2018-10-13

(11 Октомври 2018 г.), Първи (1-ви) СПЕЦИАЛЕН Меморандум До Младен Маринов, официален Министър на вътрешните работи, но фактически бивш мутренско-мафиотски престъпник, високопоставено назначен в МВР за да извършва специализирани полицейски престъпления по служба,


Address for letters:

Янко Николов Янков –

            Гражданско лице – гражданин на България и на Европейския съюз (имащ легитимният статус на самостоятелен индивидуален субект на Международното право тъй като съгласно Решение от 05 Февруари 1963 г. на Съда на Европейските общности по дело 26/62, Rec., 1963, p.3, concl. K. Roemer, „Общността представлява НОВ ПРАВЕН РЕД В МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО, в полза на който държавите са ограничили суверенните си права и като СУБЕКТИ НА ТОЗИ НОВ РЕД НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО ВЕЧЕ СА ВСТЪПИЛИ НЕ САМО ДЪРЖАВИТЕ-ЧЛЕНКИ, НО И ТЕХНИТЕ ГРАЖДАНИ);

            По времето на комунистическия режим политически уволнен от научната и преподавателската работа в БАН и СУ; интерниран (въдворен) в родното село; осъден на заточение и принудителен концлагерен труд в химическите заводи в Девня; осъден на строг затворнически режим за подстрекаване на 24 посолства и 2 информационни агенции за враждебни действия срещу СССР, Варшавския договор, социалистическите страни и България;

       на 30 Март 1990 г. Общото събрание на наказателните колегии на Върховния съд е издало решение, съгласно което официалната комунистическа държавна власт е извършила политически мотивирана престъпна репресивна дейност

            Участник в Националната политическа „Кръгла маса” Януари-Май 1990 г.;  отстранен поради радикалното противопоставяне срещу подготвеното „Споразумение” между БКП и СДС;

            Депутат (сенатор) в Седмото Велико Народно Събрание, имащо легитимният статус на Горна (Сенатска) Камара на Парламента;

            Академик, почетен член на Сръбската Кралска академия на науките и изкуствата;

            Дописен член (член-кореспондент) на Българската академия на науките и изкуствата (БАНИ),

            Председател на Управителния съвет на Базисния Институт за Проучване и защита на човешките права;

            Председател на Съюза на юристите-демократи

ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, София 1172

Web site: http://iankov.info                   Web site: http://iankov.com




=========================================================

11 Октомври 2018 г.

Първи (1-ви) СПЕЦИАЛЕН Меморандум

            До Младен Маринов, официален Министър на вътрешните работи, но фактически бивш мутренско-мафиотски престъпник, високопоставено назначен в МВР за да извършва специализирани полицейски престъпления по служба,

            както и фактическа Мадам на полицейско-проститутския бардак и вертеп, извършващ специализирани полицейски УСЛУГИ (т.е. Полицейска проституция) на неоколониалния банкстерско-мафиотски политически режим, превърнал Държавата България в Концлагер България, ул. „6-ти Септември” №29, София 1000

 

І.

            Предварително акуратно уведомявам тук визираното официално високо институционално държавно-властническо лице, че

            систематичен, все още работно непълен списък на 1962 (хиляда деветстотин и шейсет и два) казуси, официално е предоставен (регистриран) от мен в офисите на

            ÞПрезидента на България,

            ÞГлавния Прокурор, и

            Þт. нар. (титулуваните) Главни Надзиратели на Съветско-Руско-Американския концлагер България - посланиците на Руската Федерация и на САЩ, от които съм поискал да получа техното съдействие да регистрирам в Русия и в САЩ т. нар. „Правозащитно фондационно бюро Истина, Справедливост ш Правосъдие”, чрез което да мога да предоставя на Правосъдието в РФ и в САЩ

            моите прецизно документирани факти относно голямо множество престъпни дейности, извършени от българските специални служби, българските държавно-мафиотски институции и свързаните с тех индивидуални престъпни лица; относно престъпната дейност на които субекти Правосъдието в България фактически отдавна не съществува, тъй като е „обяздено” и зависимо именно от същите тези престъпни субекти.

            Също акуратно уведомявам, че предстои да бъде осъществено издаването на обемистна документална книга, съдържаща

            допълнително разширено непълно оформяне на визираният „Списък

            приложен съм моето обширно официално писмо адресирано до Президентите на РФ и на САЩ,

            от които ще поискам

            „да разтурят Концлагер България”

            и да обезпечат функционирането на легитимно Правосъдие на Справедливостта и Правосъобразността.

 

ІІ.

 

            Тук и сега към тук визираното официално високо институционално държавно-властническо лице предявявам искането за ОФИЦИАЛНО АДЕКВАТНО ЛЕГИТИМНО РЕАГИРАНЕ по повод и във връзка със следните посочени от мен конкретни факти и обстоятелства.

- - - - - - -

            През Ноември 2017 г. при посещението на съпругата ми и на нашата дъщеря в наследствения необитаем апартамент в центъра на град Габрово са попаднали в ситуация, предизвикана от нейзвестно лица, което с престъпен професионализъм е било извършило не само влизане в апартамента, не само своеобразно оставяне на т. нар. „веществени заплашителни семантични послания”, но и посегателства върху електрическата инсталация, характера на което посегателство е бил такъв, че да предизвика убийство, което да бъде легиндирано като битов инцидент.

            По този повод от съпругата ми и от мен е предприета официална процедура пред Директора на Областната дирекция на МВР Габрово с искане за разследване на визираните факти и обстоятелства.

            Така съпругата ми получи две писма, датирани на 06.12.2017 г. и на 08.12.2017 г., по повод и във връзка със съдържанието на които ние поискахме да ни бъде даден категорично ясен фактосъобразен отговор на поставените от нас въпроси, НО НИКОГА НЕ ПОЛУЧИХМЕ ТАКЪВ ОТГОВОР.

- - - - - - -

            През Август 2018 г. при посещението на съпругата ми и на дъщеря ни в апартамента в Габрово били сполетяни

            от същата серия демонстративни предупредително-заплашителни посегателства

            и същите технически посегателрства върху електрическата инсталация, които да предизвикат убийство, което да бъде легендирано като битов инцидент,

            при което съпругата ми предприела НОВА ПРОЦЕДУРА ПРЕД МВР за извършване на официално легитимно реагиране.

         Тъй като съпругата ми не е получила никакъв отговор, тя се обърнала с официално писмо до Омбудсмана на България и е получила официално писмо-отговор, в което е записано, че РПУ Габрово е било изпратило на съпругата ми две писма, съответно на 15 Август и на 07 Септември,

         които писма са били дадени на куриерска фирма „СтарПост, която да осъществи техното доставяне.

- - - - - - -

            Вчера, 10.10.2018 г., аз посетих офиса на визираната фирма (бул. „Черни връх” №73),

         казах че съм съпруг на лицето, което е написало писмото до тех

         предоставих две копия от писмото – едното за тех, а другото за да го заверят и да ми го върнат с регистрацията.

            Мъжът, който прие писмото абсолютно нищо не ме попита, просто прие листята които му дадох ми каза да почакам в коридора.

            Аз излязох.

            След като чаках точно 5 (пет) минути отново влязох в стаята и мълчаливо застанах до вратата; мъжът грубо се обърна към мен и каза: „Излез и чакай!”

            Излязох. След още около нови 5 минути пред мен застана друг мъж, който се представи като управител на фирмата и ми каза, че отказват да регистрират писмото на съпругата ми, тъй като не са представени писмени доказателства, че действително съм съпруг.  

         Тъй като в ръцете му нямаше нищо друго освен обичайната административна химикалка, попитах „а защо не ми връщате листята?”

         и получих серия от аргументи, че не ми ги връщат защото било възможно аз да не съм никакъв съпруг, или да съм бил съпруг, но да сме в развод и да злоупотребявам,

         и най-вече тъй като в такива случаи било абсолютно задължително за такива като мен да предоставят нотариално заверено пълномощто.

- - - - - - -

            Тъй като до този момент те въобще не ме попитаха за името ми и въобще не ми поискаха да се легитимирам с лична карта или със служебен документ, аз извадих служебната ми лична карта

            за академик по правни науки на сръбската акадения

            и за член-кореспондант по правни науки на българската академия,

    бях изненадан като ми бе казано, че много добре ме помнят още от времето на Кръглата маса и Великото Народно събрание през началото на 90-те години, а една жена подхвърли израза „изфирясъл мозък”.

            Така, аз се отдръпнах, седнах на стола, намиращ се непосредствено до вратата, казах, че настоявам да извикат полиция.

            Тъй като се появиха още други двама мъже и тримата заплашително застанаха пред мен и искаха да напусна офиса, при което нагло се опитваха да ме предизвикат да стана от стола и да ме нападнат и да ме избутат през вратата,  

            аз отказах да стана, посочих видеокамерата в коридора и заявих, че ще настоявам да получа копие от записа.

        Впрочем, ТЪЙ КАТО СЪМ АБСОЛЮТНО КАТЕГОРИЧЕН, ЧЕ ТАКА ВИЗИРАНОТО „СЪБИТИЕ” Е ЕДНО ОТ ПОРЕДНИТЕ ОПЕРАТИВНИ МЕРОПРИЯТИЯ НА СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ

        КАТЕГОРИЧНО И ИЗРИЧНО ЯСНО НАСТОЯВАМ ДА БЪДЕ ИЗВЪРШЕНО ОБСТОЙТО РАЗСЛЕДВАНЕ ПРИ КОЕТО ДА БЪДАТ ОФИЦИАЛНО РАЗПИТАНИ ВСИЧКИ ЧУАСТВУВАЩИ В ОПЕРАТИВНОТО МЕРОПРИЯТИЕ.

- - - - - -

            Впрочем, когато пристигнаха четирима полицаи и един полицейски офицер, и аз поисках техното съдействие да ми бъдат върнати дадените им от мен документи,

            управителят на фирмата отиде до кабитена си и се върна с документите, показа на офицера текста на писмото на съпругата ми и приложеното към него писмо на Омбудсмана

            и се аргументира, че видно от последните три реда, подписани от Омбудсмана, в които самият Омбудсман посочва ограничените си правомощия за намесване в такива казуси, същият фактически е бил признал, че не е бил имал правото да праща на съпругата ми писмо засягащо дейността на куриерската фирма.

            ЕСТЕСТВЕНО НЕ БЯХ ИЗНЕНАДАН ОТ ТОВА, ЧЕ ПОЛИЦЕЙСКИЯТ ОФИЦЕР СЕ ОБЪРНА КЪМ МЕН И МИ КАЗА, ЧЕ ДЕЙСТВИТЕЛНО ОМБУДСМАНА НЕ Е БИЛ ИМАЛ ПРАВОТО ДА ПРАЩА ТОВА ПИСМО НА СЪПРУГАТА МИ.

            Същият нареди на четиримата полицаи да ме изведат от офиса и да ме откарат в районното управление за арестуване, а той остана при управителя на фирмата.

            Когато излязохме от сградата, обаче, тримата полицаи се отдалечиха от нас, а полицаят в който се намираше личната ми карта ми я върна и ми каза да си вървя.

            Аз, обаче, хванах дръжката на задната врата на колата и предприех действия да я отворя и да се настаня, за да бъда арестуван,

            но полицаят ехидно заплашително ми каза, че ако настоявам първо ще бе пребит от бой и осакатен, ще бъда обвинен в съпротива и нападение и едва после ще ме закарат в полицията или в болницата.

- - - - - - -

            Отново изрично и категорично ясно заявявам, че това конкретно „събитие” е поредното оперативно мероприятие на престъпните български специални служби.

            Също така изрично и пределно ясно заявавам, че настоявам тук визираният адресат на това мое писмо

            ИЛИ ИЗРИЧНО И ЯСНО ДА СЕ ПРОЯВИ КАТО ПРЕСТЪПНИК,

            ИЛИ ДА СПАЗИ ИЗИСКВАНИЯТА НА ПРАВНИТЕ ПРИНЦИПИ И НОРМИ.

            Изрично и ясно настоявам да получа официален отговор:

            ***относно собствеността на фирмата;

            ***нейната обвързаност с МВР, специалните служби и мафията;

            ***копие от показанията на служителите на фирмата, които разиграха престъпното ченгеджийско-мафиотско оперативно мероприятие;

            ***копие от оперативния доклад на офицера, ръководещ операцията;

            ***посмените обяснения на всеки от четиримата полицай, което участвувах в мероприятието.

            Приложение: копия от 2 стр. – 1 стр. писмото на съпругата ми и 1 стр. писмото на Омбудсмана до съпрагата ми.

11 Октомври 2018 г.                                                                      Янко Н. Янков

& Край на документа

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар