2017-08-30

Публично изявление 30 Август 2017 г.


Публично изявление 30 Август 2017 г.

 

Вече в продължение на ПОЛОВИН ВЕК аз и всичките мой най-близки хора сме интензивен обект на престъпните оперативни мероприятия на специалните служби,

а от Януари до сега няма ден, в който или аз, или дъщеря ми, или съпругата ми да не сме подложени на интензивни провокации.

 

Днес, 30.08.2017 г., около 14 часа, С ПОДЧЕРТАНО ПРОВОКАЦИОННО ЗАПЛАШИТЕЛНО ПОВЕДЕНИЕ пред вратата ми се появиха двама полицай,

с аргумент да ми връчат на мен призовка за дъщеря ми в качеството и на свидетел,

БЕЗ ТЯ ДА Е СВИДЕТЕЛ НА КАКВОТО И ДА Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ,

 

Този престъпен „номер” за тормоз чрез връчване на мен или на нея, на абсолютно противоправна призовка за нея

те го играят вече повече от два месеци и за това вече съм писал до управляващите и съм публикувал текста в двата ми сайта.

 

Днес провокацията срещу мен целеше да се нахвърлят върху мен под предлог че аз съм ги нападнал,

но тъй като случайно бех с GSM –а в ръка се престорих че е включен и че разговора ни се записва

и им казах че са престъпници и настоявам да напуснат територията пред апартамента ми,

а единия вбесен се насочи срещу мен, аз прекрачих прага навътре, влязох и заключих вратата.

 

Като имам предвид целият си половинвековен опит с разнообразните типове провокации, категоричен съм, че в най-скоро време предстоят техни безумни тежки провокации, включително и тежки посегателства върху мен и моите най-близки хора.

Янко Н. Янков

 

***

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар