2010-03-07

ДОКОГА МВР И ПРОКУРАТУРАТА ЩЕ СКРИВАТ ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА И ПРЕСТЪПНИЦИТЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ДЪРЖАВНА СИГУРНОСТ?-2

Address for letters:
Янко Николов Янков
ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, 1172 София
Ianko N. Iankov
Dianabad, Block 4, ap. 38, 1172 Sofia, Bulgaria
Web sites:
================================================================
08 Март 2010 г.

До Борис Велчев –
внук и син на световно известни комунистически престъпници,
агент на комунистическата ДС (вербуван на хомосексуална основа),
престъпен нискойерархичен държавновластнически слуга
на руския и българския посткомунистически мафиотски режим,
изпълняващ длъжността Главен прокурор на България
бул. „Витоша” № 2, 1000 София
Към вх. № 3637 / 01.03.2010


До г-н Цветан Г. Цветанов -
Заместник Министър-Председател
и Министър на вътрешните работи
ул. „6-ти Септември” № 29, 1000 София

Информационно копие:
До техни Превъзходителства Посланиците,
акредитирани в София, България от:
1) Обединено Кралство Великобритания и Северна Ирландия;
2) Кралство Белгия;
3) Федерална Република Германия;
4) Република Франция;
5) Кралство Холандия;
6) Делегацията на Европейската комисия;
7) Съединените Американски Щати; и
8) Конфедерация Швейцария.

Особена предварителна забележка:
            Подробна актуална информация за мен можете да прочетете на английски, френски, немски и български език на посочените по-горе (в логото) електронни адреси.

            На същите ИНТЕРНЕТ-адреси можете да прочетете и текста на настоящето мое писмо:

Виж: ДОКОГА МВР И ПРОКУРАТУРАТА ЩЕ СКРИВАТ ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА И ПРЕСТЪПНИЦИТЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ДЪРЖАВНА СИГУРНОСТ?-2, http://iankov.blogspot.com/2010/03/2.html


І.

            Ваше престъпно прокурорско величие,
            Господин Министър,
            За пореден път уточнявам, че
            само спрямо мен, спрямо членовете на моето семейство и членовете на моята фамилия
            от 70-те години включително и до днес
            ►са извършени повече от 160 (сто и шестдесет) отделни престъпления,
            при което както от Съда, така и от Прокуратурата, така и от МВР категорично отказват да спазват и да изпълняват предписанията на Правото и да извършат каквато и да е правосъобразна дейност срещу извършителите на тези престъпления.

            За пореден път уточнявам,
            че за да се опитат да ме принудят да спра да настоявам за търсене на отговорност от престъпниците както самият аз, така и моите най-близки роднини,
            систематично (включително и през текущите месеци и седмици!!!) сме подложени на обезпечени от МВР, Прокуратурата и Съда перверзни оперативни мероприятия, ВСЕКИДНЕВНО поставящи под сериозна заплаха не само нашия икономически и имуществен статус, не само нашето здраве, но и нашия живот.

ІІ.

            Ваше престъпно прокурорско величие,
            Господин Министър,
            Преди около половин година, на 22-28 август 2009 г., в брой 29 (509) на печатния вестник „Шоу”, както и в неговата електронна версия „Блиц” от 09 август 2009 г. (виж: http://www.blitz.bg/news/article/57509 ) е публикувано интервю на бившия прокурор от Софийската градска прокуратура и Директор на Националната следствена служба полковник Ани Крулева, което е озаглавено „Татарчев вкара Луканов на „Развигор” по мое дело!”.
            В това интервю тя разкрива, че през 1990 г. на нея й е било разпределено от Главния прокурор едно дело, което е било образувано по жалба на Андрей Луканов, което дело е било против мен, Янко Н. Янков. Впрочем, точният текст в този аспект  гласи следното:
- Жалбата беше срещу депутата Янко Янков, който го беше нарекъл във Великото народно събрание престъпник за това, че разпоредил на Главно следствено управление да се извадят от едно дело над сто страници. Така по това дело служител на Второ главно управление, вместо да получи орден, беше вкаран в затвора за дълги години, за да се прикрие една гигантска неуспешна афера с оръжие. Прекратих преписката, като уведомих жалбоподателя, че престъпления, извършени от депутати, се разследват само от Главна прокуратура. Тогава Луканов отишъл при главния прокурор Мартин Гунев, светла му памет, и му вдигнал страхотен скандал. Беше му крещял, заплашвал го, заканвал се. Мога да си представя какво е ставало, защото, когато Гунев ме повика, гълташе хапове - около него се суетяха лекари, които му оказваха спешна медицинска помощ. Беше в прединфарктно състояние, но успя да ми съобщи нарежданията на Луканов – като главен прокурор ми възлага същото дело, връчи ми и втора жалба на Луканов срещу мен, че съм прекратила делото”.
            По-натътък в интервюто си Ани Крулева казва:
(...) Но да се върна на Андрей Луканов. Знаете ли, защо Луканов се озова зад решетките?”. „Значително по-късно, когато бяхме с Татарчев във ВСС, веднъж се спомена, че Луканов е бил задържан именно по онова дело с Янков. Тогава Главна прокуратура ни потвърди постановлението за прекратяването на делото, потвърди и направеното от мен заключение, че с основание Янко Янков е нарекъл Луканов престъпник. Не си спомням да е имало други дела срещу Луканов. Задържането на Луканов е било по тази преписка и оттогава той се превърна в моя главен враг. Пишеше от ареста писма до ВСС, лично до Татарчев и тогавашния министър на правосъдието Лучников. (...) Нямах представа срещу кого съм се изправила. Отмъщението на Луканов пролича при освобождаването ми от ВСС през 1995 г. и невъзможността да се върна на предишната си прокурорска длъжност, на което имах право по закон. Но най-зловещата разправа, която роди сатанинският му ум, се състоя преди това. Знаеше, че моята ахилесова пета е брат ми. Той беше баща на пет сирачета, вдовец, който работеше в тиловите служби. Не можа да прежали смъртта на жена си и започна да пие. Затова направих така, че да не носи оръжие със себе си. Докато стигне кулминацията си, разправата беше мъчително бавна и садистична. Крадоха му картата, пребиваха го от бой няколко пъти. След всеки побой му казваха, че е заради мен. Последното активно мероприятие чрез него срещу мен беше, когато една вечер той си тръгва за дома. Той всяка вечер пиеше и играеше шах в едно кафене с колегите и се прибираше по един и същи път. Върви си по “утъпканата пътека” в пълна тъмнина, настъпва нещо и се чува изстрел. Наоколо няма жива душа. Изведнъж полицаите, с които е играл шах, излизат и го пребиват от бой. Избиват по-голяма част от зъбите му и го завеждат в 9-то РПУ. Делото срещу него беше образувано по разпореждане на Татарчев и реализирано от покойния Николай Колев. Следовател по делото от военна прокуратура беше сегашният окръжен военен прокурор Илиев. По същото време в Главна прокуратура се образува дело с повече от 50 тома. Разпитват се всички служители на 9-то РПУ. Всички следователи и служители на НСлС. (...) Въпросът към всички е един и същ – дали аз съм проявила интерес към това дело, дали съм говорила с някой от тях? По това време близо до съдебната палата срещнах един приятел от младежките години, който отиваше на “Позитано”, той ми каза: “Благодари се, че не те хванаха да се намесваш и да питаш за това дело. Не знаеш какво щеше да ти се случи!” На самото съдебно дело в Софиийски военен окръжен съд се доказа, че на дръжката на оръжието, което бе настъпил брат ми – ЧЗ, допълнително е изчегъртана буквата “К”. Брат ми се казваше Камен. При разпита на следователя се изясни, че оръжието по делото му е било искано от оперативния работник от СДВР и е престояло там. Оперативен работник от РПУ-то, който след задържането на брат ми е бил там, стоял и чакал нещо, още на другия ден беше повишен в СДВР. Доказа се, че изстрелът, който се чул наблизо, е бил от друго оръжие някъде наблизо. Доказа се, че с ЧЗ-то изобщо не е стреляно. Полицаите, които го бяха пребили, както и тези, които са правили обиска, също разказаха цялата история. Как им било наредено да го пребият. Служителят, който му беше правил обиска, обясни, че чакащият навън оперативен работник от РПУ-то му предал няколко пълнителя от различни видове оръжия, като настоял да бъдат вписани като иззети от брат ми. Човекът обаче отказал. Скъсали му протокола за обиска и изземване, но той така и не вписал лъжливите данни. Полицаите, които го бяха пребили, разказаха как са ги накарали, щом излезе, да го смелят от бой, но не са знаели, че цялата комбинация ще бъде насочена срещу мен. (...) Когато напусках кабинета си, се обадих по правителствената свръзка на Виденов. Попитах го "Г-н премиер, ще мога ли да работя държавна работа". Той отговори - да. Веднага след като затворих телефона, ми се обади пак по телефона оня познат от младежките години, който се беше запътил към “Позитано”, този, който ми каза да паля свещи, че не съм се намесила по делото срещу брат ми. Та той ме попита: "Ани ти имаш ли намерение да започваш държавна работа", веднага след разговора ми с премиера. Знаете ли какво означаваше това? Този мой познат очевидно държеше да ми покаже, че съм под контрол, както и Жан Виденов, когото могат да си позволят да подслушват. Този човек тогава беше на много високи позиции в една фирма с Луканова закваска, която беше на най-високите позиции в икономиката на България. Явно беше, че всичко, което бе направено по отношение на мен и близките ми, беше в изпълнение на волята на Андрей Луканов..
Едно интервю на Славей Костадинов

ІІІ.

            Ваше престъпно прокурорско величие,
            Господин Министър,

            Първо: както много добре е известно, прокурор Ани Крулева има офицерски чин „полковник от Държавна сигурност”;

            Второ: както много ясно е видно от интервюто й, нейната теза е, че именно по повод и във връзка с депозираното от мен, Янко Н. Янков, за разглеждане дело тя е била подложена на строго секретно оперативно мероприятие, имащо отмъстително-възмездителен характер;

            Трето: както много ясно е видно от нейното интервю тя, въпреки нейния прокурорски статус и отделно от това въпреки нейния изключително висок офицерски статус в структурата на Държавна сигурност, НЕ Е БИЛА МОГЛА ДА СЕ СПАСИ ОТ ПРОВЕЖДАНИТЕ ПРОТИВ НЕЯ ОТМЪСТИТЕЛНИ ОПЕРАТИВНИ МЕРОПРИЯТИЯ НА СЛУЖБИТЕ НА ДЪРЖАВНА СИГУРНРОСТ;

            Четвърто: както много ясно е видно от нейното интервю, като главен обект на репресивно отмъщение към нея е бил възведен именно нейният брат, към когото тя е била изпитвала изключително силна грижовна привързаност и към когото е имала висок морален дълг.
            Избирането именно на нейния брат (а не на самата нея) като обект за оперативно посегателство е имало за цел тя да бъде поставена в т.нар. „ситуация на виновност” („въвличане във вина”) поради съображението, че именно заради нейното принципно и напълно правосъобразно преследване на престъпниците е пострадал нейният най-близък човек, който не е щял да пострада, ако тя се е била съгласила да оневини престъпниците;

            Пето: както много ясно е видно от нейното интервю, нейният брат също така не е бил случаен човек - той също така е бил офицер от службите на МВР (той „работеше в тиловите служби).
            Както е видно това обстоятелство (посоченият висок служебен статус на нейния брат!) въобще не е представлявало каквато и да е пречка за провеждането на жестокото и перверзно оперативно мероприятие против него именно с оглед на престъпната отмъстителна цел - тя да бъде наказана чрез неговите страдания и да живее цял живот с мисълта, че именно тя е виновна за страданията му.

ІV.

            Ваше престъпно прокурорско величие,
            Господин Министър,

            Първо: Обръщам вашето внимание върху факта, че въпреки техния висок статус в структурите на МВР както Ани Крулева, така и нейният брат са били „отмъстително наказани” чрез тайни репресивни операции, извършени от специалните слежби на МВР ИМЕННО ЗАРАДИ НЕЙНОТО ПРИНЦИПНО РЕШАВАНЕ НА ДЕЛОТО, КОЕТО Е БИЛО ОБРАЗУВАНО ИМЕННО ПО МОЕ ИСКАНЕ И НАСТОЯВАНЕ;

            Второ: обръщам вашето внимание върху факта, че точно по същото това време аз съм бил написал и депозирал както в МВР, така и в Прокуратурата изключително голям брой искания за разследвания на извършените от МВР против мен и моите близки репресивни оперативни мероприятия, по които не е било взето абсолютно никакво правосъобразно решение;

            Трето: обръщам вашето внимание върху факта,
            че точно по същото това време моят брат Камен Николов Янков е бил официално регистриран като обект на строго секретни оперативни наблюдения и разработвания,
            при което в оперативното мероприятие против него са били ангажирани абсолютно всички лица, с които той е контактувал, като специално внимание е било отделено на възможността за посегателство именно върху неговото здраве и неговия живот и за легендиране на смъртта му като произтичаща или от битови конфликти, или от болест;

            Четвърто: обръщам вашето внимание върху факта, че както в архива на Прокуратурата, така и в архивата на МВР съм депозирал изключително голям брой искания за разследване на смъртта на брат ми, по повод и във връзка на (с) които до днес нямам абсолютгно никакъв законосъобразен отговор;

            Пето: обръщам вашето внимание върху факта, че на 27 септември 1996 г., петък, в брой 265 (1857) на в-к „24 часа” е публикувана редакционна статия, озаглавена „Прокурори уличени в престъпление с документи”, в която е посочено,
            че аз съм обвинил в престъпно унищожаване на депозирани от мен документи военния прокурор полковник Цеко Йорданов, прокурора от Главна прокуратура Л. Бончева, Софийския заместник-градски прокурор и военния прокурор полковник Пендаров,
            ЧЕ ТЕЗИ ДОКУМЕНТИ СА СВЪРЗАНИ ИМЕННО СЪС СМЪРТТА НА БРАТ МИ КАМЕН НИКОЛОВ ЯНКОВ,
            и че от тези документи по недвусмислено ясен начин е видно, че смъртта му е била предизвикана именно от престъпната дейност на специалните служби на ДС и МВР;

            Шесто: обръщам вашето внимание върху това,
            че за пореден път настоявам както за пълен достъп до архивната документация на МВР,
            така и за разследване на престъпната дейност на специалните служби на МВР (и на тяхната агентура),
            които именно обвинявам като виновници за смъртта на брат ми Камен Николов Янков.
08 Март 2010 г.                                                                   Янко Н. Янков

Няма коментари:

Публикуване на коментар