2010-10-18

ИСКАМ ОТГОВОРНОСТ НА ДЪРЖАВАТА ЗА ПРИЧИНЕНИТЕ ВРЕДИ!-АВСDЕ

Address for letters:

Янко Николов Янков

ж. к. „Дианабад”, блок 4, етаж 6, ап. 38, 1172 София

Ianko N. Iankov

Dianabad, Block 4, ap. 38, 1172 Sofia, Bulgaria

Web sites:

http://iankov.info

http://iankov.com

http://velyovski.blogspot.com

http://www.librarything.com/search_works.php?q=Ianko+Iankov

http://www.librarything.com/catalog/Nikolay41;

http://iankov.com/dl/biobibliografia.pdf ;

http://iankov.blogspot.com/2007/06/blog-post.html ;

http://velyovski.blogspot.com/2009/02/blog-post_693.html

http://velyovski.blogspot.com/2009/02/18-42mes-livres-18-42my-books-18-42.html

================================================================

18 Октомври 2010 г., понеделник

До г-н Волен Сидеров - председател на Комисията

за контрол на ДАНС в Народното събрание

Народно събрание на Република България

пл. „Народно събрание” № 2, 1169 (1000) София

Е-mail: infocenter@parliament.bg

Към писмата ми (изпратени с препоръчана поща):

07 Юли 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-82

От 15 Август 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВС

Към писмата ми (депозирани в приемната на Народното събрание):

15 Октомври 2010 г. LPC-Euro-Just-83-АВСD

До г-н Бойко М. Борисов - Министър-Председател на България

Министерски съвет (МС), бул. „Княз Дондуков” № 1, 1000 (1194) София

Е-mail: primeminister@government.bg

Към: (персонален) вх. № 4379 / 2003-2009 г.

Към писмата ми (депозирани в приемната на Министерския съвет):

19 (20) Май 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-80

20 (20) Май 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-73-ABCDE

19 (21) Юни 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-80-A

От 15 Октомври 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВСD

Към писмата ми (изпратени с препоръчана поща):

От 07 Юли 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-82

От 08 Юли 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83

От 24 юли 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-А

От 03 Август 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВ

От 15 Август 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВС

До г-н Цветан Г. Цветанов - Заместник Министър-Председател

и Министър на вътрешните работи

ул. „6-ти Септември” № 29, 1000 София

Към писмата ми (изпратени с препоръчана поща):

От 24 (25) Януари 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-76

От 10 (11) Февруари 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-77

От 27 (27) Февруари 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-77-АВ

От 07 (08) Юли 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-82

От 15 Август 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВС

Към писмата ми (депозирани в приемната на МВР):

От 15 Октомври 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВСD

Рег. Вх. № Ж-11763 / 15.10.2010 г.

До д-р Стефан Константинов - Министър на здравеопазването

площад „Света Неделя” № 5, 1000 София

Е-mail: press@mh.government

Към писмата ми (изпратени с препоръчана поща):

От 08 (09) Юли 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83

От 24 (26) Юли 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-А

От 03 (03) август 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВ

Към писмата ми (депозирани в приемната на МЗ):

От 15 Октомври 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВСD,

Рег. Вх. № 97-Я-7 / 15.10.2010 г.

До Борис Велчев –

внук и син на световно известни комунистически престъпници,

агент на комунистическата ДС (вербуван на хомосексуална основа),

престъпен нискойерархичен държавновластнически слуга

на руския и българския посткомунистически мафиотски режим,

изпълняващ длъжността Главен прокурор на България

бул. „Витоша” № 2, 1000 София

Към писмата ми (изпратени с препоръчана поща):

От 08 юли 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83

От 24 юли 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-А

От 03 август 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВ

От 15 август 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВC

Към писмата ми (депозирани в приемната на ВКП):

От 15 Октомври 2010 г., изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВСD,

Рег. Вх. № 11966/10 V, 15.10.2010 г.

До техни Превъзходителства Посланиците,

акредитирани в София, България от:

1) Обединено Кралство Великобритания и Северна Ирландия;

2) Кралство Белгия;

3) Федерална Република Германия;

4) Република Франция;

5) Кралство Холандия;

6) Делегацията на Европейската комисия;

7) Съединените Американски Щати; и

8) Конфедерация Швейцария.

*******

Първо предварително уточнение:

Подробна актуална информация за мен можете да прочетете на английски, френски, немски и български език на посочените по-горе (в логото) електронни адреси.

На същите адреси можете да прочетете и настоящия текст – вж.:

Искам отговорност на държавата за причинените вреди! - ABCDE,

http://iankov.blogspot.com/2010/10/d_18.html.

*******

Второ предварително уточнение:

Настоящето официално писмено изложение е ШЕСТОТО ПОРЕД

И ИМА ХАРАКТЕРА НА ДОПЪЛНИТЕЛНА ПРАВНОРЕЛЕВАНТНА АРГУМЕНТАЦИЯ

КЪМ МОИТЕ ОФИЦИАЛНО ДЕПОЗИРАНИ ИЗЛОЖЕНИЯ, ИМАЩИ ПОСОЧЕНИТЕ ПО-ГОРЕ ДАТИ И ИЗХОДЯЩИ ИНДЕКСИ.

КАКТО ПРЕДИШНИТЕ, ТАКА И НАСТОЯЩЕТО МОЕ ОФИЦИАЛНО ПИСМЕНО ИЗЛОЖЕНИЕ ИМА ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕТО ДА БЪДЕ ЧАСТ ОТ МОЯТА ПРЕЦИЗНА ДОКУМЕНТАЛНА АРГУМЕНТАЦИЯ ПРЕД ЕВРОПЕЙСКИТЕ И МЕЖДУНАРОДНИТЕ ИНСТИТУЦИИ И ЛИДЕРСТВУВАЩИ ЛИЧНОСТИ.

В моите предишни писмени изложения съм обосновал тезата,

че от 1975 г. досега специалните тайни служби на българската държава са извършили против мен и членовете на моето семейство

повече от 160 (сто и шестдесет) престъпления,

шест от които са със смъртен изход,

по повод на и във връзка с които досега съм депозирал пред Главния прокурор повече от 500 искания за разследване,

но че до днес не сме получили абсолютно никакво правосъдие.

Посочил съм, също така, че:

след серия от „надлежни” „уведомявания” или „предупреждения”, целящи да ме мотивират да спра да търся правата си пред съдилищата, пред държавните административни институции и пред европейските и международните институции,

на 21 юни т. г. (2010), посред бял ден, около 15 часа, две очевидно професионално обучени лица ме нападнаха точно до Съдебната палата в София,

при което, с очевидно демонстративна цел (да покажат своята безотговорност и недосегаемост от Правосъдието) направиха това точно пред охранителните видеокамери на Съдебната палата,

с един-единствен удар със железен предмет (нунчаку – nunchaku) счупиха рамото ми на пет парчета,

и въпреки че прокуратурата е сезирана не само от електронните медии, но и лично и официално от един високопоставен прокурор (който бе направил приятелско посещение при мен в болницата), както и от редица граждански ангажирани авторитетни личности,

не е предприето абсолютно нищо именно защото

ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО ИМА ХАРАКТЕРА НА СПЕЦИАЛНО ОПЕРАТИВНО МЕРОПРИЯТИЕ,

извършено от най-Специалния отдел при Специалните служби,

И Е БИЛО ВЪЗЛОЖЕНО ОТ СВРЪХЕЛИТИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ КЛАН НА Червената мафия.

Посочил съм,

че макар и да съм здравно осигурен в продължение на повече от 40 (четиредесет) години, че макар и в продължение на редица години да съм бил здравноосигуряван едновременно от няколко работни места, че макар и през целия си живот да съм бил ползувал болнично лечение не повече от 20 (двадесет) дни,

лекарите от държавната болница за неотложна медицинска помощ отказаха да ме оперират, докато не платя една неимоверно висока сума (в размер на две месечни професорски заплати) в касата на някаква несъмнено мафиотска частна фирма, наречена „ЮСС Медикал – ЕООД“, с адрес ул. „Хубча“ № 7, етаж 4, ап. 15, и лице за контакт Юлиян Моллов.

Посочил съм,

и че все пак бях опериран, но че това стана едва след като двама високопоставени политически и парламентарни функционери лично се бяха обадили на директора на болницата и са настояли да бъда опериран;

както и че само десетина дни по-късно след осъществени от специалните тайни служби (ДАНС) мощни публични интриги, единият от тези лица (Заместник-Председателят на Народното събрание и Председател на Парламентарната Комисия по здравеопазването д-р Лъчезар Иванов, когото, впрочем, въобше не познавам лично), бе принуден да подаде оставката си от заеманите от него постове;

при това изрично, ясно и недвусмислено съм обосновал тезата, че тъй като въпросните специалните тайни служби (ДАНС) въобще не бяха обосновали наличието на извършвана от въпросното лице престъпна дейност, същинската причина за неговото скандално принуждаване да напусне заеманите длъжности Е ИМЕННО ОБСТОЯТЕЛСТВОТО, ЧЕ ЧРЕЗ НЕГОВОТО ВИСОКОПОСТАВЕНО НАСТОЯВАНЕ ПРЕД ДИРЕКТОРА НА БОЛНИЦАТА ЗА МОЕТО ОПЕРИРАНЕ ТОЙ, ВСЪЩНОСТ, Е БИЛ ПРОВАЛИЛ СТОГО СЕКРЕТНОТО ОПЕРАТИВНО МЕРОПРИЯТИЕ НА СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ, целта на което мероприятие е било ДА БЪДЕ ОБЕЗПЕЧЕНО МОЕТО УБИЙСТВО В БOЛНИЦАТА (след неуспеха му на улицата).

Посочил съм, също така,

че СЪВКУПНОТО РАЗГЛЕЖДАНЕ НА ВСИЧКИ ФАКТИ И ОБСТОЯТЕЛСТВА МИ ДАВА ОСНОВАНИЕ ДА СЧИТАМ, ЧЕ

ЦЕЛТА НА ПОКУШЕНИЕТО ОТ 21 ЮНИ 2010 Г. Е БИЛА ДА МЕ УДАРЯТ ПО ГЛАВАТА И ДА МЕ УБИЯТ,

НО ЧЕ ЕДИНСТВЕНО МОЕТО БЪРЗО ИНСТИНКТИВНО ОТМЕСТВАНЕ НА ГЛАВАТА С ТРИ-ЧЕТИРИ САНТИМЕТРИ Е ОТКЛОНИЛО УДАРА ВЪРХУ РАМОТО,

И ПО ТОЗИ ИМЕННО НАЧИН

УБИЙСТВОТО Е БИЛО СЛУЧАЙНО „ЗАМЕНЕНО” С ОСАКАТЯВАНЕ;

И ЧЕ ПОСЛЕ, КОГАТО ПОПАДНАХ В БОЛНИЦАТА, УБИЙСТВОТО МИ ТАМ, В БОЛНИЦАТА, Е БИЛО ПРЕДОТВРАТЕНО ОТ ДВАМАТА ВИСОКОПОСТАВЕНИ ПОЛИТИЧЕСКИ И ПАРЛАМЕНТАРНИ ФАКТОРИ, единият от които бе принуден да заплати скъпо за това.

*******

Трето предварително уточнение:

ТЪЙ КАТО ВСИЧКИ ФАКТИ И ОБСТОЯТЕЛСТВА ПО КАТЕГОРИЧЕН НАЧИН ГОВОРЯТ ЗА НАЛИЧИЕТО НА СТРОГО СЕКРЕТНО ОПЕРАТИВНО МЕРОПРИЯТИЕ НА СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ НА МАФИЯТА И НА ДЪРЖАВАТА,

НАЛОЖИТЕЛНО Е ТУК И СЕГА

ДА ПРОДЪЛЖА ДА ПРЕДЯВЯВАМ СВОИТЕ ПРАВНОРЕЛЕВАНТНИ АРГУМЕНТИ И ПРЕТЕНЦИИ, КОИТО, ПОНЕ DE JURE, СА МИ ГАРАНТИРАНИ ОТ БЪЛГАРСКОТО, ОТ ЕВРОПЕЙСКОТО И ОТ МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО.

*******

ПЕТО

ДОПЪЛНИТЕЛНО ИЗЛОЖЕНИЕ

ПО СЪЩЕСТВОТО НА КАЗУСА:

Обръщам специално внимание върху обстоятелството,

че описаните в предишните ми изложения факти и формулираната аргументация по същество са много добре известнина адресатите - които, обаче,

ДО ДНЕС - ВЕЧЕ ЧЕТИРИ МЕСЕЦИ -

В ПРЕСТЪПНО НАРУШАВАНЕ НА ЗАКОНА

И В НЕДУПУСТИМА УСЛУГА НА ПРЕСТЪПНИЦИТЕ ОТ СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ НА ДЪРЖАВАТА И НА МАФИЯТА

не само не са направили абсолютно нищо за изясняването И РЕШАВАНЕТО на казуса,

но и не са ми отговорили с нито един ред.

-------------

Приложено за Прокуратурата представям:

Първо: копия от 18 (осемнадесет) страници (номерирани от 1 до 18), имащи характера на документация на моята „злополучна“ преписка от Януари и Февруари т. г. с Министъра на вътрешните работи. Уточнявам, че става дума за три мои официални писма, адресирани лично до Цветан Г. Цветанов - Заместник-Министър-Председател и Министър на вътрешните работи, които, впрочем, не само са надлежно изпратени до него с препоръчана поща, но и са публикувани в Интернет на следните електронни адреси:

Виж: "ИЗДИРВАН" - ОТ ПОЛИЦИЯТА ИЛИ ОТ МАФИЯТА? , 2010-01-25 , http://iankov.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

http://www.eurochicago.com/2010/01/izdirvan-ot-politsiyata-ili-ot-mafiyata/

Виж: ИЗДИРВАН ЛИ СЪМ ОТ ПОЛИЦИЯТА И АКО ДА - ЗАЩО ПОЛИЦИЯТА ТОРМОЗИ СЪСЕДИТЕ, А НЕ СЕ ЗАНИМАВА ЛИЧНО С МЕН?, 2010-02-11, http://iankov.blogspot.com/2010/02/blog-post.html

Виж: КАКВО И КОИ ПРИКРИВА НАЧАЛНИКЪТ НА СОФИЙСКОТО ПЪРВО РУ НА МВР? , 2010-02-27, http://iankov.blogspot.com/2010/02/blog-post_27.html .

От тези материали е видно, че през Януари и Февруари т. г. (2010 г.) ясно, изрично и категорично съм обвинил специалните служби (ДАНС)

в извършването на оперативни мероприятия,

насочени към извършването на покушения върху мен и членовете на семейството ми, които покушения впоследствие да бъдат обосновани като резултат от битови конфликти.

Впрочем, от текста на посоченото трето мое писмо, имащо характера на жалба срещу писмото до мен от Началника на 01 РУ-СДВР Евгени Игнатов,

Е ПРЕДЕЛНО ЯСНО ВИДНО,

ЧЕ ЧРЕЗ КРЕТЕНСКИТЕ АРГУМЕНТАЦИИ НА НИСКОПОСТАВЕНИТЕ СЛУЖИТЕЛИ НА МВР

МИНИСТЪРЪТ НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ

ЦЕЛИ ДА ПРИКРИЕ ОПЕРАТИВНИТЕ МЕРОПРИЯТИЯ НА СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ,

ЧИЙТО ВИСОКОПОСТАВЕН, НО ДОЛНОПРОБЕН СЛУГА Е САМИЯТ ТОЙ.

Второ: копия от 13 (тринадесет) страници (номерирани от 19 до 31), имащи характера на документация на моята „злополучна“ преписка от Май, Юни и Юли т. г. с Министър-Председателя на България.

Уточнявам, че става дама за четири мои официални писма, адресирани лично до Бойко М. Борисов - Министър-Председател на България, които писма, впрочем, не само са надлежно депозирани в офиса на Правителството, но и са публикувани в Интернет на следните електронни адреси:

Виж: КАК ДА ОЦЕЛЕЕМ В СОФИЙСКИЯ АФГАНИСТАН? – (1)”, http://iankov.blogspot.com/2010/05/1.html;

Виж: КАКВО РЪКОВОДИ МИНИСТЪР СЕРГЕЙ ИГНАТОВ? (5)”, http://iankov.blogspot.com/2010/05/5.html;

Виж: „КАК ДА ОЦЕЛЕЕМ В СОФИЙСКИЯ АФГАНИСТАН? – (2), http://iankov.blogspot.com/2010/06/2.html;

Виж: „Разсекретете всичката информация за престъпленията на ДС, Националната служба „Сигурност” и ДАНС!, http://iankov.blogspot.com/2010/07/blog-post_06.html .

От тези материали е видно, че през Май, Юни и Юли т. г. (2010 г.) ясно, изрично и категорично съм заявил пред Минисър-Председателя на България Бойко М. Борисов, че разполагам с информация,

че спрямо мен и членовете на семейството ми се подготвя покушение;

дори изрично съм посочил едно от лицата, което е кадрови офицер от бившите и от сегашните специални служби, което изрично ме е предупредило за подготвяните покушения;

нещо повече – в текста изрично се съдържа информацията, че покушението ще бъде извършено от онзи именно отдел на ДАНС, който действува като „улични банди“ (който прикрива секретните си оперативни мероприятия, като им придава камуфлажния характер на действия, извършени от улични банди).

Във връзка с това обръщам внимание върху факта, че Минисър-Председателят на България Бойко М. Борисов

ПО БРУТАЛЕН И ПРЕСТЪПЕН НАЧИН Е ПРЕНЕБРЕГНАЛ ТЕЗИ МОИ, АДРЕСИРАНИ ДО НЕГО ИСКАНИЯ ДА СПАЗИ КОНСТИТУЦИЯТА, КАТО РАЗПОРЕДИ ДА БЪДЕ ОБЕЗПЕЧЕНА МОЯТА И НА СЕМЕЙСТВОТО МИ СИГУРНОСТ.

*******

ШЕСТО

ДОПЪЛНИТЕЛНО ИЗЛОЖЕНИЕ

ПО СЪЩЕСТВОТО НА КАЗУСА:

Обръщам специално внимание върху обстоятелството, че преди два дни, в петък, 15 Октомври, посетих приемната на Министерството на вътрешните работи и благодарение на любезността на служителката узнах,

че моето адресирано до Министър Цветан Цветанов писмо, имащо дата 15 Август 2010 г. и изх. индекс LPC-Euro-Just-83-АВС,

НЕ Е РЕГИСТРИРАНО И НЕ ФИГУРИРА КАТО ПОЛУЧЕНО В ДЕЛОВОДСТВОТО НА МИНИСТЕРСТВОТО.

Обръщам специално внимание върху обстоятелството, че СЪЩОТО ТОВА МОЕ ПИСМО Е ИЗПРАТЕНО С ПРЕПОРЪЧАНА ПОЩА, за което притежавам официален пощенски документ, издаден на 16.08.2010 г. в 09 часа и 31 минути, който документ е подписан от служителката Донка Ненкова и има характера на Разписка № 000388/PS 1172 000ZSYH.

Обръщам специално внимание върху обстоятелството, че текстът на това писмо е публикуван в Интернет – Виж: „Искам отговорност на държавата за причинените вреди! - ABC, http://iankov.blogspot.com/2010/08/blog-post_15.html .

По повод и във вразка с това се питам: „Дали ситуацията би могла да бъде обяснена с предположението, че пощенският дилижанс е бил нападнат от разбойниците-барони, които са плячкосали писмото ми до Министъра?

Впрочем, според мен обяснението е пределно елементарно:

макар и съгласно своите правомощия Министърът на мътрешните работи и да е ресорен отговорник пред Правителството за дейността на ДАНС и номинално и юридически да е шеф на ДАНС, той, всъщност, ФАКТИЧЕСКИ просто е високопоставен (но долнопробен) слуга на ДАНС;

че именно специалните агенти на ДАНС са РАЗБОЙНИЦИТЕ-БАРОНИ,

КОИТО СА ОГРАБИЛИ ПОЩЕНСКИЯ ДИЛИЖАНС НА МИНИСТЪРА;

и че ТЕ СА ГО НАПРАВИЛИ, ТЪЙ КАТО

ТОВА МОЕ ПИСМО СЪДЪРЖА ИЗРИЧНОТО ИСКАНЕ

ДА БЪДЕ УПРАЖНЕН КОНТРОЛ ВЪРХУ ПРЕСТЪПНАТА ДЕЙНОСТ НА ТАЗИ ПРЕСТЪПНА СТРУКТУРА

И ДА БЪДАТ РАЗСЕКРЕТЕНИ ВСИЧКИТЕ АРХИВИ НА ДАНС,

В КОИТО СЕ СЪДЪРЖА МОЕТО ИМЕ И ИМЕНАТА НА ЧЛЕНОВЕТЕ НА МОЕТО СЕМЕЙСТВО.

*************

Така или иначе, за пореден ШЕСТИ ПЪТ

заявявам претенциите си на гражданин на България и на Европейския съюз, с които настоявам

ДА БЪДЕ ИЗВЪРШЕНА ОБСТОЙНА ПРОВЕРКА НА ИЗНЕСЕНИТЕ ОТ МЕН ФАКТИ И ОБСТОЯТЕЛСТВА,

ДА БЪДАТ СПАЗЕНИ НОРМАТИВНИТЕ И ПРИНЦИПНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ НА ЕВОРЕПЙСКОТО И НА БЪЛГАРСКОТО ПРАВО,

И ДА МИ БЪДЕ ДАДЕН ПРАВОСЪОБРАЗЕН ОТГОВОР.

Обръщам вашето внимание върху обостоятелството, че фактът,

че вече са изтекли ЧЕТИРИ МЕСЕЦИ от престъпното събитие и от вашето надлежно сезиране за това събитие,

и че вие все още не сте предприели никакви правосъобразни мерки за решаването на казуса

има характера на БРУТАЛНО НАРУШАВАНЕ НА НОРМИТЕ И ПРИНЦИПИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКОТО И НА БЪЛГАРСКОТО ПРАВО.

ПРИЛОЖЕНИЕ: съгласно текста.

18 Октомври 2010 г., понеделник Янко Н. Янков

Няма коментари:

Публикуване на коментар