Address for letters:
Янко Николов Янков –
гражданско лице – гражданин на България и на Европейския съюз;
Академик, почетен член на
Сръбската Кралска академия на науките и изкуствата;
Дописен член (член-кореспондент) на
Българската академия на науките и изкуствата (БАНИ), Директор на Научния център за социални и
хуманитарни науки при БАНИ;
Председател на УС на Базисния Институт за Проучване и защита на човешките
права,
Председател на Съюза на юристите-демократи,
Председател на Партия Либерален конгрес
--------------
ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6,
ап. 38, София 1172
Web site: http://iankov.info
Web site: http://iankov.com
Web site: http://velyovski.blogspot.com
Web site: http://vbox7.com/collection:708949/
E-mail: iankov.bg@mail.bg
=========================================================
23 Май 2014 г.
До Сотир С. Цацаров
–
ФАКТИЧЕСКИ, но НЕЛЕГИТИМЕН
Главен Прокурор на България,
престъпен високопоставен слуга на
мафиотския паравоенен политически режим
Съдебна палата,
бул. „Витоша” №2, 1000 София
Към: ВКП №13033/2013, 06
Лична протестна
нота № 1 --- 23.05.2014 г.
І
Господин НЕЛЕГИТИМЕН
И ПРЕСТЪПЕН Главен Прокурор Цацаров,
Вече тече ВТОРАТА ГОДИНА откакто Вие чрез обезпечена от
Мафията нелегитимна и по същество престъпна процедура сте интронизиран на
високопоставената държавна длъжност Главен Прокурор на България,
през което време по
абсолютно недвусмислено ясен начин показвахте и доказвахте, и продължавате да показвате
и доказвате,
че
не служите и нямате абсолютно никакво намерение да служите на Правото (и
Справедливостта), и че служите и ще служите единствено на Вашите престъпни
господари.
Все
пак както на самия Вас, така и на Вашите господари ви е пределно ясно, че не съм аз този, който ще се примири с наложената ситуация,
и че
вече ЧЕТВЪРТ ВЕК от началото на бутафорните политически промени
до днес, в качеството ми
на български и европейски гражданин,
на формационен юрист,
на обществено
ангажирано лице и
на пострадало лице
не съм спирал ОФИЦИАЛНО И ИНТЕНЗИВНО
да настоявам пред Прокуратурата, пред Съда и пред Изпълнителната власт
за ПРАВОСЪОБРАЗНО РАЗСЛЕДВАНЕ
И
НАКАЗАТЕЛНА И РЕПАРАТОРНА ОТГОВОРНОСТ
за всяка престъпна дейност,
в резултат на която България е
доведена до сегашното състояние
на тежка национална катастрофа
и
на жесток селективен и тотален
геноцид,
както и
ДА БЪДЕ ПРЕДПРИЕТА ТОТАЛНА
НАДЗОРНА
РЕВИЗИЯ ЗА ПРАВОСЪОБРАЗНОСТ
НА АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ СВЪРЗАНИ С
МОЕТО ИМЕ
ПРОКУРОРСКИ, СЪДЕБНИ,
АДМИНИСТРАТИВНИ
И ВСЯКАКЪВ ДРУГ ВИД ПРЕПИСКИ И
ДЕЛА
от времето на
70-те (седемдесетте) години на ХХ
(Двадесети) век до днес;
и
да бъде обезпечена и наложена
пълна репараторна отговорност от
(на) държавата за вредите, причинени от незаконните актове или действия на
нейните органи и длъжностни лица;
както и
да бъде обезпечена и наложена
пълна наказателна и репараторна
отговорност
на абсолютно всички отделни
физически лица,
които в битността си на служители и
на всякаква друга форма на ангажираност
с престъпната дейност
на комунистическата и на
посткомунистическата
държавна власт;
и в частност
на комунистическата Държавна сигурност и
на посткомунистическите
специални служби;
както и в качеството си
на прокурори, съдии и служители на
изпълнителната власт;
са извършили отделни конкретно
доказани престъпления,
засягащи както моите лични права
и интереси,
така и правата и интересите на
всички свързани с мен
мои роднини, приятели и легитимни
обществени формирования и юридически лица.
Господин НЕЛЕГИТИМЕН
И ПРЕСТЪПЕН Главен Прокурор Цацаров,
изрично и пределно ясно ЗА
ПОРЕДЕН ПЪТ УТОЧНЯВАМ, че
от 70-те години до днес,
вече в продължение на половин век,
надлежно съм депозирал в институционалния офис
на Главния Прокурор и на другите звена от системата на
Прокуратурата
голямо множество
ИСКАНИЯ ЗА РАЗСЛЕДВАНИЯ
на конкретно описани престъпления,
извършени от лица с горепосочения статус;
по които мои искания
досега не е извършено абсолютно нито едно легитимно разследване
и не ми е даден абсолютно нито един легитимен отговор.
ІІ
Така, господин
НЕЛЕГИТИМЕН И ПРЕСТЪПЕН Главен Прокурор Цацаров, тук и сега
за пореден път предоставям
на Вашето престъпно прокурорско внимание
моето сравнително синтезирано
искане за разследване на
всяка отделна престъпна дейност,
на всички отделни физически лица,
които в битността си
на служители и на всякаква друга
форма на ангажираност с престъпната дейност
на комунистическата Държавна
сигурност и
на посткомунистическите
специални служби,
както и в качеството си
на прокурори, съдии и служители
на изпълнителната власт,
са извършили отделни конкретно
доказани престъпления,
в резултат на която България е
доведена до сегашното състояние
на тежка национална катастрофа
и
на жесток селективен и тотален
геноцид,
както и престъпления, засягащи
както моите лични права и
интереси,
така и правата и интересите на
всички свързани с мен
мои роднини, приятели и легитимни
обществени формирования и юридически лица.
ІІІ
Така, господин
НЕЛЕГИТИМЕН И ПРЕСТЪПЕН Главен Прокурор Цацаров, тук и сега обръщам специално
внимание на
онези основни или
изходни
групи факти и
обстоятелства,
които прецизно и
подробно са описани в надлежно регистрационно предоставените от мен на
Прокуратурата конкретни искания за разследвания:
Първо
Престъпна
дейност, описана в общ обем от повече от 3300 (три хиляди и триста)
страници документация и аргументация, изрично и пределно ясно обосноваваща
тезата за наличие
***както
на ОБЩ или ТОТАЛЕН ГЕНОЦИД, осъществяван
чрез множество различни конкретни форми на проявление и реализация върху почти
90% (деветдесет процента) от населението;
***така
и на СПЕЦИАЛЕН или СЕЛЕКТИВЕН ГЕНОЦИД, осъществяван
върху определени, най-вече интелектуални или
лидерствуващи слоеве от населението на България (българските граждани);
в
резултат на която геноцидна дейност:
*поради
принудително целево осъществена върху тях стратегия за постигане на висока смъртност,
отделно от естествената (нормалната) смъртност и отделно от емиграцията, от
демографската карта на България липсват повече от 2 000 000 (два милиона)
български граждани;
*поради
принудително осъществена върху тях стратегия за икономическо и битово смазване
(унищожаване) и постигане на т. нар. ефект на геноцидно обезмозъчаване и обезкостяване
на територията, поради битността им на емигранти от демографската
карта на България липсват ДРУГИ повече от 2 000 000
(два милиона) български граждани;
*почти
90% (деветдесет процента) от населението не участвува по никакъв начин в т. нар. свободен финансово-икономически оборот
и вегетират далеч под онзи жизнен минимум, който в европейските традиционни обичайно-битови
и правни норми е определен като неприкосновен жизнен минимум за домашните
животни.
Второ
Престъпна
дейност, надлежно описана в:
***секретните
и разсекретените архиви на комунистическата Държавна сигурност и на
комунистическите изпълнителни държавно-властови институции (МВР, Прокуратура,
Съд, различни министерства и други институции) в общ обем от няколко десетки
хиляди страници документация и аргументация;
***неразсекретените,
но подлежащи на резсекретяване документални масиви на аналогичните
посткомунистически специални служби и изпълнителни държавно-властови институции;
*от
които изрично и пределно ясно се обосновава тезата за наличие на СПЕЦИАЛНА,
СЕЛЕКТИВНА И МНОГОПРОФИЛНА ГЕНОЦИДНА ДЕЙНОСТ, насочена
лично
срещу мен,
срещу
членовете на предишното и на настоящето мое семейство,
срещу
членовене на моята фамилия и фамилиите на предишната и на настоящата ми съпруга,
срещу
членовете на моите и на близките ми хора семейни, фамилни, приятелски и легитимни
организационни кръгове,
срещу
членовете на ръководените от мен легитимни обществени, политически и други
организации.
Трето
От така
визираната изключително обемиста документация е видно, че в престъпната
дейност, насочена срещу (против) мен и свързаните с мен лица, кръгове и
организации са участвували и все още участвуват
ПОВЕЧЕ ОТ 250 (двеста и петдесет)
*офицери
и агенти (включително и най-високопоставени) от системата на комунистическата
Държавна сигурност и на посткомунистическите специални служби;
*прокурори,
съдии, правителствени служители и служители на МВР;
*т. нар.
научни изследователи и университетски преподаватели, с които съм
имал определен трудово-професионален досег в качеството ми на учен (научен
изследовател) и университетски преподавател;
*различни
други лица, включително и екзотични субекти
(като
напр. каторжници от т. нар. Трудово-възпитателен лагер за тежък
физически труд в химическите заводи в град Девня - , Варненски окръг, както и криминални
престъпници от затворите),
с които
принудително и абсолютно противоправно съм бил заставян да съжителствувам в
продължение на много години.
Четвърто
От така
визираната изключително обемиста документация е видно, че почти всички, които
по някакъв начин, степен или форма,
КАКТО
ПРЕДИ, ТАКА И СЛЕД ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ПРОМЕНИ,
са
участвували в моето и на моите близки хора противоправно репресиране, и
в знак
на благодарност за тази им престъпна дейност днес, именно след бутафорните
политически промени, са получили не само най-високото си издигане в
професионалната йерархия, но и зашеметяващото си забогатяване,
при
което сред най-издигнатитете и най-облагодетелствуваните от тях днес фигурират:
*видни свръхбогати
бизнесмени,
*демократични
генерали,
*членове
на Висшия съдебен съвет,
*върховни
съдии,
*конституционни
съдии,
*съдии в
международните съдилища в Страсбург,
*съдия в
Хагския трибунал за Югославия,
*съдия в
Конституционния съд в Косово,
*вицепремиери,
*министри
и заместник-министри (включително и на правосъдието и на вътрешните работи),
*видни
висши прокурори, включително и Главен прокурор,
*видни
адвокати,
*видни
депутати,
*Председател
на Парламента и други парламентарни функционери,
*видни
дипломати,
*професори
в Юридическите факултети и Института за правни науки при БАН,
*и
всякакви други.
Пето
От така
визираната изключително обемиста документация е видно, че н малка част от онези
именно високопоставени офицери от комунистическата държавна сигурност, които по
времето на комунистическия политически режим лично са ръководели жестоките
престъпни елиминационно-репресивни оперативни мероприятия срещу мен и моите
най-близки хора,
именно днес, след бутафорните политически промени
от 90-те години
са се специализирали като високопоставени ръководители
на специални престъпни терористични формирования за изпълнение на секретни
елиминационни мероприятия,
които
формирования формално са прикрити като информационно-аналитични и охранителни
звена към различни камуфлирани като икономически, но всъщност мафиотски корпоративни
субекти.
Така
например, особено впечатляващ е фактът, че единият от високопоставените офицери
от Шесто управление на ДС, който именно е отговарял за агентурата и кадровия
контрол върху учените от Българската академия на науките (БАН) и Софийския
университет, съгласно официална информация от българските медии не само е
участвувал в информационно-аналитичното обезпечаване на атентата срещу
Президента на Македония Киро Глигоров, но и лично е обесил видния спортист и
бизнесмен Иво Янчев, по вина на когото македонските специални служби са били
имали възможността да тръгнат по следите на атентаторите.
Нещо
повече – от визираната документация е видно, че още веднага след убийството на
доцента-юрист Цветан Цветанов и уж нелепата смърт на доцента-юрист и
вицепремиер Илко Ескенази, аз официално съм поискал от Прокуратурата да
разследва факта, че тези събития са станали просто само няколко дни след като
аз лично съм шантажирал тези лица и те не само са ми разказали подробностите,
но и са ми обещали още в близките дни да напишат фактите и обстоятелствата
относно техното агентурно ангажиране по повод и във връзка с моето престъпно репресиране.
Нещо
повече - от визираната документация е видно, че още веднага след като
Софийската военноокръжна прокуратура официално се е произнесла, че уж
„неизвестно лице“, но всъщност точно същото това лице, именно „с цел да навреди
на гражданското лице Янко Николов Янков“ (теост – на мен!) е извършило
фалшификатната комбинация от текстове,
двамата
титулярни експертни военни специалисти, които са констатирали и доказали
фалшификацията,
макар и
никога да не са боледували от нещо и са активни спортисти,
веднага
след това са били смъртоносно покосени от инфаркт – съответно на 5 и на 18
февруари 2006 г.;
след
което вече никой военен прокурор не е имал смелостта да предприеме разследвания
по моите многобройни искания както за изясняване на смъртта на тези двамата,
така и за каквото и да е друго разследване.
Шесто:
От така
визираната изключително обемиста документация е видно, че по повод и във връзка
с моите СТОТИЦИ ИСКАНИЯ ЗА ЛЕГИТИМНО РАЗСЛЕДВАНЕ НА МНОГОБРОЙНИТЕ ПРЕСТЪПНИ
АКТОВЕ СРЕЩУ МЕН И СРЕЩУ МОИТЕ НАЙ-БЛИЗКИ ХОРА
МНОГОКРАТНО
СЪМ СЕ ПОЗОВАВАЛ НА СЛЕДНИТЕ ФАКТИ И ОБСТОЯТЕЛСТВА И СЪМ ИЗТЪКВАЛ СЛЕДНИТЕ
АРГУМЕНТИ И СЪОБРАЖЕНИЯ,
КОИТО ТУК И СЕГА САМО
ОТНОВО И ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ЩЕ ЦИТИРАМ:
*** *** ***
„Ноторно, общокултурно и
специфично-професионално известен КАКТО на българската
общественост,
ТАКА и на
ангажираните с Правосъдието
официални държавни български институции (Полиция,
Следствени органи, Прокуратура и Съд),
ТАКА и на
ангажираните с правосъобразното функциониране на цялостната
обществено-политическа система ДЪРЖАВНИ И ОБЩЕСТВЕНО-ПОЛИТИЧЕСКИ ИНСТИТУЦИИ (Парламент, Президент, Правителство,
Министерства, политически партии и обществени организации)
Е ФАКТЪТ, че българският Парламент
е приел и понастоящем е в сила т.нар. Закон за обявяване на
комунистическия режим в България за престъпен (“Държавен вестник” брой 37, 05
Май 2000 г.).
В частност,
ноторно, общокултурно и специфично-професионално известен за Прокуратурата е и фактът, че
съгласно чл.3 ал.2 на визирания Закон комунистическата Държавна сигурност е
била престъпна организация, тъй като е била главната репресивна ударна сила („юмрук”) на престъпната комунистическа
партия и на организираната и обезпечена от нея държавна власт, и цялостната
й дейност се е основавала върху престъпната идеология на комунистическата
партия и на престъпния държавен комунистически режим.
В частност това
означава, че е била престъпна както цялата дейност, която е била извършвана
от комунистическата Държавна сигурност, така и дейността, която е била
извършвана от всеки, който е бил (служебно-професионално, агентурно, или под
каквато и да е друга форма) ангажиран с тази организация и с нейната дейност.
В частност това
означава, че е извършвал (извършил) престъпление всеки, който е
оставял (оставил) или повторно е назначавал (назначил) на служба в
посткомунистическите специални силови и тайни държавни служби бивши служители
на комунистическата Държавна сигурност.
В частност това означава,
че съучастник в това престъпление е и всеки чуждестранен политически,
държавен, финансов или какъвто и да е друг субект, който е препоръчал да бъдат
извършени или не се е противопоставил на извършването на такива назначения.
Защото, когато днес, повече от двадесет години (четвърт век!)
след официалните политически промени,
50% (половината) от
високопоставените ръководни професионални кадри на престъпната комунистическа Държавна сигурност продължават да са на
РЪКОВОДНА служба (работа) в така наречените „нови”, „посткомунистически”
или „демократични” специални държавни служби,
вторите
(„новите“) служби в никакъв случай не са с 50% по-малко престъпни, а са си точно толкова престъпни, колкото и първите
(класически комунистическите),
и политическият режим съвсем не е
НЕкомунистически,
а е НЕОкомунистическо-ченгеджийско-мафиотски.
Защото, когато включително и днес (съгласно официално оповестената на 01
Декември 2010 г. информация)
„Сътрудници на Държавна сигурност
пълнят ръководните постове и в ДАНС. Според председателя на комисията по
досиетата Евтим Костадинов кадрите на ДС са
намерили добър пристан в агенцията“;
„общо 157 сътрудници с кариера в Държавна сигурност днес заемат ръководни места в създадената като модерна и
отговаряща за сигурността на страната Държавна агенция „Национална
сигурност“ (ДАНС). Това стана ясно от обявената проверка за принадлежност
към ДС, извършена от Комисията по досиетата“,
тези специални държавни служби
несъмнено са не просто престъпни,
а са престъпни в изключително
високо-опасна степен.
Защото, когато включително и днес
най-малко 90% (деветдесет проценти) от
персоналния състав на Прокуратурата и Съда са ДИРЕКТНО ИЛИ КОСВЕНО ангажирани с престъпната дейност КАКТО
НА комунистическата Държавна сигурност, ТАКА И НА посткомунистическите
специални служби, ТАКА И НА Червената Мафия,
в
механизма на която (на Мафията) САМАТА
ДЪРЖАВА ИМА СТАТУСА НА НАЙ-НИСКОЙЕРАРХИЧЕН СТРУКТУРЕН КОМПОНЕНТ,
тези уж държавни и уж
правозащитни институции несъмнено са не просто престъпни, а престъпни в
изключително високо-опасна степен.
Разбира се, въпросът за
наказателната персонална отговорност на Президентите и Премиерите,
които са височайшите персонални
престъпници, извършили назначенията на бившите професионални служители на
комунистическата ДС в новите държавни специални служби, има характера на
един вид юридически казус, спадащ към приложното поле на Наказателния кодекс и компетенцията на Прокуратурата;
където, впрочем, всички предишни Главни прокурори
несъмнено бяха агенти на комунистическата Държавна
сигурност и на посткомунистическата Червена
мафия, а сегашният Главен прокурор е син и внук на една от
най-престъпните комунистически фамилии в България, и от когото би трябвало да
очакваме да предяви наказателно обвинение срещу Президента, срещу Премиера,
срещу своите роднини от фамилията и
срещу самия себе си;
и където, от своя страна, поне
двама (а най-вероятно и тримата!!!) от досегашните Президенти са бивши
агенти на престъпната комунистическа Държавна сигурност, и всички
досегашни Премиери несъмнено са били свързани със специалните държавни
служби и с Мафията, а един от тях
дори е син и внук на една от най-престъпните комунистически фамилии в България.
*** *** ***
Ноторно, общокултурно и
специфично-професионално известен КАКТО на българската
общественост, ТАКА и на ангажираните с Правосъдието официални държавни български институции (Полиция, Следствени органи, Прокуратура и
Съд), ТАКА и на ангажираните с правосъобразното функциониране
на цялостната обществено-политическа система ДЪРЖАВНИ И ОБЩЕСТВЕНО-ПОЛИТИЧЕСКИ
ИНСТИТУЦИИ (Парламент, Президент,
Правителство, Министерства, политически партии и обществени организации),
Е ФАКТЪТ, че Парламентарната
асамблея на Съвета на Европа е приела и понастоящем е в сила (вкл. и за
територията България) т.нар. Резолюция 1096 от 1996 г., съгласно
текста на която справянето с наследството на комунистическите системи изисква:
*възстановяване на
върховенството на Закона;
*разграждане на старите
институционални структури и рамки на мислене;
*категорично недопускане
да бъде извършена „кадифена реставрация“
на тоталитарния режим;
*намиране на деликатния
баланс на оказване на Справедливост без търсене на отмъщение;
*осигуряване на каузата на
Справедливостта и наказване на виновните;
*да бъде осигурена защита на обществото от проникване на нови форми на
комунистическа заплаха;
*извършените криминални деяния от
физически лица по време на комунистическия тоталитарен режим да се преследват и наказват по силата на
действуващото наказателно законодателство, което може да бъде разширено, за
да бъдат преодолени ограниченията за преследване на извършените престъпления;
*наказването
на всяко лице за всеки отделен акт на действие
или бездействие следва да бъде осъществявано съгласно общите законодетелни
принципи на цивилизованите страни;
*ако лицето е действувало в
нарушение на човешките права, твърденията му, че е действувало по заповед по никакъв начин не изключва незаконността на
действията му и неговата лична вина;
*на жертвите на тоталитарната съдебна система трябва да бъде дадена
материална компенсация;
*да бъдат разкрити за публичен
достъп архивите на тайните служби и на всички засегнати страни да се предостави достъп
до информацията за тях, съхранявана от бившите секретни служби;
*по отношение на лицата, които не са извършили престъпления, но са
заемали високи постове в институциите на комунистическия режим и
фактически са подкрепяли режима, е необходимо да се извърши лустрация или
декомунизация, тъй като за такива лица няма увереност, че ще използуват
властта в съответствие с демократичните принципи, като целта на лустрацията не
е наказване на хора, набедени за виновни, а е дело в защита на нововъзникващата
демокрация.
*** *** ***
Ноторно, общокултурно и
специфично-професионално известен КАКТО на българската
общественост, ТАКА и на ангажираните с Правосъдието официални държавни български институции (Полиция, Следствени органи, Прокуратура и
Съд), ТАКА и на ангажираните с правосъобразното функциониране
на цялостната обществено-политическа система ДЪРЖАВНИ И ОБЩЕСТВЕНО-ПОЛИТИЧЕСКИ
ИНСТИТУЦИИ (Парламент, Президент,
Правителство, Министерства, политически партии и обществени организации)
Е ФАКТЪТ, че Парламентарната
асамблея на Съвета на Европа е приела и понастоящем е в сила (вкл. и за
територията България) т.нар. Резолюция 1481 от 2006 г., съгласно
която
тоталитарните комунистически
режими са се характеризирали без изключение с
тежки нарушения на човешките права,
без
разследването на които е невъзможно проправянето на пътя за помирение.
*** *** ***
Изрично, ясно и
категорично ЗАЯВЯВАМ, че е крайно време прокурорските и полицейските
субекти, при които биват изпращани („в глуха линия“) моите искания за
разследвания, да спрат прилагането на престъпния
ченгеджийско-мафиотски трик, изразяващ се в това, че първото
(и обикновено единственото!) нещо, което предприемат и правят, Е ДА МИ СЕ
ОБАЖДАТ ПО ТЕЛЕФОНА ИЛИ ДА МИ ИЗПРАЩАТ ПРИЗОВКИ, с които искат от мен да се
„явя“ при тях, за да дам „ОБЯСНЕНИЕ“ по написаното от мен.
Тъй като този
възложен им от Мафията за изпълнение трик е многоаспектен, не
считам за нужно тук и сега да разглеждам всичките му аспекти, но ще наблегна
върху това, че ВСИЧКО НАПИСАНО ОТ МЕН Е НАПИСАНО НА ПРЕЦИЗНО
НОРМАТИВЕН (т.е. официален) БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, който, всъщност, е официален и задължителен за владеене от всичките
функционери на българските държавни институции;
И ЧЕ АКО ТЕЗИ
държавно-властнически и мафиотски СУБЕКТИ СА НЕГРАМОТНИ И НЕ РАЗБИРАТ КАКВО СЪМ
НАПИСАЛ, ПОРАДИ КОЕТО СЕ НУЖДАЯТ ОТ „ОБЯСНЕНИЕ“, ТО ТЕ СА ДЛЪЖНИ ИЛИ ДА ПОДАДАТ ОСТАВКАТА СИ КАТО НЕПРИГОДНИ
ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СЛУЖЕБНИТЕ СИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ, ИЛИ
ДА СИ НАЗНАЧАТ ЕКСПЕРТ ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, КОЙТО ДА ИМ „ОБЯСНИ“ КАКВО ТОЧНО
СЪМ НАПИСАЛ.
При това обръщам внимание
върху обстоятелството, че както на българската
юридическа общност, така и на европейските дипломатически кръгове е
превъзходно известен фактът, че механизмът на
призоваванията в качеството
на „свидетел“ е метод, който прокурорските
и полицейските слуги на Мафията използуват ПО ПРЕСТЪПЕН НАЧИН КАТО ПРИВИДНО
ЗАМАСКИРАН ПОВОД И ПРИВИДНО ЗАМАСКИРАНО ПРЕСТЪПНО (НЕЛЕГИТИМНО) ОСНОВАНИЕ,
ЗА ДА ОБЕЗПЕЧАТ привидно „доброволното“ или
откровено принудителното ПРИТОВОПРАВНО ПРИСЪСТВИЕ НА ГРАЖДАНИТЕ В БЪРЛОГАТА НА
ЗВЯРА (Полицията и Прокуратурата), КЪДЕТО
ТЕ БИВАТ ПОДЛАГАНИ НА НЕИМОВЕРЕН психически и физически ШАНТАЖ, целта
на който шантаж е пострадалите от престъпленията да се „вразумят“ и да се
откажат от претенциите си за Правосъдие, и така благодарение на полицейските и на прокурорските слуги на Мафията да бъде обезпечена
безотговорност за престъпниците.
ИМЕННО НА ТАКЪВ ШАНТАЖ ПРЕЗ
ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ СА ПОДЛОЖЕНИ ХИЛЯДИ БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ, ПОСТРАДАЛИ
ОТ ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА НА ПАРАВОЕННИЯ ЧЕНГЕДЖИЙСКО-МАФИОТСКИ ПОЛИТИЧЕСКИ РЕЖИМ, И
ИМЕННО ТОВА Е МЕТОДЪТ, БЛАГОДАРЕНИЕ НА КОЙТО ХИЛЯДИ ЖЕРТВИ НА ПРЕСТЪПНОСТТА СА
СМЪРТНО ЗАПЛАШЕНИ И ПОРАДИ ТОВА НЕ СМЕЯТ ДА НАСТОЯВАТ ЗА ПРАВОСЪДИЕ И ДА ТЪРСЯТ
ПРАВАТА СИ.
Това, впрочем, е официално
и публично признато в медиите не от кого и да е, а именно от бившия Министър на
вътрешните работи и бивш Председател на Парламента Йордан Соколов.
За съществуването на ТАЗИ ПРЕСТЪПНА ПРАКТИКА както ЛИЧНО АЗ,
така И членовете на РЪКОВОДЕНИТЕ ОТ МЕН ОБЩЕСТВЕНИ И ПРАВОЗАЩИТНИ ОРГАНИЗАЦИИ
не само РАЗПОЛАГАМЕ С ВНУШИТЕЛЕН БРОЙ КОНКРЕТНИ
ФАКТИ, но многократно и официално
сме протестирали пред Прокуратурата.
Освен това:
обръщам специално внимание на факта, че тъй като по същество всичките мои
искания за разследвания са искания за разследвания на отделни конкретно
посочени и описани престъпни дейности, извършени от специалните
служби на държавата и от Прокуратурата;
тъй като съгласно установените от Правото и Законите
изисквания за функционално-йерархична компетентност на разследващите държавни органи преписките
по тези мои искания за разследвания подлежат
на възлагане на специализираните висшестоящи и високопоставени органи и
институции;
то очевидно е, че самото изпращане и възлагане на
въпросните преписки на низовите (районните)
прокуратури и низовите полицейски управления има характера на противоречащо на Правото
и на Закона преднамерено (предумишлено) престъпно замотаване на преписките и
обезпечаване на безотговорност за престъпните дейци.
*** *** ***
Изрично, ясно и
категорично ЗАЯВЯВАМ, че е крайно време прокурорските субекти да
спрат прилагането И НА редицата други ПРЕСТЪПНИ
ченгеджийско-мафиотски трикове, включително и този, който се
изразява в това, да ми пишат „съобщения“, съдържащи няколко кратки, лаконични и
очевадно нелогични редове, с които ме „уведомяват“, че производството е
прекратено и че вече нееднократно ми е отговаряно.
ПЪРВО: защото най-малко
в 70 (седемдесет) процента от визираните от мен казуси ВЪОБЩЕ НЕ МИ Е
„ОТГОВАРЯНО“ и фактически за факта на „ПРЕКРАТЯВАНЕТО“ аз само съм се досещал;
ВТОРО: защото в случаите, в които са
ми били изпращани съдържащи само няколко редове „отговори“, „съобщения“
или „уведомления“,
тези прокурорски „актове“ тотално не отговарят НИТО
на изискванията на Правото за атрибутивната
същност на прокурорските актове, НИТО на изискванията за формална
и съдържателна същност на феномените „отговор“, „съобщение“
или „уведомление“,
НИТО на изискванията на Правото
т.нар. „отговори“, „съобщения“ или „уведомления“ фактически и
юридически ДА ИМАТ ХАРАКТЕРА на т. нар. „Постановление“;
ТРЕТО: защото В ИЗКЛЮЧИТЕЛНО РЕДКИТЕ СЛУЧАИ,
в които така или иначе все пак ми е било изпращано някакво т.нар. „Постановление“, тези
прокурорски „актове“ ТОТАЛНО НЕ ОТГОВАРЯТ НИТО
на изискванията за наличие В ПЪЛЕН БРОЙ И В ПЪЛЕН ОБЕМ на т.нар. АТРИБУТИ, които са
изискумени от Правото, НИТО на изискванията за наличие на поне
минимална специална професионална култура;
ЧЕТВЪРТО: защото В АБСОЛЮТНО ВСИЧКИТЕ СЛУЧАИ
(в рамките на визираните тридесет проценти от казусите, в които ми е било
изпращано „отговор“ или „Постановление“) Е НЕ САМО ОЧЕВИДЕН,
НО ДОРИ Е ОЧЕВАДЕН ФАКТЪТ, ЧЕ ИНСТИТУЦИОНАЛНОТО ЛИЦЕ-МАГИСТРАТ Е ИЗВЪРШИЛО
ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, КАТО ТОТАЛНО Е ПРЕНЕБРЕГНАЛО ВИЗИРАНИТЕ В КАЗУСА ФАКТИ И
ОБСТОЯТЕЛСТВА КАТО ТОТАЛНО Е НАРУШИЛО ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СИ ДА ИЗВЪРШИ
АДЕКВАТНО РАЗСЛЕДВАНЕ, КАТО В ИНТЕРЕС НА ПРЕСТЪПНИЦИТЕ Е
ОБЕЗПЕЧИЛО ТЕХНАТА ПЪЛНА БЕЗОТГОВОРНОСТ.
ПЕТО: защото ЧРЕЗ ВСИЧКИТЕ МИ ИСКАНИЯ ОТ
НАСТОЯЩАТА СЕРИЯ (озаглавена „Всички карти на масата и отговорност за
престъпленията на специалните държавни служби и на прокуратурата“) АЗ ЗА
ПОРЕДЕН ПЪТ ОБОСНОВАВАМ НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ГОСПОДСТВО НА ПРАВОТО, А НЕ НА ПРЕСТЪПНИЦИТЕ ОТ ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ, НЕ
И НА ПРЕСТЪПНИТЕ МАФИОТСКИ СЛУГИ ОТ СПЕЦИАЛНИТЕ ДЪРЖАВНИ СЛУЖБИ, ОТ ПРОКУРАТУРАТА
И ОТ СЪДА.
В този именно контекст и
смисъл тук и сега официално и пределно ясно заявявам, че НЕПРЕКЛОННО НАСТОЯВАМ ЗА ТОВА
ВСИЧКИ
ИЗПРАЩАНИ МИ ТЕКСТОВЕ ДА ИМАТ ХАРАКТЕРА НА СТРИКТНО ТОЧНИ АКТОВЕ, СЪДЪРЖАЩИ
ТОЧЕН И ПРЕЦИЗНО АРГУМЕНТИРАН АНАЛИЗ НА АБСОЛЮТНО ВСИЧКИТЕ ИЗНЕСЕНИ ОТ МЕН
ФАКТИ И ОБСТОЯТЕЛСТВА И НА АБСОЛЮТНО ВСИЧКИТЕ ИЗТЪКНАТИ ОТ МЕН АРГУМЕНТИ.
*** *** ***
Изрично, ясно и
категорично ОБВИНЯВАМ БЪЛГАРСКАТА ПРОКУРОРСКА ИНСТИТУЦИЯ И РАБОТЕЩИТЕ В НЕЯ
ИНСТИТУЦИОНАЛНИ ЛИЦ В ТОВА, ЧЕ ДОСЕГА – ВЕЧЕ ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ - НЕ СА
ПРЕДПРИЕМАЛИ АБСОЛЮТНО НИЩО ЗА РАЗСЛЕДВАНЕ НА ИЗВЪРШЕНИТЕ
от Специалните държавни служби, от Прокуратурата и от други ангажирани с
държавната власт институции и лица ПРЕСТЪПЛЕНИЯ
ПРОТИВ МЕН, МОИТЕ БЛИЗКИ, РЪКОВОДЕНИТЕ ОТ МЕН ОБЩЕСТВЕНИ ОРГАНИЗАЦИИ И ИЗРИЧНО
ВИЗИРАНИТЕ ОТ МЕН ТРЕТИ ПОСТРАДАЛИ ЛИЦА КАКТО ЗА ДА ОБЕЗПЕЧАТ ПО
ПРЕСТЪПЕН НАЧИН БЕЗОТГОВОРНОСТ ЗА ПРЕСТЪПНИТЕ ДЕЙЦИ, ТАКА И ЗА ДА ДАДАТ
ВЪЗМОЖНОСТ НА ИНСТИТУЦИОНАЛНО И ПЕРСОНАЛНО АНГАЖИРАНИТЕ С МАФИЯТА И С
ДЪРЖАВНАТА ВЛАСТ ПРЕСТЪПНИЦИ ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА ИЗВЪРШВАТ НОВИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, ИМАЩИ
ЗА ЦЕЛ ДА ПОСТИГНАТ НЕ ПРОСТО ЕЛИМИНИРАНЕ,
А ИМЕННО ФИЗИЧЕСКО
УНИЩОЖЕНИЕ НА МЕН И НА ЧЛЕНОВЕТЕ НА СЕМЕЙСТВОТО МИ, КАКТО И ДА ПОСТИГНАТ
ФАКТИЧЕСКО ПРЕУСТАНОВЯВАНЕ НА ДЕЙНОСТТА НА РЪКОВОДЕНИТЕ ОТ МЕН ОБЩЕСТВЕНИ
ОРГАНИЗАЦИИ, ЗА ДА НЯМА ЖИВИ МОТИВИРАНИ И
ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА, КОИТО ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА НАСТОЯВАТ
ЗА ТЪРСЕНЕ НА НАКАЗАТЕЛНА И РЕПАРАТОРНА ОТГОВОРНОСТ ОТ КОНКРЕТНИТЕ ИНДИВИДУАЛНИ
ПРЕСТЪПНИ ДЕЙЦИ, ОТ ИНСТИТУЦИИТЕ И ОТ ДЪРЖАВАТА.
*** *** ***
Обръщам специално внимание
върху това, че НЕСЪМНЕНО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВАЖНА ИЗХОДНА СТРАТЕГИЧЕСКА ЦЕЛ
НА СПЕЦИАЛНИТЕ ДЪРЖАВНИ СЛУЖБИ И НА ПРОКУРАТУРАТА, ПРЕЗ ПРИЗМАТА НА
КОЯТО СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА И ЦЕЛТА ИМ, НАСОЧЕНА СРЕЩУ МЕН, МОИТЕ БЛИЗКИ РОДНИНИ И
ПРИЯТЕЛИ И РЪКОВОДЕНИТЕ ОТ МЕН ОБЩЕСТВЕНИ ОРГАНИЗАЦИИ,
Е ДА
БЪДЕ ОБЕЗПЕЧЕНО ТОТАЛНО ОБЕЗМОЗЪЧАВАНЕ И ОБЕЗКОСТЯВАНЕ НА ЦЯЛАТА БЪЛГАРСКА
ТЕРИТОРИЯ,
ЗА ДА МОЖЕ ТАКА ДА БЪДЕ
ПОСТИГНАТО ПОЛОЖЕНИЕ, ПРИ КОЕТО ДА
НЯМА В ОБЩЕСТВЕНОТО И ПОЛИТИЧЕСКОТО ПРОСТРАНСТВО НИКАКВИ ЛИЧНОСТИ И
ОРГАНИЗАЦИИ, КОИТО ДА СА МОТИВИРАНИ И ДА ИМАТ ИНТЕЛЕКТУАЛНИТЕ, ВОЛЕВИТЕ,
ИКОНОМИЧЕСКИТЕ И ИНСТИТУЦИОНАЛНИТЕ РЕСУРСИ ДА СЕ ПРОТИВОПОСТАВЯТ НА
ЦЯЛОСТНАТА ПРЕСТЪПНА ПАРАВОЕННА ЧЕНГЕДЖИЙСКО-МАФИОТСКА ДЕЙНОСТ, ОСЪЩЕСТВЯВАНА
ВЪРХУ ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРИЯ;
ТАКА, БЛАГОДАРЕНИЕ
НА ТАЗИ ИМЕННО СТРАТЕГИЯ ПОНАСТОЯЩЕМ СИТУАЦИЯТА Е ТАКАВА, ЧЕ ДОКАТО
ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ Е ОСЪЩЕСТВЯВАН И СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА ТОТАЛЕН ГЕНОЦИД
НАД БЪЛГАРСКОТО НАСЕЛЕНИЕ, обезпечил физическото унищожаване
(ПЛАНОМЕРНАТА СМЪРТ) на 1 850 000 (един милион и осемстотин и
петдесет хиляди) души,
И ДОКАТО 85%
(осемдесет и пет процента) ОТ ОСТАНАЛОТО ВСЕ ОЩЕ ЖИВО НАСЕЛЕНИЕ ЖИВЕЕ НА
ГРАНИЦАТА НА ТОТАЛНАТА и по същество ЛЕТАЛНА (смъртоносна) БЕДНОСТ,
ТО САМО ПРЕЗ МИНАЛАТА
(2010) ГОДИНА, благодарение на тази именно обезпечена от държавата
(Парламент, Правителство, Прокуратура, Съдебна система, Специални служби) ПАРАВОЕННА ЧЕНГЕДЖИЙСКО-МАФИОТСКА
престъпност и геноцидна ситуация, НА ВСЕКИ 4 (четири) ДНИ Е ИЗНИКВАЛ НОВ
МИЛИОНЕР, при това с минимум два милиона и половина лева,
А ПОСЛЕДНИТЕ ОФИЦИАЛНИ ИЗЯВЛЕНИЯ
разкриват, че само за една година – само през изтеклата 2010 г. – благодарение именно на ПАРАВОЕННИЯ
ЧЕНГЕДЖИЙСКО-МАФИОТСКИ ПОЛИТИЧЕСКИ РЕЖИМ на българската държавна власт в
контеста или условията на т.нар. световна, европейска и българска икономическа
криза, милионерите в България са се увеличили точно 60 (шестдесет) пъти
(виж:
14 Май 2011 г., Блиц.бг, http://www.blitz.bg/news/article/108296 ,
14 Май 2011 г., Куриер.бг, http://kurier.bg/bulgaria/18530.html ,
25 юли 2011 г., 24chasa.bg, http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=977381
,
26 юли 2011 г., Блиц.бг, http://www.blitz.bg/news/article/114151
,
26 юли 2011 г., Днес.бг., http://www.dnes.bg/business/2011/07/26/milionerite-u-nas-60-pyti-poveche.124867 ,
26 юли 2011 г., btv.bg/news, http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/1930988487-Milionerite_u_nas_niknat_kato_gabi.html
).
*** *** ***
Обръщам внимание върху
това, че по повод на всичките ми ДОСЕГАШНИ (В ПРОДЪЛЖEНИЕ НА ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ) отделни конкретни искания за
разследване на особено значимите престъпни посегателства върху мен,
членовете на семейството ми, ръководените от мен обществени организации и трети
пострадали лица,
ВИНАГИ СЪМ БИЛ СТАВАЛ ОБЕКТ НА НОВИ И ОЩЕ
ПО-ИНТЕНЗИВНИ, ПО-ЗЛОВЕЩИ И ПО-ПЕРВЕРЗНИ СПЕЦИАЛНИ ОПЕРАТИВНИ МЕРОПРИЯТИЯ, ИЗВЪРШВАНИ
ОТ СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ НА БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВА,
целта на които мероприятия винаги е била да
бъда мотивиран да спра да търся защита на правата ни, при което ПРОКУРАТУРАТА
абсолютно винаги не е предприемала абсолютно нищо за защита на нарушените ни
права, и абсолютно винаги, по несъмнено престъпен начин, е обезпечавала пълна
безотговорност за престъпниците.
В контекста на това ТУК И СЕГА УТОЧНЯВАМ:
Само през изтеклите (миналите) НЯКОЛКО МЕСЕЦИ поне
15 (петнадесет) души от жилищния блок, в който живея, от квартала, от
приятелския и от професионалния (преподавателски и студентски) кръг изрично ме
уведомиха,
че при ПРЕДНАМЕРЕНИ
И ЗЛОНАМЕРЕНИ (направени със „строг“ и фактически заплашителен тон и
ситуативно поведение) покани по телефона, писмени призовавания, внезапни или
уговорени лични посещения у дома им или дори при напълно случайни срещи
КАКТО представители на Полицията (МВР),ТАКА
и представители на ДАНС (която
ноторно известна престъпна държавна структура бе официално и публично
определена като „машина на мафията“
дори и от нейни служители!!!) са ги призовавали за официален или
конфиденциален разпит, са ги посещавали в домовете им или са ги спирали
на улицата, при което НЕ САМО са им задавали
множество чисто битови въпроси относно мен,
съпругата ми и непълнолетната ни дъщеря,
НО И СА изисквалrи от тези лица ДА НАПИШАТ СПЕЦИАЛНИ И ОБШИРНИ „СВИДЕТЕЛСКИ
ПОКАЗАНИЯ“ ИЛИ „ОБЯСНЕНИЯ“ относно това: „откога
ме познават?“, „как ме познават?“, „какво
мислят за мен?“, „какви личности ме посещават у дома?“,
„с
какви хора са ме виждали да се срещам и общувам“, „виждали ли са ме да посещавам
заведенията в квартала и ако да – с какви хора?“, „често ли са ме виждали пиян?“
(Nota bene: Не дали въобще са ме виждали пиян, а дали често пъти са ме виждали пиян!!!), „конфликтна личност ли съм?“,
„представлявам
ли заплаха и опасност за живеещите в блока, в квартала и в професионалната ми
общност?“, „известно ли им е (дали са чули да се говори), че аз имам връзка с
украинската мафия и се занимавам с пласиране на наркотици и антики?“, „известно
ли им е, че съм кум на бившия главен прокурор Никола Филчев и че съм съучастник
в неговите и на брат му престъпления?“, „известно ли им е, че като депутат
във Великото Народно събрание съм бил ползувал служебния си „Мерцедес“ и
дипломатическия си паспорт, за да пренасям контрабандни стоки през границата?“,
„известно
ли им е, че благодарение на връзките ми с украинската мафия и от престъпната ми
дейност (с наркотици и с антики) притежавам десетки милиони във валута, както и
жилища в Швейцария и в Лондон?“, „известно ли им е, че съм бил в затвора
заради тероризъм?“, и множество други подобни въпроси.
Дори нещо повече – преди
тези няколко акции, през последните години, СЛЕД КОНСУЛТАЦИЯ С РОДИТЕЛИТЕ СИ
И ПРЕДИ ДА ЗАМИНАТ ДА ЖИВЕЯТ И РАБОТЯТ В ЧУЖБИНА мои вече бивши (т.е.
дипломирали се) студенти изрично са ми казвали, че при опитите им да постъпят
на работа в системата на Полицията,
Прокуратурата и Съда съвсем директно им е било казвано, че условие да бъдат назначени е да напишат
доноси срещу мен, като ме обвинят в някаква злоупотреба с преподавателския
ми статус.
Тъй като КАКТО САМИЯТ АЗ,
ТАКА И ЧЛЕНОВЕТЕ НА МОЕТО СЕМЕЙСТВО, ТАКА И МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ, ТАКА И РЪКОВОДЕНИТЕ
ОТ МЕН ОБЩЕСТВЕНИ ОРГАНИЗАЦИИ НЕ СМЕ ИЗВЪРШИЛИ АБСОЛЮТНО НИКАКВО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ
ИЛИ ДОРИ МИНИМАЛНО НАРУШЕНИЕ НА КАКЪВТО И ДА Е ОБЩЕСТВЕН РЕД,
СЧИТАМ, ЧЕ така
осъществяваните от визираните институционални лица „проверки“, „разследвания“
или „обзорни
разговори“ ИМАТ ХАРАКТЕРА НА ИЗВЪРШВАНИ ОТ
ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА ДЪРЖАВАТА ПРЕСТЪПНИ ДЕЙНОСТИ,
ДРАСТИЧНО НАРУШАВАЩИ НАШИТЕ КОНСТИТУЦИОННО ГАРАНТИРАНИ ПРАВА И ИНТЕРЕСИ.
Считам, също така, ЧЕ С
ПОСОЧЕНИТЕ ОФИЦИАЛНИ ДЕЙСТВИЯ ВИЗИРАНИТЕ
ИНСТИТУЦИОНАЛНИ ЛИЦА СА ОСЪЩЕСТВИЛИ ПРЕСТЪПНА ЗЛОУПОТРЕБА С ДЪРЖАВНА ВЛАСТ,
ТЪЙ КАТО НЕ СА БИЛИ ИМАЛИ ПРАВОТО ДА ЗАБЛУЖДАВАТ И ДА МАНИПУЛИРАТ ХОРАТА, С
КОИТО СА СЕ СРЕЩАЛИ, КАТО СА ИМ КАЗВАЛИ, ЧЕ ИМАТ СТАТУСА НА „СВИДЕТЕЛИ“
относно свързани с МЕН СЪЩЕСТВУВАЩИ ИЛИ НЕСЪЩЕСТВУВАЩИ най-елементарни ПРАВОСЪОБРАЗНИ
факти и обстоятелства, И ЧЕ ВИЗИРАНИТЕ ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА ДЪРЖАВНАТА ВЛАСТ
НЕ СА ИМАЛИ ПРАВОТО ДА ЗАБЛУЖДАВАТ ТЕЗИ ХОРА, ЧЕ ТЕ ИМАТ СТАТУСА НА „СВИДЕТЕЛИ“
И ЧЕ КАТО ТАКИВА СА ДЛЪЖНИ ДА ГОВОРЯТ И ДА ПИШАТ ОНОВА, КОЕТО
Е БИЛО ПОИСКАНО ОТ ТЯХ ИЛИ ДОРИ ИМ Е БИЛО ТЕКСТУАЛНО ДИКТУВАНО -
независимо от обстоятелството, че писаното по абсолютно никакъв начин не се
отнася за престъпна дейност.
Уточнявам,
че тези именно методи на действие на специалните
служби са ми много добре известни още от времето на класическия комунистически режим през 70-те и 80-те години,
и че разполагам с ксерокс-копия от няколко от строго секретните оперативни дела
на Държавна сигурност, от които е
видно,
че за да обезпечат фалшиви свидетелски показания срещу
мен са били специално вербувани повече от половината от живеещите в жилищния
блок, в който и аз съм живеел със семейството си, като за придаване на
особен „морален авторитет“ на лъжествидетелствуванията почти всичките вербувани
са били на възраст между 60–85 години,
както и че за да обезпечат
фалшиви свидетелски показания срещу мен са били
специално вербувани почти 90% от тогавашното младо поколение мои колеги от
Българската академия на науките (БАН) и от Софийския университет (СУ).
Тук и сега няма да
коментирам резултата или ефекта от тогавашните строго секретни оперативни
разработки срещу мен и членовете на семейството ми.
Тук и сега ще посоча само
това:
***ЧЕ след ШЕСТГОДИШЕН
(при изключително жестоки и нечовешки условия) ПРЕСТОЙ В ЗАТВОРА
ОЩЕ
ПРЕЗ МАРТ 1990 ГОДИНА
БЯХ ОФИЦИАЛНО ПРИЗНАТ от Общото
събрание на наказателните колегии на Върховния съд
ЗА НЕВИННО ОСЪДЕН ПРИ ПЪЛНА
ЛИПСА НА ИЗИСКУЕМИТЕ ОТ ЗАКОНА ДОКАЗАТЕЛСТВА;
***ЧЕ не само тогава, но и
след това, включително и непосредствено след промените от 1990 г., включително
и до наши дни, ИМЕННО КАТО ПРЯК И НЕПОСРЕДСТВЕН РЕЗУЛТАТ НА ТЕЗИ СЕКРЕТНИ ОПЕРАТИВНИ
МЕРОПРИЯТИЯ В БУКВАЛНИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА ЗАГИНАХА (намериха смъртта си)
ТОЧНО ШЕСТ ДУШИ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА ФАМИЛИЯТА И СЕМЕЙСТВОТО МИ;
***ЧЕ никога не съм спирал, но през последните няколко години съм особено
настоятелен да търся наказателна и репараторна отговорност както от Държавата,
така и от конкретните институционални физически лица-извършители на
изключително многобройните престъпления срещу мен и членовете на фамилията и
семейството ми;
*** *** ***
На тук визираните
адресати-членове на чуждестранния дипломатически корпус в България си
позволявам да припомня, че съгласно Решение от 05 Февруари 1963 г. на Съда на
Европейските общности по дело 26/62, Rec., 1963, p.3, concl. K. Roemer,
„Общността представлява НОВ ПРАВЕН
РЕД В МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО, в полза на който държавите са ограничили
суверенните си права, като СУБЕКТИ НА ТОЗИ НОВ РЕД НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО ВЕЧЕ
СА НЕ САМО ДЪРЖАВИТЕ-ЧЛЕНКИ, НО И ТЕХНИТЕ ГРАЖДАНИ“.
Което означава, че Техни превъзходителства посланиците са
акредитирани НЕ САМО ПРИ (ПРЕД) БЪЛГАРСКАТА
ДЪРЖАВНА ВЛАСТ, НО И ПРЕД
БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ;
и в този смисъл
от една страна всяко посегателство на българската държавна
власт върху правата на българските граждани СЛЕДВА ДА БЪДЕ РАЗГЛЕЖДАНО КАТО
АБСОЛЮТНО НЕДОПУСТИМА АГРЕСИЯ ВЪРХУ НАПЪЛНО СУВЕРЕННИ СУБЕКТИ НА МЕЖДУНАРОДНОТО
ПРАВО, съдбовно засягаща правата и интересите на ГРАЖДАНСКИТЕ СУБЕКТИ НА
ОБЩНОСТНОТО ЕВРОПЕЙСКО ПРАВО;
а от друга страна всяка аргументация (каквато често
пъти ми е била изтъквана лично на самия
мен!!!) от акредитирани в България дипломатически представители на
други европейски държави, издигаща
и обосноваваща тезата за ненамеса във вътрешните работи на България по повод и
във връзка с нарушенията на човешките права на българските граждани, НЕСЪМНЕНО
ИМА ХАРАКТЕРА НА ПРЕСТЪПНО СЪУЧАСТНИЧЕСТВО В ИЗВЪРШВАНИТЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ.
Впрочем, позволявам си
също така да припомня, че ИМЕННО ТАКОВА Е И ПОСЛАНИЕТО НА приетата през 2009 г. от Комисията
на Европейските общности и от Европейския
съвет т. нар. „Стокхолмска програма за защита на
гражданите“.
На тук визираните
адресати-членове на чуждестранния дипломатически корпус в България си
позволявам да обърна внимание върху факта, че тоталното шествие на толерираното
от българската държава МАФИОТСКО И ДЪРЖАВНИЧЕСКО НАСИЛИЕ и пълната липса на
Правосъдие характеризират ситуацията съвсем не като хуманитарна
КРИЗА, а именно като хуманитарен КОЛАПС;
и че в контекста на тази
ситуация в очите на българските юристи и на обикновените граждани съвсем не
изглежда да има характера на същинска човеколюбива загриженост наскоро
лансираната от някои западни дипломати теза за необходимостта от „ДЕБАТ“.
Позволявам си да обърна внимание
на западните дипломатически представители на факта, че сред българските
интелектуални кръгове вече доста отдавна битува констатацията и възгледът, че
българското общество се нуждае съвсем не от „ДЕБАТ“ по повод и във връзка с
тотално липсващото правосъдие, а от съвсем реална и ефективна ЧУЖДЕСТРАННА
ХУМАНИТАРНА АКЦИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ЧОВЕШКИТЕ ПРАВА НА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ –
граждани и на Европейския съюз!
Позволявам си да обърна
внимание на европейските дипломатически представители на факта, че българските
граждани, които поне официално и документално са и граждани на Европейския съюз
имат правото да ПОЛУЧАТ РЕАЛНА ЗАЩИТА НА СВОИТЕ БРУТАЛНО НАРУШЕНИ ОТ
БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВА ПРАВА, и както Европейският съюз, така и другите
държави от този Съюз СА ДЛЪЖНИ ДА ОСЪЩЕСТВЯТ НЯКАКВА ЕФЕКТИВНА ФОРМА НА
ИНТЕНЗИВНА ХУМАНИТАРНА ДЕЙНОСТ В ЗАЩИТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ;
И ЧЕ АКО БЪЛГАРИЯ
ДЕЙСТВИТЕЛНО Е ЧАСТ ОТ ТЕРИТОРИЯТА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ, и ако българските
граждани действително са субекти на международното и на европейското право, ТО
В ТАКЪВ СЛУЧАЙ ГРАЖДАНИТЕ НА ТАЗИ ТЕРИТОРИЯ НА МНОГО ПО-ВИСОКО ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
И В МНОГО ПО-ВИСОКА СТЕПЕН ИМАТ ПРАВОТО НА ПРИОРИТЕТНА ЗАЩИТА, отколкото,
примерно казано, гражданите на Ирак или Либия.“
---
--- --- ---
--- --- --- ---
---
***************
Господин НЕЛЕГИТИМЕН
И ПРЕСТЪПЕН Главен Прокурор Цацаров,
НАСТОЯВАМ ДА БЪДАТ ИЗВЪРШЕНИ
ПРЕЦИЗНИ РАЗСЛЕДВАНИЯ КАКТО ПО СЪЩЕСТВОТО НА ВСЯКО ОТДЕЛНО ОПИСАНО
ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, ТАКА И ОТНОСНО
ПРЕСТЪПНАТА ДЕЙНОСТ НА ВСИЧКИ ОБЛЕЧЕНИ ВЪВ ВЛАСТ ЛИЦА – прокурори, служители на
специалните служби и други, КОИТО в престъпен интерес на така визираните
престъпни лица и престъпни формирования (формирования на организираната мафиотска
престъпност) СА ПРЕНЕБРЕГНАЛИ СВОИТЕ ЗАКОНОВИ
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ДОСЕГА НЕ СА ПРЕДПРИЕЛИ НИКАКВИ ЕФЕКТИВНИ ЗАКОНОВИ ДЕЙСТВИЯ
ПО НАДЛЕЖНОТО ИНСТИТУЦИОНАЛНО ОСВЕТЛЯВАНЕ И ДЕТАЙЛНОТО РАЗСЛЕДВАНЕ НА БРУТАЛНО
ШЕСТВАЩАТА В БЪЛГАРИЯ ПРЕСТЪПНА ДЕЙНОСТ, при което ВСИЧКИТЕ ТЕ не само да
понесат съответната наказателна отговорност, но и законната деликтна и
репараторна отговорност.
Заявявам,
че категорично
и ясно настоявам СПЕШНО И
НЕОТЛОЖНО да възложите на съответните институции прецизно да извършат
легитимните процедури и да бъда своевременно уведомен за хода и резултата от
тези процедури.
Настоявам за най-строго и
точно спазване на принципите и нормите на Правото!
23 Май 2014 г. Янко
Н. Янков
Няма коментари:
Публикуване на коментар