2018-07-22

(23 Юли 2018 г.), До Александър Димитров – високопоставен рецедивен престъпник на транснационалния мафиотски корпоративизъм, разюздана долнопробна поръчкова проститутка, обслужваща престъпните оперативни мероприятия на българският и австрийският клан на банкстерско-мафиотските специални служби и в частност - оперативните мероприятия на специалните служби на престъпния български мутренско-мафиотски политически режим тип хунта, изпълняващ длъжността Главен Изпълнителен Директор на A1 България ЕАД (новото юридическо наименование на Мобилтел ЕАД), част от базираната във Виена, Австрия, A1 Group, (която пък е европейската част от América Móvil, ул. „Кукуш” № 1, 1309-София


Address for letters:

Янко Николов Янков –

гражданско лице – гражданин на България и на Европейския съюз

(имащ легитимният статус на самостоятелен индивидуален субект на Международното право

– тъй като съгласно Решение от 05 Февруари 1963 г. на Съда на Европейските общности по дело 26/62, Rec., 1963, p.3, concl. K. Roemer,

Общността представлява НОВ ПРАВЕН РЕД В МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО, в полза на който държавите са ограничили суверенните си права и като СУБЕКТИ НА ТОЗИ НОВ РЕД НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО ВЕЧЕ СА ВСТЪПИЛИ НЕ САМО ДЪРЖАВИТЕ-ЧЛЕНКИ, НО И ТЕХНИТЕ ГРАЖДАНИ);

Академик, почетен член на Сръбската Кралска академия на науките и изкуствата;

Дописен член (член-кореспондент) на Българската академия на науките и изкуствата (БАНИ),

Директор на Научния център по правни, политически науки и дипломация при БАНИ;

-------

Председател на Управителния съвет на Базисния Институт за Проучване и защита на човешките права,

Председател на Съюза на юристите-демократи

-------------

ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, София 1172

Web site: http://iankov.info                   Web site: http://iankov.com






=========================================================

23 Юли 2018 г.

         До Александър Димитров – високопоставен рецедивен престъпник на транснационалния мафиотски корпоративизъм, разюздана долнопробна поръчкова проститутка, обслужваща престъпните оперативни мероприятия на българският и австрийският клан на банкстерско-мафиотските специални служби и в частност - оперативните мероприятия на специалните служби на престъпния български мутренско-мафиотски политически режим тип хунта,  

         изпълняващ длъжността Главен Изпълнителен Директор на A1 България ЕАД (новото юридическо наименование на Мобилтел ЕАД), част от базираната във Виена, Австрия, A1 Group, (която пък е европейската част от América Móvil,

         ул. „Кукуш” № 1, 1309-София

 

            Дълбокоуважаема престъпна мултифункционална транснационална проститутко, преди всичко те уведомявам, че настоящият официален текст е публичен и е надлежно публикуван в моите два интернет-сайтове.

 

            Припомням ти, че все още не съм получил твоят отговор по съществото на пределно ясно фактосъобразно и правосъобразно формулираните от мен отделни казуси, надлежно регистрирани на 18.12.2015 г., 22.02.2016 г., 11.04.2016 г., 18.11.2016 г. и 08.03.2017 г.;

          ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ИЗРИЧНО И ПРЕДЕЛНО ЯСНО ОБРЪЩАМ СПЕЦИАЛНО ВНИМАНИЕ ВЪРХУ ФАКТА,

         ЧЕ В АБСОЛЮТНО НИТО ЕДИН ОТ НЯКОЛКОТО ИЗПРАТЕНИ ДО МЕН ТЕКСТОВЕ, НЕ СЕ СЪДЪРЖА ОБСОЛЮТНО НИКАКВА ФАКТОСЪОБРАЗНА И ПРАВОСЪОБРАЗНА ИНТЕРПРЕТАЦИЯ

         НА СЪЩНОСТТА НА ИЗРИЧНО И ПРЕДЕЛНО ЯСНО ПОСТАВЕНИТЕ ОТ МЕН КАЗУСИ.

 

            За пореден път подчертавам, че от контекста на визираните от мен казуси  

       на преден план пределно ясно изпъква факта, че аз съм бил, съм и продължавам да съм обект на ПРЕСТЪПЕН РЕКЕТ, извършван от българският клан на ръководената от теб транснационална корпорация,

       НО И В ДЪЛБОЧИНЕН ПЛАН  пределно ясно изпъква факта, че РЕКЕТЪТ ПО СВОЯТА СЪЩНОСТ Е И КАМУФЛАЖНО ПРИКРИТИЕ НА ПРЕСТЪПНИТЕ ad hominem оперативни мероприятия

       на българския клан на специалните служби на престъпния неоколониален политически режим тип хунта.

 

            Така, тук и сега посочвам, че в моя телефонен апарат съм получил електронен текст индексиран 1888, в който е отбелязано, че

  ми е дадена АБСОЛЮТНО НЕПОИСКАНА ОТ МЕН И АБСОЛЮТНО НЕНУЖНА НА МЕН т. нар. „услуга”, за безплатно ползуване в продължение на един месец, след което тя ще бъде превърната в задължителна за плащане от мен.

 

            Престъпна транскорпоративна мафиотска проститутко,

            не се наемем тук и сега да ти изтъквам юридическите аргументи и съображения относно този извършен под твоята егида абсолютно престъпен акт.

            Такава услуга аз не съм искал и не искам И НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН ДА МИ Я НАТРАПВАТЕ И ДА БЪДА „ЗАПЛИТАН” В ТАКЪВ КАЗУС.

            ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ТИ ПРИПОМНЯМ, ПРЕСТЪПНА ТРАНСНАЦИОНАЛНА МАФИАТСКА ПРОСТИТУТКО, ЧЕ ВСЕ ОЩЕ НЕ СИ МИ ОТГОВОРИЛ НА КАЗУСА,

            ПРИ КОЙТО ПО АНАЛОГИЧЕН АБСОЛЮТНО ИЗНУДВАЧЕСКИ И РЕКЕТЬОРСКИ НАЧИН МЕ ПРИНУДИХТЕ ДА ПЛАЩАМ ЗА ПОЛЗВАНЕТО НА „МОБИЛЕН ИНТЕРНЕТ”,

            КАКЪВТО АЗ ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ПОЛЗВАЛ, ОТ КАКЪВТО ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ИМАЛ НУЖДАТА И НЯМАМ НУЖДАТА  И КАКЪВТО ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ИСКАЛ ДА ИМАМ,

         НО ЧРЕЗ ИЗНУДВАНЕ И РЕКЕТ МИ ВЗЕХТЕ ДОСТА ПАРИ И НЕ САМО НЕ СТЕ МИ ГИ ВЪРНАЛИ, НО И НЕ СТЕ СЕ ПРОИЗНЕСЛИ ПО СЪЩНОСТТА НА КАЗУСА.

         Впрочем, престъпна проститутко, само преди няколко дни получих друго съобщение, че ми се пожелава приятно сърфиране в мобилния интернет на А-1, а аз не съм искал и не искам никакъв мобилен интернет. 

 

         Впрочем, престъпна проститутко, от твоето интервю или изявление пред Forbes узнах, че същинската причина за смяната на наименованието на вашето „юридическо лице” е във факта, че в продължение на години на намаляващи приходи твоите транснационални мафиотски господари са предприели навлизане на нови ниши за разплащания; и че Александър Димитров вярва, че телекомът е намерил вярната формула за растеж;

         а от визираното изпратено до мен електронно съобщение е видно, че всъщност,

       сте предприели нови интензивни форми и степени на изнудване и рекетиране

       на обектите на електронният концлагер, контролиран от господарите на вашата престъпна транснационална корпорация.

23 Юли 2018 г.                                                         Янко Н. Янков: . . . . . . . . . . . . .

& Край на документа

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар