2018-06-18

(18 Юни 2018 г.), До г-н Старши комисар Атанас Тр. Илков, Директор на Областната Дирекция на МВР гр. Пловдив, ул. „Княз Богориди“ 7, 4000 Капана, Пловдив; към: ►01.02.2018 г.; ►03.02.2018 г.; ►05.02.2018 г.; ►07.02.2018 г.; ►15.02.2018 г.;


ddress for letters:

Янко Николов Янков –

гражданско лице – гражданин на България и на Европейския съюз

(имащ легитимният статус на самостоятелен индивидуален субект на Международното право

– тъй като съгласно Решение от 05 Февруари 1963 г. на Съда на Европейските общности по дело 26/62, Rec., 1963, p.3, concl. K. Roemer,

Общността представлява НОВ ПРАВЕН РЕД В МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО, в полза на който държавите са ограничили суверенните си права и като СУБЕКТИ НА ТОЗИ НОВ РЕД НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО ВЕЧЕ СА ВСТЪПИЛИ НЕ САМО ДЪРЖАВИТЕ-ЧЛЕНКИ, НО И ТЕХНИТЕ ГРАЖДАНИ);

Академик, почетен член на Сръбската Кралска академия на науките и изкуствата;

Дописен член (член-кореспондент) на Българската академия на науките и изкуствата (БАНИ),

Директор на Научния център по правни, политически науки и дипломация при БАНИ

Председател на Управителния съвет на Базисния Институт за Проучване и защита на човешките права,

Председател на Съюза на юристите-демократи

-------------

ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, София 1172

Web site: http://iankov.info

Web site: http://iankov.blogspot.com/


Web site: http://iankoiankov.blogspot.bg/







=========================================================

18 Юни 2018 г.

 

            До г-н Старши комисар Атанас Тр. Илков, Директор на Областната Дирекция на МВР гр. Пловдив, ул. „Княз Богориди“ 7, 4000 Капана, Пловдив

към: 01.02.2018 г.; 03.02.2018 г.;

05.02.2018 г.; 07.02.2018 г.; 15.02.2018 г.;

 

 

І.

            Господин Старши Комисар,

            Припомням Ви, че вече изтича ПЕТИЯТ МЕСЕЦ, откакто пред Вас (лично и институционално) е възникнало ЮРИДИЧЕСКОТО ЗАДЪЛЖЕНИЕ да обезпечите извършването на прецизната легитимна дейност, възложена Ви от Международното, Европейското и Българското Право по надлежно визираният пред Вас конкретен юридически казус.

            При това, във визираните ПЕТ (5) отделни предишни текстове по казуса изрично и пределно ясно съм формулирал и обосновал искането за широкоспектърно разследване на фактите и обстоятелствата, даващи ми правото и основанието да бъда категоричен,

            че е налице казус, при който ПРЕЗ АПРИЛ, МАЙ И ЮНИ 2017 г. българските специални служби на мутренско-мафиотския политически и държавен режим тип хунта са били разработили и предприели реализирането на

           специално секретно ДИНАМИЧНО ВАРИАНТНО АДАПТИРУЕМО оперативно мероприятие под кодовото наименование „Камертон”  при което са възложили на

           т. нар. Тони Стоянов, известен като Тони Бонд,

живущ в град Пловдив, легендиран като бивш полицай и като собственик на детективска агенция S Bond 13,

           при контролирното ангажиране от специалните служби на още двама души (с техното изрично и ясно знание или евентуално с техното ситуативно използуване),

           И ДА ОСЪЩЕСТВИ ДО КРАЯТ НА ОКТОМВРИ, НОЕМВРИ ИЛИ ДЕКЕМВРИ  

           при вариант Първи - МОЕТО ОТИВАНЕ ДО ВИЕНА;

           при вариант Втори – МОЕТО ОТИВАНЕ ДА БЪРНО;

           при вариант Трети – МОЕТО ОТИВАНЕ ДО (... ... ),

 

КЪДЕТО ДА БЪДЕ ОСЪЩЕСТВЕНА

ИЛИ СИТУАЦИЯ ЗА ТОТАЛНО И ДРАМАТИЧНО КОМПРОМЕТИРАНЕ,

ИЛИ СИТУАЦИЯ ЗА СМЪРТОНОСНО ПОКУШЕНИЕ ВЪРХУ МЕН.

 

            От визираните предоставени Ви ПЕТ (5) мои конкретни описания на факти, аргументи, съображения и ЛЕГИТИМНИ ИСКАНИЯ  е видно, че

            тук посоченото лице Тони Бонд, Т.У. оперна певца и гражданка на САЩ и А.Г.Щ авторитетен пловдивски бизнесмен и мениджър на няколко фирми,

            (КОИТО НИКОГА НЕ СЪМ ПОЗНАВАЛ И ЗА СЪЩЕСТВУВАНЕТО НА КОИТО ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ЗНАЕЛ),

            поискаха среща с мен, която бе осъществена в кампуса на Софийския университет,

       при която среща ми предложиха

       да се съглася да бъда кум на гражданския брак между Тони Бонд и американската гражданка, който брак ще бъде сключен във Виена,

       както и да се съглася да бъда Председател на фондация „Камертон”,

       която ще бъде регистрирана във Виена и ще бъде обезпечавана и ще обезпечава дейността на авторитетни артистично-музикални дейци от Австрия, САЩ и страните на Европа.

 

       След което последваха събития, по повод и във връзка с които

       НЕ САМО АЗ СЪМ ПОИСКАЛ ШИРОКОСПЕКТЪРНО РАЗСЛЕДВАНЕ НА Тони Бонд,

       НО И АМЕРИКАНСКАТА ГРАЖДАНКА Е ПОИСКАЛА РАЗСЛЕДВАНЕ КАКТО НА Тони Бонд, така и на видният бизнесмен А.Г.Щ.

 

            Тъй като ДО СЕГА, ВЕЧЕ ПЕТ МЕСЕЦИ, както лично Вие, така и институционалните лица от ръководената от Вас Институция по абсолютно никакъв начин не сте ми дали абсолютно никаква информация относно изпълнението (изпълняването) на Вашето задължение да извършвате възложените Ви професионални функционални действия,

            ИЗРИЧНО И ПРЕДЕЛНО ЯСНО ВИ ОБВИНЯВАМ, че сте извършили и извършвате престъпно деяние:

         както престъпление по служба,

         така и полицейска услуга (т.е. полицейска проституция)

          в полза на функционерите на престъпния неколониален банкстерско-мафиотски политически режим тип хунта.

 

            Впрочем, по силата на юридическата коректност надлежно Ви уведомявям, че считано от 05 Март до 14 Юни надлежно съм връчил на 51 (петдесет и един) дипломатически посланици и консули еднообразен ОСНОВЕН текст от 37 стр. плюс ПРИЛОЖЕНИЯ.

            И че всичките тези ОТДЕЛНИ текстове надлежно са публикувани в моите два Интернет сайтове



 

            Също така акуратно Ви уведомявам, че в същите официални публични информационни източници (Интернет-сайтове) акуратно съм публикувал

както моите официални искания до българските институции,

така и моите официални искания до дипломатическите институции

              ЗА НАДЛЕЖНО РАЗСЛЕДВАНЕ НА СЪВСЕМ НАСКОРО ИЗВЪРШЕНОТО ВЪРХУ МЕН не особено дискретно химико-фармацевтично покушение, извършено от специалните служби на престъпния правителствено-мутренско-мафиотски политически режим тип хунта;

              при това извършено в автобуса по време на завръщането ми след посещенията в две дипломатически мисии (посолства);

              при което покушение бях спасен от екипа на спешната медицинска служба и вероятно само минути съм бил пред прекрачването на Прага на Отвъдното.

              За което покушение, разбира се, изрично и пределно ясно ОФИЦИАЛНО И НАДЛЕЖНО съм обвинил Министър-Председателя (Премиера) и Министъра на вътрешните работи.

 

 

ІІ.

            Така, относно т. нар. генезис на самият казус „Камертон” тук и сега допълнително се позовавам на следните факти и обстоятелства, ОТНОСНО КОИТО КАТЕГОРИЧНО СЧИТАМ, ЧЕ заемат определена изходна позиция и значимост в механизма на КОНСТРУИРАНИЯ ОТ ПРЕСТЪПНИТЕ СПЕЦИАЛНИ СЛУЖБИ

            конкретен казус,

            който казус само ПРЕДИ ПО-МАЛКО ОТ ЕДНА ГОДИНА МИ БЕ ИНТЕНЗИВНО НАТРАПЕН И В ПРЕСТЪПНОТО РАЗВИТИЕ И ПРОЯВЛЕНИЕ на който казус Вие и ръководената от Вас Институция участвувате.

 

            В родното ми село Клисурица по време на детството ми ако не всички, то поне повече от половината фамилии в селото имаха грамофони и радиоприемници (на захранване с батерии и акумулатори, тъй като в селото нямаше ток), а отделно от това всяка от трите махали имаше свои музикален екип, който бе съставна част от огромния селски оркестър.

            Впрочем, притежавам фотографии (снимки) от които е видно, че още през 20-те, 30-те, 40-те и почти 50-те години официалните празнични дрехи (облекла) на почти всички хора от селото са били изцяло в т. нар. европейски стил.

            Даскалицата Вълка (Вълкана) живееше през две къщи от моята родна къща и беше известна не само като консултант на селяните относно грамофонните плочи, които да си купуват, но и с постоянно носеният от нея в даскалската й чанта камертон и привързаността й както към класическата, така и към модерната по онова време естрадна музика.

            Дядо ми Янко имаще грамофон, донесен от него от Германия, а баща ми като военноинвалид от царската армия имаше грамофон, получен заедно с първата му военноинвалидна пенсия; а фамилната ни библиотека съдържаше почти толкова книги, колкото и училишната библиотека. Нещо повече – даскалицата Вълка интензивно ми даваше да чета произведенията на Достоевски, Стендал, Адам Мицкевич, Хайне, Ницше и други.

 

            Така, далеч преди да се дипломирам като юрист и преди да се запиша като студент във факултета „Българска филология” аз имах високи знания в сферата на европейската и световната литература, култура и философия;

 

            а после, ПРЕЗ ВСИЧКИТЕ МИ СТУДЕНТСКИ ГОДИНИ бях не само редовен посетител на всички постановки на Софийската опера и на Софийския музикален театър, но и лично се познавах с някои от изтъкнатите по онова време официални участници в постановките;

            както, разбира се, лично се познавах и често разговарях не само с мнозина от известните по онова време журналисти, но и с мнозина от преподавателите във факултетите на Софийския университет.

 

            Впрочем, още като студент в трети курс на Юридическия факултут не само публикувах първите си три научни публикации, но и с реферат от повече от 70(седемдесет) страници спечелих Първа награда (публично и тържествено връчена лично от Министъра на просветата) в Националния конкурс за студентско научно творчество.

 

            Впрочем, не само като студент, но и като млад асистент в единствения по онова време Юридически факултет

(и вече като автор на статии по ПСИХОЛОГИЯ НА ПРАВОТО, СОЦИАЛНО-ПОЛИТИЧЕСКО ПРОГНОЗИРАНЕ,  РАЗРАБОТВАНЕ НА ПОВЕДЕНЧЕСКИ И УПРАВЛЕНЧЕСКИ СЦЕНАРИИ И ИЗБОР НА ВАРИАНТИ, ТЕХНОЛОГИЯ НА ЮРИДИЧЕСКИЯ МЕНИДЖМЪНТ)

дори преднамерено провокативно (като интелектуален „фукара”) прекалявах с разговорите си за „дълбокият екзистенциално-философски контекст” в музиката на Вагнер, Шьонберг и Стравински, и

  ... така когато (като млад асистент) група музикално-артистични лица поискаха моето съдействие за официална юридическа ревизия на честотните характеристики на камертона, аз осъзнах, че „нещо не е наред”,

              запознах ги не само с професорът по патентно право, но и с четиримата професори, които обезпечаваха преподаването на току-що въведената научна дисциплина „Теория на социалното управление”, по която аз бех единствения официално начначен по нея асистент, и която специално аз преподавах като „Политически миниджмънт”

             които професори, всъщност, ми казаха неща, веднага след узнаването на които аз спрях да говоря каквото и да е относно тази сфера.

 

         Впрочем, след успешното ми преодоляване на множеството следващи капани и невъзможността да бъде постигнато моето озаптяване (т.е. компрометиране и поставяне в зависимост!),

         аз бях АБСОЛЮТНО ПРИТОВОПРАВНО уволнен и принудително въдворен в родното ми село,

         а после, бех арестуван и АБСОЛЮТНО ПРОТИВОПРАВНО БЕХ ОСЪДЕН,

         а преподаването на дисциплината по която бех назначен ... просто бе прекратено.

 

            Всъщност, макар че непосредственият повод или причина за самото ми арестуване бе веднага, още на другият ден след посещението в дома на родителите ми на секретаря на посолството на САЩ,

  истинската причина бе изричното ми обвиняване в това, че в продължение на повече от една година в Михайловград интензивно беха разпространявани позиви срещу комунистическата държавна власт и аз бех официалният главен заподозрян;

            всъщност, разпитвани като заподозряни са били около 170 (сто и седемдесет) души, но ... никога не бе разкрито и все още официално не е разкрито кой или кои са разпространителите на позивите.

            И така, обвинението срещу мен бе променено в „подстрекаване на чужди държави за враждебни действия срещу България, СССР и страните от Варшавския договор.

              Точно по повод и във връзка с това ми арестуване от дома на родителите ми са били иззети като веществени доказателства за извършената от мен престъпна дейност

              НЕ САМО двата грамофона и грамофонните плочи (които и тогава и сега имаха и имат висока антикварна стойност; впрочем няколко от тях съдържаха речите на Хитлер),

              НО И гайдата на прадядо ми Димитър, бащата на дядо ми Янко (която е била изработена още преди раждането на дядо ми и също така има висока антикварна стойност),

              ПРИ КОЕТО, все пак „великодушно” е била пощадена китарата на брат ми Камен (която след смъртта на брат ми дадох за съхранение на неговата съвсем малка дъщеря).       

 

            Така, днес, тук и сега намирам официалният повод да поискам от Вас, господин Старши Комисар,

           да обезпечите пълно (цялостно) разследване не само на тук ДОСЕГА визираните факти и обстоятелства относто т. нар. „Казус камертон”,

           но и да приемете,

           че този конкретен казус е един от голямото множество структурни елементи от ВЕЧЕ ПОЛОВИНВЕКОВНАТА ШИРОКОСПЕКТЪРНА престъпна дейност на специалните държавни служби срещу мен и свързаните с мен лица.

18 Юни 2018 г.                                                        Янко Н. Янков: . . . . . . . . . .  . . .

& Край на документа

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар