2019-05-13

(13 Май 2019 г.), Четиредесет и пети (45-ти) СПЕЦИАЛЕН Меморандум


Address for letters:

Янко Николов Янков –

            Гражданско лице – гражданин на България и на Европейския съюз (имащ легитимният статус на самостоятелен индивидуален субект на Международното право тъй като съгласно Решение от 05 Февруари 1963 г. на Съда на Европейските общности по дело 26/62, Rec., 1963, p.3, concl. K. Roemer, „Общността представлява НОВ ПРАВЕН РЕД В МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО, в полза на който държавите са ограничили суверенните си права и като СУБЕКТИ НА ТОЗИ НОВ РЕД НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО ВЕЧЕ СА ВСТЪПИЛИ НЕ САМО ДЪРЖАВИТЕ-ЧЛЕНКИ, НО И ТЕХНИТЕ ГРАЖДАНИ);

            По времето на комунистическия режим политически уволнен от научната и преподавателската работа в БАН и СУ; интерниран (въдворен) в родното село; осъден на заточение и принудителен концлагерен труд в химическите заводи в Девня; осъден на строг затворнически режим за подстрекаване на 24 посолства и 2 информационни агенции за враждебни действия срещу СССР, Варшавския договор, социалистическите страни и България;

       на 30 Март 1990 г. Общото събрание на наказателните колегии на Върховния съд е издало решение, съгласно което официалната комунистическа държавна власт е извършила политически мотивирана престъпна репресивна дейност

            Участник в Националната политическа „Кръгла маса” Януари-Май 1990 г.;  отстранен поради радикалното противопоставяне срещу подготвеното „Споразумение” между БКП и СДС;

            Депутат (сенатор) в Седмото Велико Народно Събрание, имащо легитимният статус на Горна (Сенатска) Камара на Парламента;

            Академик, почетен член на Сръбската Кралска академия на науките и изкуствата;

            Дописен член (член-кореспондент) на Българската академия на науките и изкуствата (БАНИ),

            Председател на Управителния съвет на Базисния Институт за Проучване и защита на човешките права;

            Председател на Съюза на юристите-демократи

ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, София 1172

Web site: http://iankov.info                   Web site: http://iankov.com



Библиография 2019 г.: http://iankov.blogspot.com/2019/01/2019.html

=========================================================

13 Май 2019 г.

Fiat iustitia, et pereat mundus!

Четиредесет и пети (45-ти) СПЕЦИАЛЕН Меморандум

                До (01) Председателя на Народното събрание;  

                До (02) Президента на България; 

                До (03) Министър-Председателя (Премиера) на България;

                До (04) Министъра на вътрешните работи;

                До (05) Главния прокурор;

            До (06) Негово Превъзходителство посланика на Руската федерация, Съдружен Главен Надзирател на Съветско-Руско-Американския Концлагер „България”;

            До (07) Негово Превъзходителство посланика на САЩ, Съдружен Главен Надзирател на Съветско-Руско-Американския Концлагер „България”;

                До (08) Негово Превъзходителство Ръководителя на Представителството на Европейската Комисия в България, екзекутивен и екзекуционен гарант на престъпната компрадорска камарила на българската държавна власт; Същият В ТИПИЧНО МАФИОТСКИ СТИЛ ми е изпратил две електронни писма, с които ме уведомява, че ЕДНОСТРАННО ПРЕКРАТЯВА МОЯТА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ ДО НЕГО, без да дава каквито и да са легитимни аргументи;

            До (09) Негово Превъзходителство посланика на Австрия;

            До (10) Всичките, вече традиционно информирвани от мен 51 (петдесет и една) дипломатически мисии;

            До (11) Всичките български и други медии – на техните E-mail- адреси.

 

І.

 

Fiat iustitia, et pereat mundus!

PEREAT MUNDUS ET FIAT IUSTITIA!

Свят, изтъкан от несправедливост, няма право на съществуване!

- - - - - - -                                - - - - - - -                                - - - - - - -

Относно казус:

„Строго секретно ОСТРО ЕЛИМИНАЦИОННО оперативно мероприятие на Специалните служби

на Правителствено-Мафиотската Хунта

под кодовото наименование

„Камертон””.

 

            След като култовото кафе-ресторант „Яйцето” в Софийския Университет изпълни възложената му политическа мисия на официално университетско дисидентско средище бе затворено,

            „оцелелите” все още несъгласни със системата вече бивши преподаватели се преместиха да се срещат по пейките в двора на Университета, саркастично неречен „Кампус”.

            Аз, разбира се, съм един от почти редовните посетители на това Ново Средище.

            Така, при редовните ми посещения там, през Март и Април 2017 г., преднамерено бях „посетен” няколко пъти, при това не само от един, а поотделно от няколко души, единият от които познавам отдавна, за да ми бъде казано, че

заинтересовани високопоставени институционални личности ми предлагат да бъде сключено с мен т. нар. „джентълменско споразумение”,

        съгласно което те ще ми „дадат” („предоставят”) висока парична сума, с която да бъде „подпомогнато” моето „заминаване и установяване някъде по света” и абсолютно пълно „забравяне” на абсолютно всичко, свързано с моето и на моите близки хора т. нар. „страдалческо минало”;

        при което от мен се иска аз официално публично да заявя,

        че поради „дълбоко християнски причини и мотиви” се отказвам от всичките си предявени до сега от мен официални юридически претенции за отговорност за престъпните злини, извършени срещу мен и моите близки хора,

        и че „по християнски” „великодушно прощавам” на всички за всичко сторено срещу нас.

 

            Още тогава аз веднага казах да бъде казано (отговорено):

            ***че преди всичко съм категоричен, че така направено ми „предложение” е абсолютна провокация на специалните правителствено-мафиотски служби;

            ***че дори и да не е провокация, сключването с мен на такова „споразумение” е абсолютно невъзможно не само защото аз, макар и да считам себе си за високо почтен човек, все пак НЕ САМО ЧЕ не се считам за „джентълмен”, НО И винаги съм се гордеел и се гордея, че съм високо вироглав селянин, който се прекланя единствено пред Светото Писание и пред съобразените с Него Принципи и Норми на Правото;

            ***И ЧЕ КАТЕГОРИЧНО СЪМ УБЕДЕН, че

тези, които са направили това „предложение”

НЕ САМО НЕ СА „ДЖЕНТЪЛМЕНИ”,

НЕ САМО НЯМАТ АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО С ПРИНЦИПИТЕ И НОРМИТЕ НА ХРИСТИЯНСТВОТО,

НО СА АБСОЛЮТНО ПРЕСТЪПНИ ИЗВЕРГИ И ЧУДОВИЩА,

         взаимоотношенията ми с които са възможни само и единствено именно чрез институциите на Справедливостта и Правосъобразността (Правосъдието).

 

            Нещо повече – още тогава аз казах да бъде казано, че направеното ми „предложение” няма абсолютно нищо общо със същинското  християнство, тъй като Прошка се дава само ако и след като деецът (виновник, престъпник):

            ***официално и публично се е разкаял като най-вече пред пострадалите и пред възможно максимален брои членове на Църковната и на Светската Общност, самоинициативно, доброволно, искрено, самодемаскиращо е посочил поне основните параметри на деянието, което е извършил;

            ***вече е предприел извършването или е извършил цялостното или при невъзможност поне частичното възстановяване на вредите (щетите), които е нанесъл;

            ***заявил е готовността си да понесе наказанието за последиците от виновното деяние, което е извършил;

            ***посочил (разкрил) е съучастниците си, ако е имал такива, и ги е призовал да се разкаят, да възстановят щетите, да поискат Прошка и да понесат полагащото им се наказание.

            ***Във всички останали случаи Прошката, която е поискана, има характера на престъпно въвличане във виновност и съучастническа отговорност на тези, които охотно дават Прошката, тоест,

            съгласно една от основните тези на Християнството всеки, който охотно прощава без наличието на посочените предварителни условия за това, Е ВИНОВЕН СЪУЧАСТНИК В ДЕЯНИЕТО.

 

            После, само няколко дни след това, въпреки така изрично и пределно ясно заявеното мое категорично мнение,

получих две телефонни обаждания да посетя две банки, за да получа „исканите от мен” банкови карти.

 

            Разбира се, веднага им казах, че не съм имал, нямам, и не желая да имам каквито и да са взаимоотношения с каквито и да са банки, и че считам технтите обаждания за абсолютна полицейско-мафиотска провокация.

            При това ОТ ФАКТЪТ, ЧЕ СЪВСЕМ НЕСЛУЧАЙНО, уж поради елементарна банкерска акуратност, изрично ми беше казано, че

едната карта съдържа повече от един милион и половина долари, а другатаповече от един милион и половина евро,

 

аз направих категоричният извод, че става въпрос за

СКАЛЪПЕНО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО СЕРИОЗНО ДАЛЕКОБОЙНО МНОГОВАРИАНТНО ШИРОКОСПЕКТЪРНО ОСТРО ЕЛИМИНАЦИОННО ОПЕРАТИВНО МЕРОПРИЯТИЕ,

ГЛАВНАТА ЦЕЛ НА КОЕТО СЪВСЕМ НЕ Е КОМПРОМЕТИРАНЕ,

А Е ДА БЪДЕ ИЗВЪРШЕНО КАМУФЛАЖНО ПРИКРИТО УБИЙСТВО,

В КОЕТО БАНКОВИТЕ КАРТИ СА САМО НАЧАЛОТО НА ПРЕДСТОЯЩИ ЗЛОВЕЩИ СЪБИТИЯ, ПЛАНИРАНИ СРЕЩУ МЕН И МОИТЕ НАЙ-БЛИЗКИ ХОРА.

- - - - - - -

            Така, още на 11 Май 2017 г. в моето надлежно акуратно регистрирано т. нар. „Тридесет и девето (39-то) официално отворено писмо До поредните РЕГИОНАЛНИ ДЕМОНИ НА ЗЛОТО – ЕНИЧАРСКИТЕ ИЗВЕРГИ НА ПРЕСТЪПНИЯ БЪЛГАРСКИ КОМУНИСТИЧЕСКИ И НЕОКОМУНИСТИЧЕСКИ ГЛОБАЛИСТИЧЕН НЕОКОЛОНИАЛЕН ПАРАВОЕНЕН СЪВЕТСКО/РУСКО-АМЕРИКАНСКИ КОНЦЛАГЕРЕН ПОЛИТИЧЕСКИ РЕЖИМ: *(01)Председателя на Народното събрание и т. нар. „народни представители”; *(02)Президента на България; *(03)Министър-Председателя (Премиера) и членовете на Правителството; *(04)Главния Прокурор (Към: ВКП №13033/2013; *(05)Министъра на вътрешните работи (Към: рег № 489702-хххх/// )

В КОНТЕКСТА НА ФОРМАЛНО ДРУГ ПРЕДЯВЕН ОТ МЕН КАЗУС

съм вмъкнал следният текст:

  „Тук и сега изрично и пределно ясно посочвам, че веднага, в процеса на регистрацията на моето поредно официално писмо, посетих офиса на приемната на Министерството на вътрешните работи,

  и разказах на началника на Приемната

  ежедневно дежурния Комисар, с когото се познаваме отдавна именно поради факта, че той е главното институционално лице, което е надлежно регистрирало повече от сто (100) мои официални заявления до предишните няколко министри на МВР,

  И ИЗРИЧНО И ЯСНО ЗАЯВИХ МОЕТО КАТЕГОРИЧНО ИСКАНЕ ТОЙ ДА ИЗВЪРШИ НЕ САМО РЕГИСТРИРАНЕ НА ПРЕДОСТАВЕНИЯТ МУ МОИ ПИСМЕН ТЕКСТ,

     НО И ЛИЧНО ДА ДОКЛАДВА НА ВСИЧКИ ПО ВЕРИГАТА НАГОРЕ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И НА МИНИСТЪРА, ВСИЧКИТЕ ФАКТИ И ОБСТОЯТЕЛСТВА,

     КОИТО СЪМ МУ РАЗКАЗАЛ ОТНОСНО МНОГОБРОЙНИТЕ ИНТЕНЗИВНИ ШИРОКОСПЕКТЪРНИ ОПЕРАТИВНИ МЕРОПРИЯТИЯ НА СЕКРЕТНИТЕ ДЪРЖАВНИ И МАФИОТСКИ СПЕЦИАЛНИ СЛУЖБИ,

     ВКЛЮЧИТЕЛНО И ДА ДОКЛАДВА МОЕТО

     РАЗКОНСПИРАТИВНО ИНТЕРПРЕТИРАНЕ

     НА СТРАТЕГИЧЕСКИТЕ И ТАКТИЧЕСКИТЕ ЦЕЛИ НА ОПЕРАТИВНОТО МЕРОПРИЯТИЕ НА КОЕТО СЪМ СТАНАЛ ОБЕКТ САМО ПРЕДИ БРОЕНИ МИНУТИ.

  НЕСЪМНЕНО тук и сега няма да се спирам на отделните конкретни факти и обстоятелства, които разказах и за които посочих, че са ми станали известни само преди броени минути.”

--- --- ---

            При това, тук и сега изрично пояснявам, че още съвсем в началото на моите интензивни посещения в Приемният офис на Министъра на вътрешните работи визираният Ръководител на офиса бе побързал да ми се похвали, че се радва на настъпилите в България дълбоки същностни политически промени, тъй като именно благодарение на тези промени, той, макар и да е син на човек, който е преминал през комунистическите лагери и затвори днес има високата чест да работи на тази именно восокопоставена длъжност в самото Министерство на вътрешните работи.

            Така, тъй като той каза името на баща си, аз му казах, че всъщност още през 90-те години ЛИЧНО ПОЗНАВАМ БАЩА МУ, който беше член на Съюза на репресираните.

            Така, именно в контекста на това „съзаклятничество”, аз, разбира се, без ни най-малко да разчитам на когото и на каквото и да е, а именно

И КАТО ПРЕДВАРИТЕЛНА ЗАСТРАХОВКА,

И КАТО „ПРОВОКАЦИЯ” КЪМ МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ,

му разказах за банковите карти и го помолих да докладва абсолютно всичко лично на Министъра.

       После, още на другият ден, аз отново посетих офиса, а той съвсем лаконично ми каза „Ами, харчи си парите!”.

 

         Така, за мен вече ОКОНЧАТЕЛНО беше ПРЕДЕЛНО ЯСНО, че става въпрос за секретно оперативно мероприятие, в което ПРЕДВАРИТЕЛНО е бил посветен лично самият Министър на вътрешните работи.

- - - - - - -

            После, съвсем наскоро след това, още през Юли 2017 г.

БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ДА СЪМ ПОЗНАВАЛ КОГОТО И ДА Е ОТ ТЕХ,

И ДОРИ БЕЗ ВЪОБЩЕ ПРЕДВАРИТЕЛНО

ДА СЪМ ЗНАЕЛ ЗА ТЕХНОТО СЪЩЕСТВУВАНЕ,

            в Кампуса на Софийския Университет с мен се срещнаха

            Теодора Йорданова Уинтърс, гражданин на САЩ, оперна певица във Виена и НЮ Йорк, преподавател по музика,

            Стоян Василев Петров, известен като Тони Стоянов и Тони Бонд, бивш полицай, собственик на детективската агенция „SBond13” и отговорен оперативен функционер на пловдивския клон на Застрахователната компания „Лев Инс АД”, и

            Андрея Георгиев Щерев, бизнесмен, собственик и мениджър на няколко фирми, 

            и тримата  от Пловдив.

            Те са тези, които ме потърсиха с молбата или предложението да се съглася:

        ***да бъда кум на гражданския брак между Уинтърс и Петров, който брак ще бъде сключен във Виена, и

        ***да се съглася да бъда Председател на фондация „Камертон”, която ще бъде организирана и създадена от тех и тържествено регистрирана от мен във Виена.

       Така, на мен вече ми стана ясно, че именно това е „Великолепната Тройка” на специалните служби и че именно идеята за пътуването ЗА Виена (не непременно ДО и/или ВЪВ)

       е поставено в основата на оперативното мероприятие,

       както и че секретното наименование на Мероприятието, естествено е именно „Камертон”.

            После, тъй като, естествено, на мен ми станаха пределно ясни и основните факти и обстоятелства, свързани с тези тримата членове на пловдивската „Великолепна Тройка” на Специалните служби на правителствено-мафиотската хунта,

         аз предприех специална жалбоподателска процедура пред Старши комисар Атанас Тр. Илков, Директор на Областната Дирекция на МВР гр. Пловдив,

при което надлежно официално съм изпратил следните мои

СЕДЕМ (7) искания за разследване:

01.02.2018 г.; 03.02.2018 г.; 05.02.2018 г.; 07.02.2018 г.;

15.02.2018 г.; 18.06.2018 г.; 15.08.2018 г.;

ПО КОИТО ДО ДНЕС

НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ ОТГОВОР.

            Също така, макар и отделно от тази процедура, В НЕПОСРЕДСТВЕНО ПРЯКА ВРЪЗКА С НЕЯ СЪМ РЕАЛИЗИРАЛ И ДВЕ ДРУГИ ПРОЦЕДУРИ, надлежно акуратно адресирани до:

            ***(11.05.2017г.)до: Председателя на Народното събрание; Президента на България; Министър-Председателя; Главния Прокурор; Министъра на вътрешните работи;

            ***(29.03.2018г.)до: Министъра на вътрешните работи;

ПО КОИТО, СЪЩО ТАКА, ДО ДНЕС НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛ

АБСОБЮТНО НИТО ЕДИН ЛЕГИТИМЕН ОТГОВОР.

            При това изрично и пределно ясно подчертавам, че в моето официално писмо до Министъра на вътрешните работи Валентин Радев, датирано и регистрирано на 29.03.2018 г. изрично и пределно ясно съм написал следният текст:

„(...) тук и сега официално надлежно предявявам искането

да бъдат извършени прецезни проверки и разследвания и да ми бъдат официално надлежно предоставени (връчени) всичките страници на процедурата по проверката (разследването) ОТНОСНО ТОВА

ДАЛИ СЪМ ПРЕДЯВЯВАЛ ИСКАНИЯ ЗА ИЗДАВАНЕ

И ДАЛИ СЪМ ИМАЛ ИЗДАДЕНИ

т. нар. кредитни банкови карти,

както и ако е имало такива издавания на такива банкови карти,

КОЙ И КАК СЕ Е РАЗПОРЕЖДАЛ С ТЕХ И

КАКВИ СА БИЛИ РАЗПОРЕЖДАНИЯТА.

            Идеята да поискам извършването на такава процедура възникна преди около една година по повод и във връзка с това, че няколко души които познавам отдавна като авторитетни университетски и академични функционери няколко пъти изрично и ясно са ми казвали, че им е било казано да ми кажат, че

         заинтересовани високопоставени личности предлагат да сключат с мен т. нар. „джентълменско споразумение”

         те да ми „дадат” („предоставят”) висока парична сума, с която да бъде „подпомогнато” моето „заминаване някъде по света”

         и абсолютно пълно „забравяне” на абсолютно всичко, свързано с моето и на моите близки хора т. нар. „страдалческо минало”;

         при което аз официално публично да заявя, че поради „дълбоко християнски причини и мотиви” се отказвам от всичките си предявени до сега от мен официални юридически претенции за отговорност за извършените срещу мен и моите близки хора престъпни злини.

            Тъй като още тогава аз веднага казах да бъде казано (отговорено):

            ***че аз преди всичко съм категоричен, че така направеното ми „предложение” е абсолютна провокация на специалните правителствени служби, на службите на самото Министерство на вътрешните работи и на специалните служби на българския клан на интернационалната и транснационалната банкстерско-мафиотска конфигурация;

            ***но че дори и да не е провокация, сключването с мен на такова „споразумение” е абсолютно невъзможно не само защото аз, макар и все пак да считам себе си за високо почтен човек, все пак не считам себе си за „джентълмен”,

            НО В СЪЩОТО ВРЕМЕ СЪМ АБСОЛЮТНО КАТЕГОРИЧЕН, че тези, които предлагат това, СА АБСОЛЮТНО ПРЕСТЪПНИ ИЗВЕРГИ И ЧУДОВИЩА,

            взаимоотношенията ми с които са възможни само и единствено именно чрез институциите на Справедливостта и Правосъобразността (Правосъдието).

            Все пак, обаче, въпреки така заявеното ми категорично мнение, няколко дни след това получих две телефонни обаждания да посетя две банки, за да получа „исканите от мен” банкови карти;

            разбира се, веднага им казах, че не съм имал, нямам, и не желая да имам каквито и да са кредитни или други взаимоотношения с каквито и да са банки, и че считам техните обаждания за абсолютна полицейско-мафиотска провокация.”.

 

ІІ  

Fiat iustitia, et pereat mundus!

PEREAT MUNDUS ET FIAT IUSTITIA!

Свят, изтъкан от несправедливост, няма право на съществуване!

            Изрично, ясно и категорично обвинявам специалните служби на Правителствено-мафиотската хунта „Борисов-Цацаров-Пеевски” в извършването на престъпна дейност спрямо мен по така визираният казус.

         Пред всичките тук визирани адресати на настоящият мои Меморандум

настоявам за прецизно Правосъобразно разследване на всики факти и обстоятелства.

13 Май 2019 г.                                                                    Янко Н. Янков

& Край на документа

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар