осъден на заточение и принудителен концлагерен труд в химическите заводи в Девня; осъден на строг затворнически режим за подстрекаване на 24 посолства и 2 информационни агенции за враждебни действия срещу СССР, Варшавския договор, социалистическите страни и България;

       на 30 Март 1990 г. Общото събрание на наказателните колегии на Върховния съд е издало решение, съгласно което официалната комунистическа държавна власт е извършила политически мотивирана престъпна репресивна дейност;

            Участник в Националната политическа „Кръгла маса” Януари-Май 1990 г.;  отстранен поради радикалното противопоставяне срещу подготвеното „Споразумение” между БКП и СДС;

            Депутат (сенатор) в Седмото Велико Народно Събрание, имащо легитимния статус на Горна (Сенатска) Камара на Парламента;

            Академик, почетен член на Сръбската Кралска академия на науките и изкуствата;

            Дописен член (член-кореспондент) на Българската академия на науките и изкуствата (БАНИ),

            Председател на Управителния съвет на Базисния Институт за Проучване и защита на човешките права;

            Председател на Съюза на юристите-демократи

ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, София 1172

Web site: http://iankov.info                   Web site: http://iankov.com



Библиография – Юни 2019 г.: http://iankov.blogspot.com/2019/06/2019.html

=========================================================

26 Декември 2019 г.

 

                                   До Старши комисар Георги Илиев Хаджиев,

                                   Директор на СДВР, ул. Антим І” № 5, София-1303, Зона Б-5-3

                                   https://www.facebook.com/sdvr.stolichnapolicia

 

            Честито Рождество Христово, Весела Коледа, Господин Старши Комисар!

            Вчера (по време на първият официален почивен ден на тридневният Коледен празник) посетих офиса на 01 РПУ-СДВР, за да предоставя следният текст:

                        До Началника на 01 РПУ-СДВР, ж.к Гео Милев, бул.

                        „Шипченски проход” № 8 , София 1113

            Господин Началник,

            Акуратно Ви уведомявам, че в контекста на моята ежедневна ОФИЦИАЛНА И ПУБЛИЧНА съпротива срещу престъпната дейност на Правителствено-Мафиотската Хунта Борисов-Цацаров-Пеевски на 21-ви Декември ми бе спряно парното отопление и до днес, ВЕЧЕ ПЕТИ ДЕН не е пуснато.

            Изрично и ясно обвинявам директно подчиненият на Хунтата мафиотски клан Тагарински и техният слуга Румен Манолов.

            Призовавам Ви да изпълните служебните си задължения.

25 Декември 2019 г.                                                                       Янко Н. Янков

            Присъствието ми в сградата несъмнено е надлежно регистрирано поне от 2 (две) видеокамери; държанието ми и думите ми несъмнено също така са регистрирани; както и държанието и думите на дежурната служителка в т. нар. „дежурна кабина” и също така на пристигналият в приемната кабина някакъв полууниформен, развлечен (неспретнат) сержант С АБСОЛЮТНО НЕПРИСТОЙНО ДЪРЖАНИЕ.

         Преди всичко настоявам да ми бъде представен пълен електронен запис на цялостното мое присъствие в сградата на 01 РУ-СДВР.

            Акуратно Ви уведомявам, че по силата както на специфичната ми дългогодишна строго науча специализация (виж Библиография: http://iankov.blogspot.com/2019/06/2019.html),

            така и по силата на специфичният ми ПОЛОВИНВЕКОВЕН практически опит от „срещите” ми с този тип институции съм абсолютно категоричен, че визираните служители на МВР бяха предупредени за моето пристигане

         и съгласно сценариите (схемите) на оперативния мениджмънт за специалните операции бяха инструктирани:

            първо да се опитат да ме „замотаят” и да се „отърват” от мен като без въобще да се интересуват от казуса да ме „пренасочат” към институции, които нямат абсолютно нищо общо със СЪБИТИЕТО;

         КОЕТО СЪБИТИЕ, НЕСЪМНЕНО, Е БИЛО И Е СЕКРЕТНО ОПЕРАТИВНО МЕРОПРИЯТИЕ НА СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ НА ПРЕСТЪПНАТА ПРАВИТЕЛСТВЕНО-МАФИОТСКА ХУНТА;

            второ: чрез явно предизвикателно непристойто държание и отношение към мен да се опитат да създадат ситуация, при която да ме обвинят мен в казана дума или жест, които да бъдат повод за прилагане на брутално насилие върху мен;

            трето: да откажат да приемат текста, които исках да ми предоставя.

            Така, „поставен” при тази демостративно наложена ми абсолютно непристойна и заплашителна ситуация аз оставих на масата текста, оставих и визитката си, СТАНАХ, ЗАЯВИХ, ЧЕ МИ Е ПРЕДЕЛНО ЯСНО, ЧЕ ДЪРЖАНИЕТО НА СЛУЖИТЕЛЯ НЕ САМО Е АБСОЛЮТНО НЕПРИСТОЙНО, НО И ЧЕ ТОЙ ПРАВИ ТОВА, СЪГЛАСНО СПЕЦИАЛНИТЕ ИНСТРУКЦИИ, КОИТО СА МУ ДАДЕНИ ОТ АВТОРИТЕ НА ПРЕСТЪПНОТО ОПЕРАТИВНО МЕРОПРИЯТИЕ.

              Впрочем, вчера, в присъствието на друго лице във входа на жилищният блок, визираният Румен Манолов („институциониран” от мафиотският клан Тагарински като несменяем Домоуправител) се опита да ме „предупреждава”, че ако не се примиря със ситуациите, в които ме поставят, и ако не престана да „занимавам” посолствата,

ще пострадам не само аз, но и членовете на семейството ми.

            Господин комисар,

            Тъй като не само аз, но и членовете на семейството ми са сериозно застрашени от систематичните широкоспектърни оперативни мероприятия на специалните служби на Правителствено-Мафиотската Хунта, настоявам да изпълните служебните си задължения!

            Приложение: два (2) броя копия от документация.

26 Декември 2019 г.                                                                      Янко Н. Янков

& Край на документа

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар