2019-07-15

(15.07.2019 Драги Приятели и НеПриятели, акуратно Ви уведомявам, че


         (15.07.2019 Драги Приятели и НеПриятели,

         акуратно Ви уведомявам, че вече в продължение на много години,

         всеки ден, обикновено веднъж, а понякога два пъти, обикновено ранна утрин а понякога и ранна привечер,

         с обичайната си, надявам се, достатъчно красноречива походка,

         се разхождам пеша от „Дианабад” до Централните хали

         и се връщам с метрото и автобуса.

         Формалният официален повод е да напълня три бутилки с минерална вода от чешмите там.

         Неформалният повод е ...  кой както ще да го разбира.

 

         Акуратно Ви уведомявам, че СПЕЦИАЛНО ИЛИ КОНКРЕТНО по точно този мой ОБИЧАЙНО ДЕМОНСТРАТИВЕН МАРШРУТ,

         абсолютно никога до сега не съм бил обект на каквито и да са провокации или опити за покушение.

 

         Както вече официално съм заявил пред редица дипломатически мисии в София и в моите интернет сайтове, само преди броени дни,

         на 02 Юли, бе извършен поредният сериозен опит за камуфлажно прикрито покушение върху мен,

         при което т. нар. криминологичен почерк разкрива, че специалните служби на Правителствено-Мафиотската хунта са нервни и вече предприемат стратегия на изоставяне на камуфлажната прикритост върху покушенията върху знакови личности, и преминават към стратегия на откровени демонстративни посегателства.

 

         Акуратно Ви уведомявам, драги Приятели и НеПриятели, че често пъти когато ме питат „Как си?”, отговарям следното:

         „Бог ми даде неимоверно Крепко Здраве, но Акъл не ми даде и не се разбирам с управляващите. Все пак, обаче, Бог ми даде толкова Акъл, колкото е нужно, за да мога да водя интензивна отбранителна война и с ония, по-рано, и с тия, днес!”

Янко Н. Янков (15.07.2019 г.)

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар