2010-07-06

РАЗСЕКРЕТЕТЕ ВСИЧКАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА НА ДС, НАЦИОНАЛНАТА СЛУЖБА "СИГУРНОСТ" И ДАНС!

Address for letters:
Янко Николов Янков
ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, 1172 София
Ianko N. Iankov
Dianabad, Block 4, ap. 38, 1172 Sofia, Bulgaria
Web sites:
http://iankov.info
http://iankov.com
http://velyovski.blogspot.com
http://www.librarything.com/search_works.php?q=Ianko+Iankov
http://www.librarything.com/catalog/Nikolay41;
http://iankov.com/dl/biobibliografia.pdf ;
http://iankov.blogspot.com/2007/06/blog-post.html ;
http://velyovski.blogspot.com/2009/02/blog-post_693.html
http://velyovski.blogspot.com/2009/02/18-42mes-livres-18-42my-books-18-42.html

================================================================
07 Юли 2010 г.


До г-н Волен Сидеров - председател на Комисията
за контрол на ДАНС в Народното събрание
Народно събрание на Република България

пл. „Народно събрание” № 2, 1169 (1000) София
Е-mail: infocenter@parliament.bg


До г-н Бойко М. Борисов - Министър-Председател на България
Министерски съвет (МС), бул. „Княз Дондуков” № 1, 1000 (1194) София

Е-mail: primeminister@government.bg
Към: (персонален) вх. № 4379 / 2003-2009 г.


До г-н Цветан Г. Цветанов - Заместник Министър-Председател
и Министър на вътрешните работи

ул. „6-ти Септември” № 29, 1000 София


До техни Превъзходителства Посланиците,
акредитирани в София, България от:
1) Обединено Кралство Великобритания и Северна Ирландия;
2) Кралство Белгия;
3) Федерална Република Германия;
4) Република Франция;
5) Кралство Холандия;
6) Делегацията на Европейската комисия;
7) Съединените Американски Щати; и
8) Конфедерация Швейцария.



Първо предварително уточнение:
Подробна актуална информация за мен можете да прочетете на английски, френски, немски и български език на посочените по-горе (в логото) електронни адреси.
На същите адреси можете да прочетете и настоящия текст – вж.:
„Разсекретете всичката информация за престъпленията на ДС, Националната служба „Сигурност” и ДАНС!”, http://iankov.blogspot.com/2010/07/blog-post.html

*******
Второ предварително уточнение:
Изрично, ясно и категорично уточнявам, че:
от 1975 г. до днес аз, членовете на семейството ми и най-близките ми фамилни роднини сме били обект на повече от сто и шестдесет (160) отделни, конкретни и прецизно документирани престъпления, извършени от функционери на комунистическата и на посткомунистическата българска държавна власт;
от 1990 г. досега съм депозирал в офиса на Главния прокурор повече от 460 конкретни искания за разследване на тези престъпления, но досега не е било проведено нито едно законосъобразно разследване, и
до днес не сме получили абсолютно никакво правосъдие.

*******
СПЕЦИАЛНО
предварително уточнение:

На 20 май 2010 г. съм депозирал пред Министър-председателя на България и пред осем (8) чуждестранни дипломатически представителства специален текст, в който съм посочил факта, че едно високопоставено лице, което е и кадрови офицер от бившите и от сегашни специални служби при МВР,
добронамерено ме е уведомило, че
ако продължавам да търся правата си (пред съдилищата и пред държавните административни институции),
спрямо членовете на семейството ми ще бъдат проведени специални наказателни акции от специалните служби на държавата, които именно са виновни като разпоредители и като обезпечители на извършването на въпросните престъпни нарушения на правата ми и на правата на членовете на семейството ми.

Тъй като продължих да настоявам да търся правата си по всички надлежно регистрирани пред институциите казуси,
на 10-ти юни 2010 г. върху имота ми в родното ми село е било осъществено ПОКУШЕНИЕ, имащо недвусмисления характер на СЕМАНТИЧНО заплашително и предупредително ПОСЛАНИЕ, извършено и поставено именно от СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ НА ДЪРЖАВАТА и от МАФИЯТА.
а на 21 юни с.г. две очевидно професионално обучени лица ме нападнаха точно до Съдебната палата в София, със железен предмет счупиха рамото ми на пет парчета, и въпреки че прокуратурата е сезирана не само от медиите, но и лично и официално от един високопоставен прокурор (който бе направил приятелско посещение при мен в болницата),
до днес не е предприето абсолютно нищо именно защото престъплението има характера на специално оперативно мероприятие, извършено от най-Специалния отдел при Специалните служби, И Е БИЛО ВЪЗЛОЖЕНО ОТ ЕЛИТИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ КЛАН НА Червената мафия.


С други думи пределно ясно уточнявам, че
ПРЕСТЪПНАТА ДЕЙНОСТ НА ЦЕЛИЯ БЪЛГАРСКИ ДЪРЖАВЕН АПАРАТ
Е СИНХРОННО ОБЕЗПЕЧЕНА ОТ НАКАЗАТЕЛНИ ОПЕРАЦИИ,
ИЗВЪРШВАНИ ОТ МАФИЯТА И ОТ ДЪРЖАВНИТЕ СПЕЦИАЛНИ СЛУЖБИ,
главната цел ка които операции е да бъда мотивиран
да се откажа от търсенето на защита на нарушените ми права.

І.

Господин Председател,
Господин Министър-Председател,
Господин Министър,
Ваши Превъзходителства,

Обръщам вашето внимание върху факта, че само преди няколко месеци в българското информационно пространство е официално разпространена информацията,
че бивши служители на Специалните служби са направили признание,
че са получавали официални строго секретни разпореждания да извършват отстраняване от политическата и икономическата сцена на неудобни инакомислещи хора, а при необходимост - и за тяхното физическо елиминиране (ликвидиране)
както чрез извършването на директни престъпни действия, уж извършени от улични банди,
така и чрез използуването на ангажираността на служители на чуждестранни посолства и на служители на чуждестранни специални служби.

ІІ.
Господин Председател,
Господин Министър-Председател,
Господин Министър,
Ваши Превъзходителства,

Обръщам вашето внимание върху факта, че същият извод следва по недвусмислено ясен начин от текстовете на всичките (повече от 480) мои официални искания за разследване на престъпленията, които са извършени против мен и членовете на семейството ми,
и които текстове са не само надлежно депозирани пред съответните български институции и пред посолствата на редица западни държави,
но и са публикувани в девет дебели книжни поредици, озаглавени „Документ за самоличност. Политическа документалистика”.

ІІІ.
Господин Председател,
Господин Министър-Председател,
Господин Министър,
Ваши Превъзходителства,

Пледирам да направите всичко, което е необходимо
да разсекретите и да предоставите лично на мен и на правосъдието цялата документация на ДС, на Националната служба „Сигурност”, на ДАНС и на всички други възможни специални служби,
в които по какъвто и да е начин, повод и форма се среща както моето име, така и именатата на членовете на моето семейство,
както и да обезпечите провеждането на нормално Правосъдие.

07 юли 2010 г. Янко Н. Янков

Няма коментари:

Публикуване на коментар