2013-05-21

До инспектор М. Иванова - първо писмо



Address for letters:
Янко Николов Янков –
--------------
ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, София 1172
Web sites:
========================================================= 
21 Май 2013 г.


До инспектор М. Иванова
тел. 982-88-21
МВР, Главна Дирекция Национална полиция,
1202 София, ул. Александър Малинов“ № 1


Този текст е публичен – публикуван е на следния електронен адрес:

 http://iankov.blogspot.com/2013/05/800x600-normal-0-21-false-false-false.html



            Госпожо инспектор,
            По повод Вашата призовка до мен и проведения на 17 Май телефонен разговор, ДЕКЛАРИРАМ,  че:
            НЯМАМ АБСОЛЮТНО НИКАКВИ ЛИЧНИ СЪОБРАЖЕНИЯ КЪМ ВАС, още повече че и не Ви познавам лично и не зная абсолютно нищо за Вас;

            НО ЧЕ НЯМАМ И АБСОЛЮТНО НИКАВИ СЪОБРАЖЕНИЯ да считам, че призовката Ви има каквото и да е ПРАВНО основание,
            тъй като КАКТО ВЕЧЕ ИЗРИЧНО И ЯСНО СЪМ ЗАЯВИЛ В ИЗХОДНИТЕ ТЕКСТОВЕ,
            Полицията не е компетентна да извършва разследвания по изложените от мен казуси.

         А И ОСВЕН ТОВА ОЩЕ ОТ ВРЕМЕТО НА ПРЕСТЪПНИЯ КОМУНИСТИЧЕСКИ ПРЕВРАТ ОТ СЕПТЕМВРИ 1944 Г. ДО ДНЕС
         ТОЧНО СТРУКТУРИТЕ НА МИНИСТЕРСТВОТО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ СА ЕДНИ ОТ НАЙ-ПРЕСТЪПНИТЕ ФОРМИРОВАНИЯ
         не само в рамките на държавния апарат, но и в цялото общество,
         ТЪЙ КАТО ТОЧНО ТЕ СА БИЛИ И ПРОДЪЛЖАВАТ ДА БЪДАТ НАЙ-БЕЗСКРУПУЛНИЯТ НИСКОЙЕРАРХИЧЕН УДАРЕН ЮМРУК НА БЪЛГАРСКИЯ КЛАН НА СЪВЕТСКИТЕ И НА РУСКИТЕ СПЕЦИАЛНИ СЛУЖБИ И НА ТЯХНАТА ДНЕШНА ТРАНСФОРМАЦИЯ КАТО ЕДНИ ОТ НАЙ-ЖЕСТОКИТЕ И КРЪВОЖАДНИ ФОРМИРОВАНИЯ НА РУСКАТА И НА СВЕТОВНАТА МАФИЯ.

            Все пак, като израз НЕ на юридическо задължение, а на елементарна нравствена рефлексия, пиша тези редове до Вас.

Първо:
            По повод моето изложение „Всички карти на масата... 528“ следва да уточня, че посоченото на с.3 лице, настоящ служител от специалните служби, което ме е предупредило за готвените срещу мен и семейството ми елиминационни оперативни мероприятия,
            Е ГОТОВО ДА СВИДЕТЕЛСТВУВА, НО НЕ И ПРЕД БЪЛГАРСКИТЕ ИНСТИТУЦИИ, А ПРЕД ЕВРОПЕЙСКИТЕ И СВЕТОВНИТЕ ТАКИВА; и, разбира се, пред бъдещето – чрез съответни писмени текстове.
         Пред Вас, следователно остава вариантът официално да уведомите службите за тези мои твърдения и да поискате от тях да ги коментират; и да предадете документацията на прокуратурата.
            КАТО АНАЛОГИЯ в контекста на това следва да Ви уводомя, че:  на 20 Май 2010 г. надлежно съм регистрирал в офиса на Министерския съвет (№4379) текст, в който пределно ясно и изрично съм посочил името и длъжността на лицето, което ми бе казало, че официално е упълномощено да ме предупреди, че ако не спра да пиша това, което пиша, ще пострадам; тъй като отказах да се подчиня, на 10-11 Юни ми бе изпратено семантично послание чрез безпардонен взлом върху къщата на родителите ми, а
            на 21 Юни 2010 г., посред бял ден, около 15 часа, точно пред централната съдебна палата в София, в присъствието на десетки очевидци на събитието, при това точно пред мониторите на видеокамерите,
            бях нападнат и с един-единствен удар със железен предмет,
            очевидно целейки да ме ударат по главата
            ме удариха по рамото, което бе счупено на пет парчета;
            и оттогава до днес ченгеджийско-мафиотските престъпниците от Прокуратурата и от специалните служби
            отказват да извършат легитимно разследване.
         ВИЖ: „Всички тарти на масата и отговорност ... – 1, 26 Април 2011 г., Върховна Касационна прокуратура рег.№ 4866/26.04.1011 г.“ – 182 - сто и осемдесет и две страници.
            Как сега Вие ще постъпите, госпожо Инсперктор, си е Ваш проблем!
            Но аз Ви предлагам да поискате официалното становище на шефовете на престъпните ДАНС и ГДБОП, както и шефовете на „благородните“-бандити от Шпионажа.
            НЕКА ОФИЦИАЛНО И ПИСМЕНО КАЖАТ, ЧЕ НИКОГА НЕ СА БИЛИ ИМАЛИ И В МОМЕНТА НЯМАТ НИЩО ОБЩО С ТОВА, В КОЕТО АЗ ГИ ОБВИНЯВАМ!!!
            Ако не поискате техното мнение-отговор, това ще е категорично доказателство, че Вие като длъжностно лице вършите престъпление в полза на същите тези престъпници!

Второ:
            Както несъмнено знаете, на 24 Април имах „среща“ с инспектор Л. Тулев от ГДБОП.
            Нямам никакви видими основания да се оплаквам лично от него.
            Но видими институционални – ИМАМ – неговата институция не само не се погрижи да ме защити, а след срещата ми с него нещата дори се влошиха.
            Вижте следния текст, който съм разпространил след срещата си с него:
            „Здравейте Приятели и заговорнически съзаклятници против Системата на политическото управление В БЪЛГАРИЯ!
                Вече цял месец НЕ МОГА ДА ПИША КОМЕНТАРИ нито във Фейсбук,
            нито в сайтовете (БЛИЦ, ПИК и другите),
            нито да имам връзка по чата във Фейсбук с всеки от вас поотделно!
            Личната ми ДИРЕКТНА (заговорническа за БУНТ) връзка с всеки от вас поотделно е прекъсната,  
            но все пак, КАКТО И ПО ВРЕМЕТО, КОГАТО БЕХ В ЗАТВОРИТЕ -  
            имам великодушно дадената ми възможност да пиша НА СТЕНАТА НА ФЕЙСБУК-КИЛИЯТА – за да може писаното да бъде четено не само от вас, но и от НАДЗИРАТЕЛИТЕ.
            Това, че Цветанов е слухтял и слухти,
            е само „буря в чаша вода“ –  
            той е един от високопоставените НИСКОЙЕРАРХИЧНИ идиоти,
            на които Червената Мафия е възложила една част от тази дейност!!!  
            Не си мислете, че тази дейност ще спре, ако Цветанов бъде демаскиран и отстранен - дейността по подслушването и интригантското шантажиране ще продължи ДОКАТО САМАТА ПРЕСТЪПНА АНТИЧОВЕШКА СИСТЕМА СЪЩЕСТВУВА!
            Големи идиоти са тези от българския клан на специалните служби –  
            преди много години, през 80-те години, естествено нямах домашен телефон,
            но имах телефон в кабинета си в Юридическия факулетет на Софийския университет.
            Естествено знаех, че ме подслушват, и веднъж реших да си направя майтап. При разговор по телефона разказах "под заговорнически секрет",
            че имам пистолет и го крия в алпинериума до фонтана в парка недалеч от жилището, където живеех под наем. На другия ден се сетих за майтапа и минах край мястото, за което бех споменал и видях, че всичко е разровено!
            Чудя се дали сега да ви кажа "под секрет", че имам голям боен склад с всякакво оръжие, което съм скрил някъде си ... Какво ли би станало?!?  
            Впрочем, те вече превъзходно знаят, че
            МОЕТО ЕДИНСТВЕНО ОРЪЖИЕ Е СЛОВОТО,
            И ИМЕННО ПОРАДИ ТОВА ПРАВЯТ ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО
            ДА НЕ МОЖЕМ ДА КОНТАКТУВАМЕ!
            По повод на няколко мои гневни писма до Главния Прокурор
            (публикувани са в сайта ми)
            относно проблемите, които специалните служби ми създават във Фейсбук и относно подслушването и заглушаването на телефонните ми разговори,
            неотдавна ме викаха в ГДБОП - инспектор Л. Тулев, тел. 02-982-83-85.
            Естествено ченгето - специалист по компютърните престъпления, нищо не е направило.
            Както вече всички знаете, официално е доказано, че
            тази служба не е за борба срещу организираната престъпност,
            А Е ПРЕСТЪПНА СЛУЖБА ЗА РЪКОВОДЕНЕ НА
            САМАТА ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНОСТ.
            Впрочем, при влизането ми в сградата поискаха да си оставя на пропуска мобилния телефон, а в отговор на това аз ги обвиних, че искат да имат възможност да сложат в него радиоактивни вещества или проследяващо устройство;
            тогава те ми предложиха да го заключат в секретна каса и да ми дадат ключа, както и стана, но ...
            Сега, както се вижда, хакерите от ДАНС, ГДБОП и другите специални служби ми прилагат друг хакерски номер –
            САМО ДВА ДНИ СЛЕД СРЕЩАТА МИ С ИНСПЕКТОРА ОТ ГДБОП БЯХА БЛОКИРАНИ И ВЕЧЕ ЦЯЛ МЕСЕЦ СА БЛОКИРАНИ
            всичките ми възможности за коментири във Фейсбук,
            всичките ми възможности за коментари в информационните сайтове,
            КАКТО И ВСИЧКИТЕ МИ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ОБМЯНА НА ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ В ТАКА НАРЕЧЕНИЯ „ЧАТ“ във Фейсбук,
            ПОРАДИ КОЯТО ПРИЧИНА СЕГА НАШИТЕ БУНТОВНИ И ЗЛОСТНИ ЗАГОВОРНИЧЕСКИ АНТИДЪРЖАВНИ РАЗГОВОРИ
            С ВАС ЗА НЕОБХОДИМОСТТА ОТ БУНТ И ЗА СМЯНА НА ПОЛИТИЧЕСКАТА СИСТЕМА НА УПРАВЛЕНИЕТО
            трябва да ги пиша открито в стената.
            е, РАЗКОНСПИРИРАХА НИ...“

Трето:
            Вие ми казахте по телефона, че при Вас е и преписка „Всички карти на масата ... -531“;
            тъй като в нейният текст изрично и пределно ясно съм посочил, че тя е част от преписките 528, 529 и 530,
       тук прилагам копия от
Всички карти на масата ... -529“ и
Всички карти на масата ... -530“.
       Докладвайте ги на прокуратурата; моята „война“ е много повече с прокурорите, отколкото с такива като Вас!
            Към същия тематичен кръг, естествено, е и „Всички карти на масата ... -535“.

Четвърто:
            Госпожо инспектор,
            Надявам се да изпълните служебните си задължения стриктно и да не позволите на престъпниците от управляващия елит да Ви използуват като инструмент за прикриване на извършените от тех престъпления.
            Желая Ви здраве и ДОСТОЙНСТВО!!!
            Приложения: съобразно текста
21 Май 2013 г.                                                          Янко Н. Янков

Няма коментари:

Публикуване на коментар