2021-05-07

Съобщение

Янко Николов Янков Днес, 07 Май, преди малко ми се обадиха от Полицията, за да ме разпитат като „свидетел” по мое искане за разследване от преди 6 шест години по кодово дело „Камертон” Тази призовка за разпит е нелегитимна и Е ПРЕСТЪПНА, защото отдавна трябваше да има Прокурорско разпореждане за извършване на следствие от Следовател. Моето оригинално от преди 6 шест години искане по „Камертон” засяга секретната дейност на един бивш милиционер от Пловдив, осъждан зу убийство и днес е собственик на Дететктивската фирма „Тони Бонд”, на Теодора Уинтърс пловдивска оперна певица, гражданин на САЩ, агент на българските СпецСлужби, на един високопоставен офицер, полковник Николай Петров, от секретните служби на МО, професор. С това призоваване СпецСлужбите СЛЕД НЕУСПЕШНОТО МОЕ ЗАРАЗЯВАНЕ С ЦЕЛ ДА БЪДА ОПЕРИРАН ПО СПЕШНОСТ И ТАКА ЛИКВИДИРАН С КАМУФЛАЖНИ БОЛЕСТНИ АРГУМЕНТИ, Сега целта им е да ме прибутат в сграда на МВР, за да могат да правят с мен каквото си искат. Още днес ще подготвя моя 67-ми ПерсоналеН Меморандум ДО съответните адресати Целта на СпецСлужбите Е НЕСЪМНЕНА И ПРЕДЕЛНО ПРОЗРАЧНА И ЯСНА – ДА МЕ ЛИКВИДИРАТ ПРЕДИ ПРЕДСТОЯЩИТЕ ПРОМЕНИ В СВЕТА И В БЪЛГАРИЯ И ДА СЕ ОТЪРВАТ ОТ МОИТЕ ОГРОМНИ ДОКУМЕНТАЛНИ МАСИВИ ЗА ТЕХНАТА МНОГОСТРАННА ПРЕСТЪП НА ДЕЙНОСТ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар