2010-07-08

ИСКАМ ОТГОВОРНОСТ НА ДЪРЖАВАТА ЗА ПРИЧИНЕНИТЕ ВРЕДИ!

Address for letters:
Янко Николов Янков
ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, 1172 София
Ianko N. Iankov
Dianabad, Block 4, ap. 38, 1172 Sofia, Bulgaria
Web sites:
http://iankov.info
http://iankov.com
http://velyovski.blogspot.com
http://www.librarything.com/search_works.php?q=Ianko+Iankov
http://www.librarything.com/catalog/Nikolay41;
http://iankov.com/dl/biobibliografia.pdf ;
http://iankov.blogspot.com/2007/06/blog-post.html ;
http://velyovski.blogspot.com/2009/02/blog-post_693.html
http://velyovski.blogspot.com/2009/02/18-42mes-livres-18-42my-books-18-42.html

================================================================
08 юли 2010 г.


До г-н Бойко М. Борисов - Министър-Председател на България
Министерски съвет (МС), бул. „Княз Дондуков” № 1, 1000 (1194) София
Е-mail: primeminister@government.bg
Към: (персонален) вх. № 4379 / 2003-2009 г.


До проф. д-р Анна-Мария Борисова - Министър на здравеопазването
площад „Света Неделя” № 5, 1000 София
Е-mail: press@mh.government


До Борис Велчев –
внук и син на световно известни комунистически престъпници,
агент на комунистическата ДС (вербуван на хомосексуална основа),
престъпен нискойерархичен държавновластнически слуга
на руския и българския посткомунистически мафиотски режим,
изпълняващ длъжността Главен прокурор на България

бул. „Витоша” № 2, 1000 София


До техни Превъзходителства Посланиците,
акредитирани в София, България от:
1) Обединено Кралство Великобритания и Северна Ирландия;
2) Кралство Белгия;
3) Федерална Република Германия;
4) Република Франция;
5) Кралство Холандия;
6) Делегацията на Европейската комисия;
7) Съединените Американски Щати; и
8) Конфедерация Швейцария.




Първо предварително уточнение:
Подробна актуална информация за мен можете да прочетете на английски, френски, немски и български език на посочените по-горе (в логото) електронни адреси.
На същите адреси можете да прочетете и настоящия текст – вж.:
Искам отговорност на държавата за причинените вреди!”, http://iankov.blogspot.com/2010/07/blog-post_08.html

*******
Второ предварително уточнение:
Изрично, ясно и категорично уточнявам, че:
от 1975 г. до днес аз, членовете на семейството ми и най-близките ми фамилни роднини сме били обект на повече от сто и шестдесет (160) отделни, конкретни и прецизно документирани престъпления, шест от които са със смъртен резултат, извършени от функционери на комунистическата и на посткомунистическата българска държавна власт;
от 1990 г. досега съм депозирал в офиса на Главния прокурор повече от 460 конкретни искания за разследване на тези престъпления, но досега не е било проведено нито едно законосъобразно разследване, и
до днес не сме получили абсолютно никакво правосъдие.

*******
СПЕЦИАЛНО
предварително уточнение:

На 20 май 2010 г. съм депозирал пред Министър-председателя на България и пред осем (8) чуждестранни дипломатически представителства специален текст, в който съм посочил факта, че едно високопоставено лице, което е и кадрови офицер от бившите и от сегашни специални служби при МВР,
добронамерено ме е уведомило, че
ако продължавам да търся правата си (пред съдилищата и пред държавните административни институции),
спрямо членовете на семейството ми ще бъдат проведени специални наказателни акции от специалните служби на държавата, които именно са виновни като разпоредители и като обезпечители на извършването на въпросните престъпни нарушения на правата ми и на правата на членовете на семейството ми.


Тъй като продължих да настоявам да търся правата си по всички надлежно регистрирани пред институциите казуси,
на 10-ти юни 2010 г. върху имота ми в моето родно село е било осъществено ПОКУШЕНИЕ, имащо недвусмисления характер на СЕМАНТИЧНО заплашително и предупредително ПОСЛАНИЕ, извършено и поставено именно от СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ НА ДЪРЖАВАТА и от МАФИЯТА,
а на 21 юни с. г. две очевидно професионално обучени лица ме нападнаха точно до Съдебната палата в София, със железен предмет счупиха рамото ми на пет парчета, и въпреки че прокуратурата е сезирана не само от медиите, но и лично и официално от един високопоставен прокурор (който бе направил приятелско посещение при мен в болницата),
до днес не е предприето абсолютно нищо именно защото престъплението има характера на специално оперативно мероприятие, извършено от най-Специалния отдел при Специалните служби, И Е БИЛО ВЪЗЛОЖЕНО ОТ СВРЪХЕЛИТИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ КЛАН НА Червената мафия.


С други думи пределно ясно уточнявам, че
ПРЕСТЪПНАТА ДЕЙНОСТ НА ЦЕЛИЯ БЪЛГАРСКИ ДЪРЖАВЕН АПАРАТ
Е СИНХРОННО ОБЕЗПЕЧЕНА ОТ НАКАЗАТЕЛНИ ОПЕРАЦИИ,
ИЗВЪРШВАНИ ОТ МАФИЯТА И ОТ ДЪРЖАВНИТЕ СПЕЦИАЛНИ СЛУЖБИ,
главната цел на които операции, поне досега, е била да бъда мотивиран да се откажа от търсенето на защита на нарушените ми права.

Покушението от 21 юни 2010 г. обаче ми дава основание да считам, че НАЙ-ВЕРОЯТНО целта е била да ме ударят по главата и да ме убият,
но че внезапното ми инстинктивно отместване на главата само с три-четири сантиметри е отклонило удара и го е било стоварило върху рамото,
като по този именно начин убийството е било „заменено” с осакатяване.

І.

Господин Министър-Председател,
Госпожо Министър,
Ваше прокурорско нищожество,
Ваши Превъзходителства,

Обръщам вашето внимание върху факта, че едно от основните и най-важните задължения на държавата е да осигури такъв обществен ред и такава обществена сигурност, при които да бъде принципно невъзможно реализирането не само на покушение, имащо визираните параметри, но и на каквото и да е покушение върху когото и да е.
Обръщам вашето внимание върху факта, че значително време преди това аз многократно съм се бил обърнал към надлежните институции на държавата, като съм посочил, че са натрупани множество факти и обстоятелства, показващи, ЧЕ Е НАЛИЦЕ СИТУАЦИЯ НА ПОДГОТОВКА ЗА ПОКУШЕНИЕ ВЪРХУ МЕН И МОИТЕ БЛИЗКИ.
Обръщам вашето внимание върху факта, че едно от основните и най-важните задължения на държавата е да се съобрази с моите многобройни официални искания за вземане на обезпечителни мерки за защита на моите права в контекста на направените ми предупреждения за извършване на предстоящи покушения.
Обръщам вашето внимание върху факта, че надлежните институции на държавата не са направили абсолютно нищо, за да защитят моите и на близките ми права и за обезпечат нашата сигурност;
дори нещо повече – всички официални надлежни институции на българската държава подчертано ясно са давали и продължават да дават да се разбере, че главната тяхна функция е да обезпечават тотална безотговорност за престъпниците - именно заради тяхната принадлежност към специалните служби на държавата и на Мафията.

ІІ.
Господин Министър-Председател,
Госпожо Министър,
Ваше прокурорско нищожество,
Ваши Превъзходителства,

Обръщам вашето внимание върху факта,
че АЗ СЪМ ЗДРАВОСЛОВНО ОСИГУРЕН ВЕЧЕ В ПРОДЪЛЖАНИЕ НА ПОВЕЧЕ ОТ 40 (четиредесет) ГОДИНИ,
ПРЕЗ КОЕТО ВРЕМЕ СЪМ ВЛИЗАЛ В БОЛНИЦА САМО ЧЕТИРИ ПЪТИ,

И ПРЕЗ ЦЕЛИЯ СИ ЖИВОТ СЪМ ПОЛЗУВАЛ БОЛНИЧНО ЛЕЧЕНИЕ НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 20 (двадесет) ДНИ.

***
Това обстоятелство е изключително важно и във връзка с него предявявам към Правителството искането да изчисли
от една страна - ОБЩИЯ ПАРИЧЕН ИЗРАЗ НА МОЯ ВЛОГ В ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНАТА СИСТЕМА НА БЪЛГАРИЯ, а
от друга страна - НАПРАВЕНИТЕ ЗА МЕН РАЗХОДИ - И ДА ОПРЕДЕЛИ ОБЩИЯ ПАРИЧЕН РАЗМЕР ИЛИ ИЗРАЗ НА МОЯ ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛЕН ВЛОГ.

***
Горното искане предявявам поради това, че:
При и по повод моето пребиваване в ДЪРЖАВНАТА болница за бърза медицинска помощ
ВСЕКИ МОЙ ОПИТ ДА РАЗГОВАРЯМ С ЛЕКАРИТЕ ВЪВ ВРЪЗКА С МОЕТО ЗДРАВОСЛОВНО СЪСТОЯНИЕ
И С ОСТАНАЛИЯ МЕДИЦИНСКИ ПЕРСОНАЛ ВЪВ ВРЪЗКА С МЕДИЦИНСКОТО ОБСЛУЖВАНЕ
ФАКТИЧЕСКИ СЕ ПРЕВРЪЩАШЕ В РАЗГОВОР ЗА ПАРИ, КОИТО ТРЯБВА ДА ДАМ, ЗА ДА МОГА ДА ПОЛУЧА ОНОВА, КОЕТО МИ Е НУЖНО,
УЖ НЕ НЕПОСРЕДСТВЕНО НА САМИТЕ ТЯХ, а съгласно превъзходно отработената МАФИОТСКА СХЕМА - НЯКЪДЕ ДРУГАДЕ: ИЛИ В КАСАТА НА БОЛНИЦАТА, ИЛИ В КАСАТА НА НЯКАКВА ЧАСТНА МАФИОТСКА ФИРМА.

Тук и сега няма да се спирам на голямото множество факти.
Ще посоча само последния факт, който е от вчера, 07.07.2010 г.
Съгласно предписаното ми направление се явих в 124-ти контролен травматологичен кабинет, за да ползувам правото си на безплатен котролен преглед и изваждане (сваляне) на хирургическите конци.
Забелязах, че лично самият лекар заставаше на вратата и извикваше онези, които са дошли да ползуват преглед срещу заплащане; така, след няколкочасово чакане, когато аз вече бях последният чакащ за преглед, вратата спря да се отваря и лекарят спря да извиква за преглед. Тъй като знаех, че вътре няма пациент, за деликатност почаках още три-четири минути и влязох. На въпроса на лекаря дали съм за преглед срещу заплащане, аз отговорих, че идвам за безплатен преглед и за сваляне на хирургическите конци.
Тогава лекарат стана и мълчаливо тръгна към вратата, за да излиза.
Когато той вече отваряше врата, аз му казах: „Докторе, бих искал да Ви попитам ...”, а той, вече излизайки, ми каза „А две кафета не искаш ли?”, и изчезна.
Хирургическите конци бяха свалени от медицинската сестра, а в документацията несъмнено е било отбелязано, че вече съм ползувал правото си на безплатен контролен преглед.

ІІІ.
Господин Министър-Председател,
Госпожо Министър,
Ваше прокурорско нищожество,
Ваши Превъзходителства,

Обръщам вашето внимание върху следния главен факт.
В болницата постъпих на 21 юни 2010 г. и веднага ме уведомиха, че НЕИЗМЕННО ПРЕДВАРИТЕЛНО УСЛОВИЕ ДА БЪДА ОПЕРИРАН Е ДА ВНЕСА В КАСАТА НА ЕДНА ЧАСТНА ФИРМА ПАРИЧНА СУМА, РАВНЯВАЩА СЕ НА ДВЕ МЕСЕЧНИ ПРОФЕСОРСКИ ЗАПЛАТИ.
Казах им, че макар и да съм професор по правни науки, никога не съм успял да спестя такава сума и не разполагам с такава сума.
На 22 юни 2010 г. ми казаха, че ме подготвят за операция, която ще бъде извършена на 23-ти, но ще бъде извършена само ако съм внесъл гореспоменатата сума в касата на въпросната частна фирма.
На 23 юни 2010 г. сутринта, след като узнаха, че не съм внесъл въпросната сума, ме уведомиха, че до обяд ще бъда изписан от болницата и ще трябва да се оправям сам с проблемите си.
Обадих се по телефона на мой колега - професор по правни науки, и му обясних ситуацията; той, от своя стрна, се обадил на наш бивш студент, който в момента заема изключително важна позиция в политическата и в парламентарната йерархия; нашият бивш студент се обадил лично на директора на болницата, и така било уговорено да бъда опериран, като заплащането на въпросната изключително висока парична сума ще бъде направено по-късно, след края на лечението.

***
Така, по силата на случайността, останах жив!!!
Като професионалист в сферата, в която съм автор на петдесет и две (52) обемисти книги, аз съм категоричен,
че въпросният мой бивш студент
просто е бил объркал сметките на специалните служби на държавата и на Мафията,
които са имали намерение да обосноват медицински причини и аргументи за смъртта, която са ми подготвяли.


***
Впрочем, от литературата и историята е много добре известно,
че специалните служби извършват най-перфектните убийства, като направят така,
че набелязаната жертва да попадне в медицинско заведение,
където фактическото убийство бива обосновано като смърт,
настъпила в резултат на биофизиологична негодност и неиздръжливост на жертвата.

ІV.
Господин Министър-Председател,
Госпожо Министър,
Ваше прокурорско нищожество,
Ваши Превъзходителства,

Обръщам се към всичките вас със следното питане:
СЛЕД КАТО ОФИЦИАЛНИТЕ ДЪРЖАВНИ БЪЛГАРСКИ ИНСТИТУЦИИ ОТКАЗАХА ДА ВЗЕМАТ МЕРКИ ЗА ЗАЩИТА НА ПРАВАТА МИ И ЗА ОПАЗВАНЕ НА ЖИВОТА И НА ЗДРАВЕТО МИ,
ТОВА ЛИ ЩЕ Е СЛЕДВАЩИЯТ ЕПИЗОД ОТ СЦЕНАРИЯ НА МОЕТО ОТСТРАНЯВАНЕ И ЛИКВИДИРАНЕ?

08 юли 2010 г. Янко Н. Янков

1 коментар:

  1. Не се предавайте г-н професор! Правосъдието не се ограничава само в рамките на видимия свят. Само пред истински силните хора се поставят големи изпитания, за да стават силните още по-силни.

    Честните и доблестните хора са с вас, макар сред силните на деня да липсват такива...

    ОтговорИзтриване